vauva vaan kököttää pää alespäin...(alkuraskaudesta asti) kertokaa omia kokemuksia...

eli mua huolestuttaa seuraava asia, ko mulla usein ultra perussairauden ja edellise raskauden takia. ni tää vauva tuntuu kököttävän tismallee samassa asennossa joka ultrassa??? :eek: eli siis se on nyt 10+ viikolta lähtien ollu rt:Ssä siellä kuulemma ja pää ni syvällä tuolla et sitä ei saada etes mitattua mahan päältä tehtävässä ultrassa... muute vauva siis liikkuu ja heiluu siellä ja liikkeet jo tuntuukin, mut mulla o itsellä tunne et se pää on vaan jatkuvasti tuolla alhaalla... eli siis kolmessa vai 4 ultrassa nyt tismallee sama asento,pää siellä alaalla...

onks se vaarallista??? yritin lääkäriltäki kysyä onko se vaarallista jos se pitää vaan sen pääsä siellä koko aika eikä liiku sillai olleskaa et heittelin kuperkeikkaa tms.. ei se oikein osannu mulle edes vastata et ei kuuelmm ole aijemmin moisee törmänny... :LOL:

kertokaa jso moisesta kokemusta... ens perjantaina erikoislääkärille rakenne ultra ja siellä kysyn asiasta kyllä mut viikko o pitkä aika odotella... :(

peikko ja toukka 17+1
 
AAM
ymmärsinköhän nyt oikien?
jaa siis sinähän et kaikkia liikkeitä vauvalta vielä tunne kun noi viikot on vasta 17 ja risat se on totuus, pieni on niin pieni vasta :).. :snotty: :| ihmettelen että miten voit tietää että se on ylipäätään siellä ei olisi kuperkeikkoja heitellyt ?

ja joillakin vauvoilla on vain lempiasento. oman kölllöttää usein selkä mun etuviistoon oikealla (ja pylly ylöspäin oikeaan rintaan kohti).. kyllä se alkuvaiheessa pyöri ja kääntyili kovinkin paljon mutta siitä 28-32 viikolta ollut kyllä vonkaamassa pyöriä mutta ei ole perätilaan enään päässyt :whistle: ..

älä noista asennoista murehdi, kyllä kaveri siellä muovaa itselleen omanlaisen hyvän köllöttelypaikan, turvallisin ja rauhallisin mielin vaan rakenneultraan.. :heart:

am & hippunen 36+5
 
he joo siis hiukka epäselkeetsi ny ilmaisin itseni ehkä.. :LOL:

eli siis se o parin viikon välein noi ultrat mulla ja pää on aina vaan siellä alhaalla eli ei suostu kääntyy,vaikka lääkärikin sitä o tökkiny et käntys..liikkuu muute mut päätään ei suostu sieltä alhaalta pois ottaa..

ja mulla o sellaine painee tunne tuolla alhaalla mistä lääkäri eilen sano et se johtuu siitä kun vauvan pää tosissaa on siellä kohdunkaulan päällä et painaa sinen mahdollisesti jo nyt...
 

Yhteistyössä