Hakutulokset

  1. K

    Lumenen selluliittiseerumista kokemusta?

    mua myös vois kiinnostaa :)
  2. K

    G:Nimimerkkisi ja tarina sen takana?

    Mulla nimimerkki tulee yksinkertaisesti omasta toisesta nimestäni, jota en pikkutyttönä osannut oikein sanoa :)
  3. K

    Kroppapino! (kuvia)

    varmaan moni ei halua laittaa alastonkuvaansa tänne :D
  4. K

    Kroppapino! (kuvia)

    :) söpö masu.. :)
  5. K

    Kroppapino! (kuvia)

    mut onpas kiva huomata, et täällä osataan myös kehua toisia..ei aina vain sitä haukkumista :)
  6. K

    Kroppapino! (kuvia)

    Olet kyllä todella nätti =)
  7. K

    Kroppapino! (kuvia)

    mielellään sitä missin vartalon ottais tämän tilalle.. :snotty: :D
  8. K

    Kroppapino! (kuvia)

    Onnistuinkohan profiiliin laittamaan :D
  9. K

    Se olis sit kesärekkis tehty :D

    totta.. eihän sitä tiedä enneku kokeilee :D mut aika rohkea veto :)
  10. K

    asuntolainan korkosi?:)

    mietin vain, et maksetaanko me korkoja paljon.. kaikilla tuntuu olevan niin vähän.
  11. K

    vuorilauta

    eikös vuorilauta ole se talon ulkovuoren laudoitus? ainakin joskus siitäkin noin puhuttu..
  12. K

    Onko kukaan ostanu ostox.fi juhlapukuja??

    voiko ostoxin hinnoista olla vielä halvempaa..? mä tykkäsin mekosta, jonka ostin Ostox:lta ja myyjä oli asiallinen :)
  13. K

    bi-naiset....

    Niin.. miksipä meidän pitäisi salailla mitä olemme, voisin kuvitella,et täälläkin sen verran fiksuja aikuisia palstailemassa, etteivät tästä jutusta pahasti :D
  14. K

    bi-naiset....

    noh.. laitahan yv:tä..:) pitää poistua hetkeksi nyt vain koneelta.. :) ja toki muutkin saa laittaa :)
  15. K

    kun vauva tuntuu syövän parisuhteen

    olisiko mahdollista saada vauva hoitoon yhdeksi yöksi? ihan vain sen vuoksi, et saisitte molemmat nukkua.. se tekee välillä yllättävän hyvää. Itselläni tyttö oli samanlainen heräilijä, väsyin niin paljon, et sairastuin. Vasta sairaalareissu avasi mieheni silmät näkemään, miten väsynyt olin
  16. K

    Huomenta kaikille

    piti ihan rekisteröityä.. =) hymiöt ainaki oli kiva saada käyttöön :D

Yhteistyössä