Onko kukaan ostanu ostox.fi juhlapukuja??

Elikkä nyt olen sieltä ostamassa pukua ja mietin kahden koon välillä kun myyvät tuolla huuto.netin kautta niin ei ole palautus oikeutta. Miten tarkat ne niitten koot on?? Onko yläosa todellakin joustava?? Minulla on aika leveä vyötärö niin jos otan sen mukaan niin pelkään että muualta sitten aivan liian iso. Onko kokemuksia??

nojaa
Tilasin itse ostoxilta 2x pukuja, erilaisia tietty, aivan surkeaa tekoa. Siis onhan ne nättejä, mutta toisessa hameen alareuna esim.ommeltu todella epätasaisesti ja surkeasti. Ompelijan piti kääntää helmaa, että kankaan ja lankojen rippeet ei näkyisi. Vetoketju oli aivan paska, ei meinaa toimia, piti kiskoa ja vetää kaksin käsin ennen kun sen ylös sai.
Toisessa mekossa olkaimet erilailla, eli aika huvittaa tekoa, huomaa kyllä kun tarkemmin katsoo, että jossain halpa maassa ne tehty.
Kyllä niitä silti juhlissa aion pitää kun vähän ompelijalla käyn niitä siistimässä, on ne niin halpoja ettei laatu siihen hintaan parempaa voisi edes olla. Hyvä kun nykyään saa edes kangasta sillä hinnalla millä mekon ostoxilta saa.
Tilasin itse ihan ostox.fi kautta, en huuto.netin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hanityttö:
Elikkä nyt olen sieltä ostamassa pukua ja mietin kahden koon välillä kun myyvät tuolla huuto.netin kautta niin ei ole palautus oikeutta. Miten tarkat ne niitten koot on?? Onko yläosa todellakin joustava?? Minulla on aika leveä vyötärö niin jos otan sen mukaan niin pelkään että muualta sitten aivan liian iso. Onko kokemuksia??
Hei!
ostin juhlapuvun ystävälleni annettujen mittojen mukaan. Lähetin venäjälle, missä Masha devushka asuu. Kaikki sujui kerrassaan mainiosti ja puku oli juuri sopiva.Ertyismaininta erittäin hyvästä ja lämpimästä palvelusta!!! Hämmästyttävää näinä aikoina!! Suosittelen !!

wanha
Tilasin itse ostoxilta 2x pukuja, erilaisia tietty, aivan surkeaa tekoa. Siis onhan ne nättejä, mutta toisessa hameen alareuna esim.ommeltu todella epätasaisesti ja surkeasti. Ompelijan piti kääntää helmaa, että kankaan ja lankojen rippeet ei näkyisi. Vetoketju oli aivan paska, ei meinaa toimia, piti kiskoa ja vetää kaksin käsin ennen kun sen ylös sai.
Toisessa mekossa olkaimet erilailla, eli aika huvittaa tekoa, huomaa kyllä kun tarkemmin katsoo, että jossain halpa maassa ne tehty.
Kyllä niitä silti juhlissa aion pitää kun vähän ompelijalla käyn niitä siistimässä, on ne niin halpoja ettei laatu siihen hintaan parempaa voisi edes olla. Hyvä kun nykyään saa edes kangasta sillä hinnalla millä mekon ostoxilta saa.
siis oliko tämä mekko mittatilaustyönä vai valmiina? kun ite olen myös tilaamassa sieltä ja ajattelin että mittatilaustyönä tehdyt olisi varmaan vähän parempi laatusia kuin valmiit.

"Sanna"
Olen tilannut kaksi mekkoa huuto.netin kautta, toisen olen jo saanut ja käyttänyt, toisen tilasin vasta tänään. Kauniita mekkoja, kun ei siihen hintaan sitten odota mitään huippulaadukkaita kankaita ja välttämättä työnjälkeäkään. Minulla tuo käytössä ollut mekko on ihan moitteeton, todella taiteltuna ja ryppyisenä se tuli ja kaikkien koristeiden takia se oli haastava silittää, mutta silisi helposti ja sillä tavalla siitä tuli kaunis ja hyvännäköinen. Mulla ei ole varaa eikä haluakaan hankkia kalliita iltapukuja/mekkoja, kun en kuitenkaan pidä samaa pukua kovin monissa juhlissa. Yläosa on todella joustava joten kyllä se antaa varmaan lähes 10cm periksi noista annetuista mitoista.

J-LoFan
Itse tilasin ja todella siististi ommeltu. Riippuu tietenkin ompelijasta...

Yhteistyössä