S4nni, onnea :flower:
YrittäjäJ Niin, pitäis mennä, mutta tiedät varmaan miten maailma tippuu, kun sulle todetaan lääkärissä tyyliin "olet maho lehmä" ja tiedät, että koko loppuelämänä ei ole mahdollisuuksia jatkaa sukuaan. En vaan pysty ottamaan vastaan sitä tietoa, ennenkuin tipahdan kivuista polvilleni ja jää siihen makaamaan (olen pari kertaa tippunut polvilleen jo..). Huoks. Kai se aika, omatunto, henkiolento, kohtalo, joku kertoo millon mun pitää tehdä ja mitä.
Hienoa, että muutkin huomaavat saman hallusinaation kun minä. Ja kauhean epäreilua, että
Tammityttö on saanut kans noita turhia hailuroita. No mutta, edes hetken eilen sain kädet tärisemään ja ajattelemaan "jos sittenkin"..
Tein tänään uuden testin, taas Davidilla. Nyt siinä näkyy se palkki ihan paljaalla silmällä, mutta ei väriä.
Taidan lompsia Lidliin ruokaostoksille, ja katsoa löytyykö sieltä raskaustestiä?
Jos kokeilisi ihan kokonaan jollakin toisella, noista Davideista en ole lukenut mitään hyvää.
Yritin funtsia, edes jollakin tavalla milloin hedelmöittyminen olisi mahdollista, niin pähkäilin, että joulun aikaan. JOS tärppi (pyh ja pah) olisikin käynyt, niin nythän olisi todella aikaista testailla :O
Oireina ei mitään muuta, kun nännit ovat niin kipeät, että suihkussa käyminenkin sattuu! Ei okseta, ei palele.
Palaan asiaan sen mahdollisen Lidlin testin kanssa jos siel on :wave: