G:Nimimerkkisi ja tarina sen takana?

Kaikessa yksinkertaisuudessaan, onko nikkien takana tarinaa?

Itse olen aloittanut kirjoittelun joskus odotus-puolella, ja Ellamaaria on nimi, jonka haluan tytölle, jos meille joskus semmoinen siunaantuu :heart: Nyt siis eka tulokas oli poika... :heart: Mutta kertokaapa!
 
Nalatus tulee siitä, kun olen saanut lempinimeni leijonakuninkaan mukaan: nala..
mitään tekemistä ei ole oikean nimeni kanssa.. vaan tarina liittyy enemmän siihen itse elokuvaan eli simbaan ja nalaan.. kiitos vaa lapsuudenkaverilleni tästä.. :hug:
 
g
mä olen palstaillut reilut 5v mutta unohtanut salasanani enkä pääse enää kirjautumaan. siksi nykyään harmaana ja tällä nimierkillä yleensä, helppo vaan painaa yks kirjain :D
 
heii... oikeestaan näin oppiikin aika paljon palstalaisista, eli kaikki nyt mukaan tähän galluppiin! kivoja tarinoita, ihana tuo kevätauringon mies, noin ihanasti on sua kuvaillut =) Ja löytyihän teiltä Phoebs yhtymäkohta: tätä ei varmaan kannata sanoo, mut siihen ei varmaan paljon tarvita... :D
 
Mun nimimerkki on yhden ihanan biisin nimi. Biisi kertoo parista jossa mies tekee reissuhommia ja tunteista siinä tilanteessa, kuvastaa todella hyvin meidän parisuhdetta. Itse asiassa mies vihjaisi mulle tosta biisistä meidän pahimman kriisin selvittyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
heii... oikeestaan näin oppiikin aika paljon palstalaisista, eli kaikki nyt mukaan tähän galluppiin! kivoja tarinoita, ihana tuo kevätauringon mies, noin ihanasti on sua kuvaillut =) Ja löytyihän teiltä Phoebs yhtymäkohta: tätä ei varmaan kannata sanoo, mut siihen ei varmaan paljon tarvita... :D
Ei kun mä oon oikeesti hyvä :snotty: :D
 
Boogyman

Tässä Boogymanin tarina.....


Late night again, it´s time to go to sleep, like every child you have to go
But you don´t want to, you are afraid of the dark, don´t wanna meet the Boogyman
Just last night he was after you, you had to run away from him all night
Oh, mother please, could i sleep next to you? so you can slay him if he comes

No, my little darling, you cannot kill the Boogyman, every time you do it, he comes back knife in hand.
If you try to hide, find you he will, try to be faster, the Boogyman you can not kill.

You have to sleep alone, there`s no one here with you, the night begins when lights go off
You are petrified, hardly dare to breathe, listen to rustles from around.
You sence the Boogyman feel he`s watching you knowing that soon you have to run.
You have a plan, don`t wanna fear no more, you know where father keeps he`s gun.


Deathlike Silence
 

Yhteistyössä