Vihdoin pääsin rekkautumaan foorumille, jee!
Olen sivusta seurannut tätä keskustelua jo kuukausien päivät, jännännyt taustalla teidän kanssa ja pureskellut kynsiä
Mutta sitten:
Kokemuksia noista hemmetin Davidin testeistä. Eilen saapui eka satsi noita testejä. Kierto on mitä on ja testasin ovulaation sekä raskauden, molemmat negatiivisia.
Apteekista ostettu (olikohan joku on/off testi tai joku vastaava) näytti ovulaatiolle vahvaa viivaa.
Lisäksi yllätti nuo Davidin testit, miten hemmetin pieniä nuo on.
Minua ei yllätä se, kuinka epätoivoinen sitä onkaan, kun sitä tikkua tihrustaa ja toivoo niin hemmetin kovasti, että se tärppi sattuisi :ashamed:
Jos kääntelen ja vääntelen tuota testiä, niin tavallaan näkisin siinä olevinaan jotain, varsinkin jos sen muuttaa siniseksi. Eli siis kuvanmuokkauksella hemmetti saan muka jotain pientä näkymään, mutta brutaalisti paljaalla silmällä se on niin puhdas nega, kun olla ja voi.
Miksi ihmismieli on tällainen, että sitä kiduttaa itseään ja elättelee toiveita?
Mulla on endometrioosia ja joskus kauan aikaa sitten minulle on sanottu, etten raskaudu ehkä koskaan. En halua mennä gynelle kuulemaan uudelleen sitä, että mahdollisuudet ovat todella huonot. Elättelen siis "turhia" toiveita. :'(