Hakutulokset

  1. pikkupeikko85

    claire herkkä raskaustesti!!????

    onko kellään kokemusta noista huuto.netistä saatavilla claire herkkä raskaustesti? myyjä ilmoittaa olevan todella herkkä, herkkyys 0, mut tutkin asiaa itse ni jostain löysin et olisi 20 vai 25? ootteko kukaan siis saanu varhaista viivaa siihen? Nyt olisi Dpo 11 enkä kyllä siihen mitää...
  2. pikkupeikko85

    Kierukan poisto, kun lankoja ei näy! (oma kokemukseni)

    Nyt oli aivan pakko ruveta kirjoittamaan omista kokemuksistani, jos tästä olisi jollekin toiselle edes hieman apua! Kierukkaa menin poistattamaan, vajaa viikko sitten torstaina ehkäisyneuvolaan, kappas, lankojahan ei löydy, mikä oli tiedossakin, mutta ajattelivat että saavat ne sieltä...
  3. pikkupeikko85

    2v8kk EI NUKU päivällä, mielipiteitä,vertaistukea!?

    eli kyseessä 2v8kk ikäinen aika kekseliäs yksilö.. Sanomsita tulee jatkuvasti pk:sta kun eivät saa tyttöä nukkumaan siellä, ei sillä en saa kyllä tyttöä itsekään v.loppuisin/lomilla.. Tyttö nukkuu 11-13h yöunia POIKKEUKSETTA, näin menty jo pitkän aikaa, pväunille mentäessä, jaksaa hetken...
  4. pikkupeikko85

    7kk syöminen ja heräilyt..

    eli hituse yli 7kk neitonen meillä, 2kk-5kk ikäisenä ei yöheräilyjä laisinkaa, sit päätti aloittaa kun uni häiriintyi isomman huutojen takia.. mietn saan sen taas pois?? :O herää 1-3krt yössä, ja kokeilin sit ihan piruuttaan et onko se nälkää ni eipä ole.. annoin yöllä 90mlvettä ja siihen 20ml...
  5. pikkupeikko85

    apuja kaivataan astma/atoppisen ihon kanssa.. :(

    eli meillä 2,5v poitsu jolla 10kk ikäisenä todettiin sitä infektio astmaa, joka sit kehitty ihan tavan lastenastmaksi.. nyt huhtikuussa ollaa menossa sit taas lääkärille, ni saadaa vihdoin se diagnoosi.. puuh.. nyt on puolisen vuotta sit kärsitty atooppisesta ihottumasta.. nyt ihottuma on...
  6. pikkupeikko85

    KUPARIKIERUKKA JA VUODOT!!! AUTTAKEEE!!!

    eli mulle kupari kierukka laitettu pari kk sitten, ekaks vuodin sen 4viikkoa suunnillee koko aika, sit tul het putkeen menkat siihen päälle.. sit sai olla jopa sen ehkä 3vko rauhassa ja sit alko menkat taasen.. nyt nämä ihanuudet on sit kestänyt viikon ja nyt alko sit toooodella runsas ja kirkas...
  7. pikkupeikko85

    vaunu asiaa!!!

    mä olen tässä nettiä tonkinu illat pitkät ja yrittäny ettiä suht edullisia tuplia meille.. totesin sit et ovat muute tosi kivoissa hinnoissakin nuo tuplat sitten... kysymys kuuluukin: tietääkö kukaan mistä saisi tilattua noita vaunuja niin että sais maksettua osissa pois? :o meinaa...
  8. pikkupeikko85

    vauva vaan kököttää pää alespäin...(alkuraskaudesta asti) kertokaa omia kokemuksia...

    eli mua huolestuttaa seuraava asia, ko mulla usein ultra perussairauden ja edellise raskauden takia. ni tää vauva tuntuu kököttävän tismallee samassa asennossa joka ultrassa??? :o eli siis se on nyt 10+ viikolta lähtien ollu rt:Ssä siellä kuulemma ja pää ni syvällä tuolla et sitä ei saada etes...
  9. pikkupeikko85

    eka yhteinen lapsi tulossa+ yhteenmuutto, vaikee ex nainen jne...

    muoks ku o ni vanha viesti
  10. pikkupeikko85

    MIkä ihme neuvoksi!!??(uniasiaa) äiti ei vaan kohta jaksa...

    elis iis meidän tuo pikku herra 1v 2kk ja viikko päälle.. meillä oli aijemmin nukkumis onkelma,eli on nukkunu pikkuisena kuin unelma, nyt sit joskus 9kk ikäisenä alkoi "ongelmat" et kukkuu pitkin yötä... :( no ollaan kokeiltu huudattamista, silittelyä ja kaikkea.. iltarutiinit on samat joka...
  11. pikkupeikko85

    angel sounds kotidoppleri...

