Neuvoja kaivattaisiin 1v uni jutuissa..

elis iis meillä on just vuoden täyttänyt poika joka on nukkunut kuin unelma aikaisemmin.. nooh nyt on sit pari kk menty tosi vaihtelevalla menestyksellä, heräämisiä 1-4yössä.. :ashamed:

yösyönnit hältä jäi pois puolen vuoden tienoolla, poika oli sit kipeänä tuossa pari kk sitten ja jouduin hälle yöllä maitoa antaa,et pysy nestetasapaino, ni tämäpä nyt sit vaatii joka yö sitä maitoa..

ongelmana on se et nousee seisomaan heti herättyään, :ashamed: tutin kans saattaa rauhoittua hetkeksi,kun silittää, nukkuu oikeesti ehkä sen 15min ja taas on pystyssä vaatimassa sitä maito pulloaan, vettä ko olen tarjonnu suuttuu vaan kahta kauheammin.. :ashamed: sit olen kokeillu sitä etten reagoi enää peittelyn jälkeen, rupee herra kiljumaan ja oikeesti karjumaan siellä sängyssään,ei ni ko itke,kitisee ja känisee,sellaista vaatimis huutoa selkeästi... :(

illalal menee sit kyllä kiltisti nukkumaan, maitoa ei saa silloin sänkyy,nukahtaa ihan itsekseen siis illasta,muuta ko vie sänkyyn ja peittelee vaan...

olisiko kellään hyviä ideoita mitä tän yö kukkujan kans tekis??
 
Meillä kävi pojan kans ihan samallatavalla, flunssan jälkeen jäi yömaito "päälle".
Pidin sit unikoulun, ekana yönä meni nelisen tuntia valvoessa. Annoin vettä tuttipullosta. Tokana yönä poika heräs kerran, nokkiksesta vesi hömpsy ja takas petiin.

Pitkää pinnaa tuo vaatii, mä olin ihan rikki ekana yönä, mutta se kannatti!!!

Tsemppiä!
 
viime yönä otins en pään sit et maitoa ei tipu, kahdesti poitsu heräs ja rauhottu sit unille tutin kera ja silittelyjen..

huomasin myös sen ku lueskelin noita uni juttuja,et mä jätän illalla eteiseen valon ja makkari ei siis ole pimeä ko poika menee unille,yöllä ko herää ni on sit ihan pimeää, jätinki sit viime yönä eteiseen valon päälle ja pikku herra ei kiljunut ja huutanut ollenkaa herätessä.. :D et olisko vaan ollu niin et ympäristössä on ollu muutos sitten nukahtamisen ni sen takai on reagoinu ni vahvasti yöllä??

jatkellaa näillä,josko nyt kohta satas taas kaikki nukkua... :D
 

Yhteistyössä