haalea plus.. apua kaivataaaan.. (ja samassa tilanteessa olevia..)

elikkäs tilanne se et menkat myöhässä, siitä kuinka paljon ei ole tarkkaa tietoa kun tämä laho latva unohtanu merkata kiertoja ylös.. tänä aamuna sit testasin ja kävi niiiiiin et unen pöpperössä sen testin tein ja ja painelin sänkyyn kun pimeässä kattelin vaan et jaa, negaa se oli.. :| noooh, tunnin päästä sit ku aamu toimia rupesin tekee,katsoin testiä et ei helk siinähän onkin haalea plussa viiva.. :whistle: ei siinä ihmetellessä sit kävin hakee uuden testin ja ja sen tein 3h pidättelyn jälkee mihin tuli sit testi ajan sisällä haaleista haalein viiva.. :whistle:

ei siinä sit kaikki, uusi suhde aluillaan, pari kk ollaa vajaa oltu yksissä vasta, eli ei kovin vakaalle pohjalle tämä homma ole perustumassa.. :ashamed: lisäksi minulla on reilu 9kkikäinen poika joka syntyi keskosena ja syy keskosuuten on sairaus minulla, eli tämäkään kaveri ei varmasti tule loppuun asti masussas pysymään.. ( kyseessä sellainen kun MCDT sairaus) lisäksi minulla löytyy tuon sairauden takia tiettyjä vasta-aineita, jotka nostavat km riskiä ja ennenaikaisuuden jne.. edellisessä raskaudessa tämä aiheutti siis SGA:n ja ennen aikaisen synnytyksen, istukan vajaatoimintaa jne jne jne..

olo siiiis hyvin sekava ja keskustelu kaveria kaipaisin kovasti.. onko muita joilla jokin reuma sairaus johon ollu lääkitys kun on raskautunut? itsellä trexan käytössä ja tällä lääkkeellähän saattaa olla jokin vaikutus sikiöön..
 

Yhteistyössä