    eli kysymys kuuluu millä viikoilal olette saanu kyseisellä laitteella sykkeet kuuluviin?? mietin ite kyseisen laitteen ostoa mut mut.. mulla oli aijemmin se kuuntelevauvaa.fi sunray doppler ja sillä sain sykkeen kuuluviin joskus 8+ viikolla muistaakseni.. kiitos paljon vastauksista jo...
  12. pikkupeikko85

    sidekudossairauksia/reumaa sairastavia haaveilijoita??

    eli siis onko täällä muita joilla jokin reumaattinen sairaus ja siihen lääkitys? itselläni todettiin pojan syntymän jälkee MCTD, joka ilmeisemmin aiheutti istukka/napanuora ongelmat ja sen että poika oli pieni kasvuinen ja lähti enen aikojaan syntymään.. itsellä lääkityksenä...
  13. pikkupeikko85

    Neuvoja kaivattaisiin 1v uni jutuissa..

    elis iis meillä on just vuoden täyttänyt poika joka on nukkunut kuin unelma aikaisemmin.. nooh nyt on sit pari kk menty tosi vaihtelevalla menestyksellä, heräämisiä 1-4yössä.. :ashamed: yösyönnit hältä jäi pois puolen vuoden tienoolla, poika oli sit kipeänä tuossa pari kk sitten ja jouduin...
  14. pikkupeikko85

    haalea plus.. apua kaivataaaan.. (ja samassa tilanteessa olevia..)

    elikkäs tilanne se et menkat myöhässä, siitä kuinka paljon ei ole tarkkaa tietoa kun tämä laho latva unohtanu merkata kiertoja ylös.. tänä aamuna sit testasin ja kävi niiiiiin et unen pöpperössä sen testin tein ja ja painelin sänkyyn kun pimeässä kattelin vaan et jaa, negaa se oli.. :| noooh...
  15. pikkupeikko85

    Kova masukuume ja pieni vauva..

    nih oli pakko vaan aloitella tälläinen ketju ja jkysellä onko muilla samanlaisia tuntemuksia... eli mulla on kohta 5kk ikäinen pieni poika jonk matka maailmaa ei ollut tosiaankaa helppo.. toistuvia km ennen tätä ihmettä ja poika synty rv31+1 keskosena... nyt on kamala ikävä jo vauva...
  16. pikkupeikko85

    KESKOSTEN VANHEMMAT!!!

    onko täällä muita joilla keskosvauva? täällä mamma kaipailisi juttuseuraa samassa tilanteessa olevilta vanhemmilta.. meillä poika syntyi 2vkoo sitten rv31+1,kiireellisellä sektiolla, 1210g kevyenä ja 38,5cm lyhyenä pieni poika... :) 9/9pistettä sai ja nyt tutkittu ja todettu täysin...
  17. pikkupeikko85

    odottajat!!kotidoppler huudettavana!!

    eli mulla olis tarpeettomana huuto.netin kautta nyt myytävänä sunray kotidoppler.. nyt saa edullisesti,koska on itselle tarpeeton.. todellinen tuki ja turva alkuraskaudessa.. http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=66545512
  18. pikkupeikko85

    myydään kotidoppler!!

    eli itselle "tarpeeton" nyt, alku raskaudessa ehdoton turva ja tuki.. itse sain tällä rv8+ äänet kuulumaan, tosinkin pitkän metsästyksen jälkee... :D eli sunray doppleri näytöllä,ostettu 31.5 eli ei ole todellakaa pitkään ollut käytössä!!itse maksoin tästä 170?+geeli ja postikulut...
  19. pikkupeikko85

    hotelli-ja ravintola-alan työntekijät HUOM!!!!!!

    miten teillä muilla kyseisen alan työntekijöillä on mennyt mammalomalle jäänti? siis maksaako työnantaja teille palkkaa sen äitiyspäivärahakauden aikana vaiko oletteko kelan tuilla? ite just työnantajan kanssa pähkäilyn jälkee oon ni siipi maassa ku olla ja voi... :ashamed: työehtosopimus...
  20. pikkupeikko85

    useampi kuin yksi istukka????

    nyt kanssa sisaret tarvittaisiin apuva... :o eli mulla nyt rv20+4 ja tänää ultrattii kun supistuksia tullu viime viikolla.. noh sillä saralla et paikat oli oletettavasti hiukan auenneet oli kaikki hyvin ja ilmeisesti lääkärille tullu päivystyksessä virhe arvio... mutta nyt tänään löytyi...

Yhteistyössä