Hakutulokset

  1. pikkupeikko85

    Lokakuiset 2019

    Hei täällä yksi taustalla lukenut ja syyskuun pinossa kirjoitellut, kun la oli alkujaan syyskuun puoli välillä mut voisi lisätä listaan La 1.10 ja 4 lapsi ja synnytys naistenklinikka. Mulla alkoi rv6 hematooma vuotaa ja sen kanssa on alku matkaabpainittu,nyt vuodot on viimein taittuneet pois...
  2. pikkupeikko85

    Syyskuiset 2019

    Täällähän ollaa paljon aktiivisempia kuin tuolla facen puolella ehkä se sielläkin aktivoituu kun kaikki uskaltautuu mukaan ryhmään Itse puksutan täällä vaan melko oireettomana edelleen vaan eteenpäin, joka hiukan ehkä jännittääkin.. Alavatsa kipuja kyllä on aika rutkasti ollut ja mahatauti...
  3. pikkupeikko85

    Syyskuiset 2019

    Varovaisesti pomppaa myös mukaan. La 10.9 ja tänään 6+6 ja torstaina ois varhaisultra neuvolassa kun riskiraskaus. Voin valoitella tilannetta vielä enempi myöhemmin. La tulee kyl muuttuu, kierukka poistettiin 4.12 ja plussasin viime maanantaina, oudosta olosta osasin epäilla. 4 lapsi olisi tämä...
  4. pikkupeikko85

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Mulla tuntuu myös välillä aika kovakin repäsymäinen kipu aivastaessa alamahalle.. viimeks tänään.. ja tuntu myös aiemmissaki raskauksissa.. välillä o myös sellaine paineen tunne alamahalla.. Mun mielihalut on viinirypäleet, mandariinit, pizzaa tekis mieli jatkuvasti.. sitä vähän rajoiteltava :D...
  5. pikkupeikko85

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Huomenia täältäkin.. Mulle on iskeny joku epätodellisuus tai ihme pelkotila et mitäs jos kaikki ei olekaa hyvin.. ihme tuntemuksia :D aika oireeton ollu tää raskaus, rinnat kipeytyi heti ja on edellee arat mut jotenkin se pingotus on omasta mielestä helpottanu ni heti aattelee et noni onkoha...
  6. pikkupeikko85

    Kesäkuun Keijut marraskuussa

    Ilmottaudumpa minäkin mukaan viimein.. eli 3 pikkuinen olisi tulollaan, poika 07 ja tyttö 09 entuudestaan. Kumpikin pieninä syntyneitä ja istukka ongelmat vaivaavat perussairauden lisäksi. Klexane/asa käytössä siis taas. Onko täällä muita jitka joutuvat tiheään seurantaan ja pistelemään? La...
  7. pikkupeikko85

    Ennenaikainen synnytys viikoilla 32-33, minkälaiset mahdollisuudet?

    Mun esikoinen syntyi 31+1 ja hienosti meni vaikka pitkä sairaalassa olo olikin.. nasaalissa oli 5pvää ja sen jälkeen sai lisähappea tarvittaessa viiksiltä. Syntyessään oli 1210g/38,5cm (sga,istukka ongelmat jne ) niin vastasi rv28 kokoista suunnilleen. Hätä sektiolla syntyi. Sairaalassa oli 6vko...
  8. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Kyl mäki sanosin plussaks ton cristal3 ei ku uutta testiä kehiin :D Täällä tylsä oottelu kausi taas.. pläääh!! Kp7 tänään.. en ees jotenki innostu oviksen pongailusta et saas nähä jaksanko tikuttaa ku kp12 tai 13 vai jaksanko olleskaa :D
  9. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Täällä kuten epäilin mennää nyt sit yk3 ja kp2 Hyvää alkanutta vuotta kaikille isoin plussa tuulin :)
  10. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    En saa minäkää viivaa näkyvii :/
  11. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Taidan murjasta kirveen kaivoon.. aamulla tein pc testin ja ihan puhdas nega.. ei saanu ees kuviteltua viivaa :D dpo11/kp25 Eilen kauppa reissulta jo täydensin ovis tikkuja ja greippimehua :D et eiköhän tuossa vuoden vaihtuessa päästä uuteen yk samalla.. taidan vielä tiistaina testata sit...
  12. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ni ja siis dpo onki vissii 9 mut epäilen ettei plussaa meikäläise kohalka tuu ennen ku kp 26 tienoolla vaikka tuski tulee olleskaa
  13. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hopess onnea!! ? Minä tyhmä tänää dpo8 kp 23 menin 10herkkyydellä aamulla testaa ja eihän siinä mitää näy :D josko nyt kuitenki kiltisti oottas su-ma asti.. olo ei kylläkää ole raskaana oleva.. ovis testi kylläki näyttää melko vahvaa viivaa ku sellasen eilen huviksee tein ku mahaa juilii.. :D...
  14. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mikä dpo on mahdollista edes et tikkuun tulis viiva? Osaako kukaan sanoa? Mulla on huomenna kp21/28 ja dpo 7... mä en vaaa ni yhtää malttas enääää... esikosta muistelisi tehneeni kp23-24 negat ja kp 26 eka plussa.. tokasta tais olla plussaa aikalailla kp26-27
  15. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Sarasofia upeita viivoja ? miten olis varhais ultra ni saisit mielenrauhaa? 6+ vois käydä jo.. mulle se tehdää sairaalan toimesta joka raskauteen,mut muistelen ettei se alle 8-10rv uä ois ni kallis? Nutturuu varoituksen sanalla,noihin pc testeihin saa näköjää haalean viivan paika ennen...
  16. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Minni-1 kyllä munkin puh näytöllä joku viivankohta tossa ekassa kuvassa näkyy? Onko tää ovis kipuilu iha normaalia näilöä dpo 3-4? Alaselkää ja alamahaa jomottaa aina vaa.. välilöä häviää ja taas on takasin.. :( ikävän tuntusta..
  17. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea plussista ? Dpo 3 täällä ja mahaa nipistelee välillä ja alaselkä on ikävän tuntunen.. aattelin yrittää tällä kertaa olla malttava ja testailla vasta 28.12 tai 29.12 sillo taitas olla dpo 11-12. Muuutta senhan taas tietää ku on noita herkkiä testejä tuolla et dpo 9-10 rupeevat polttelee.. :D
  18. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mimmi92 mäki nään jinku hailun.. mut ilm pc liuska joten omalla kokemuksella lähtisin testaa uusiks,jos vahvistuu ni sit iloitsee :)
  19. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ovus siis oletetaa tälle pvälle?
  20. pikkupeikko85

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Diadora onnea plussasta ? Tein eile illasta vielä digi ovistestin ja näytti jo negaa. Aamulla vika rfsu oli pakko uittaa ja viiva ol ni haalea et hyvä kun näki :D et epäilisin et itse ovis oli kivuista päätellen eile illalla/yöllä nyt kivut melkein kokonaa tiessään.. Laskenko nyt siis et...

Yhteistyössä