Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
JOMPPE75 mä sain juurikin tuollaisen valkean viivanpaikan oletettuna dpo 8 david 10miu puikkoon. Dpo 9 aamulla samanlainen testi ja viiva. Päiväpisusta (vahvaa) 20miu puikkoon selvä haamu. Yritimme esikkoja 7 vuotta 3. Icsistä pojat. En ole koskaan saanu luomusti testiin mitään !!! Nyt siis dpo 9(?) 18.12. toi haamu ja siitä sit vahvistui. Uskon et sulla viim. to haamuilee ????
 
dotcom, mä nään noissa kuvissa viirulaista. Toivotaan vahvistumista! :wave:

desire_ :heart:

Jomppe75, jotain tuossa sun kuvassa näkyy.En kyllä tiedä näänkö väriä..Peukut pystyssä!! :wave:

zipuliini, armotonta heiluttelua nyt sitten vaan!! :D

Toivepullan kuvassa en valitettavasti nää mitään...Uutta testiä kehiin myöhemmin. :p

).( Mulla petää kohta hermot, ihan liian pitkä aika edellisistä testailuista ja kun testit vielä kuumottaa kaapissa... :kieh: Terojen toisen kuurin aloitin toissapäivänä. Eilen illalla juili pitkällä ollessani alavatsaa ja tutkailin kirjaamiani oireita, niin ovis tais olla kipujen ja pienen vuodon saattelemana viime to tai pe (vasenta munista kovisteli kumpanakin päivänä). Tänään aamulla vessareissulla tuli pyyhkiessä ruskeeta tuhrua. Ja tietenkin mä nyt oletan, että oli kiinnittymisvuotoa. :D Kuinkahan monta päivää sitä vielä pystyy olemaan testaamatta?!?? DPO taitaapi olla nyt siis 4 tai 5 ja kp 17...Vai voikohan se ovis olla vasta nyt? Pitääkö mun oikeesti pystyä odottelemaan viikonloppuun tai yli??

-Unnaunna
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Huomenta!
tein tänään toisen apteekin oman testin ja samanlainen viivanpaikka tuli ku eilenki.. :/ dpo ehkä 10. Aina ennen oon luottanu apteekin testiin, että se ei anna mitään turhia viivoja, mutta en luota enää. :headwall:
 
Eipä tainnut mun viiva olla plussa, koska lämmöt on aika alhaalla ja viimeks kyllä nousivat plussan jälkeen korkeelle.. Nyt vaan jännään alkaako menkat ovuloimattomuudesta huolimatta vai haenko terot.

Tilattu on nyt geleet, berberiinit, fooli sekä digit ja pc;t..
 
Jomppe75 minä oon saanut kans tuollasia apteekin omaan testiin, enkä enää luota mokomaan siinä mielessä, ettei antaisi vääriä viivoja. Paitsi, että minun viivat on vahvistuneet vasta kuivuttua. Ihan tosi selviä haamulaisia sain parhaimmillaan. Samoin PC-testeihin olen nyt saanut turhia haamuja ja täällä eräs himotestaaja sai tosi selviä haamuja oviksen aikaan PC:n raskaustestiin.
Yhdessä kierrossa epäilen olleen kemiallisen raskauden, sillä viiva tuli näkyviin testiajalla ja vahvistui kuivuttuaan, mut haaleni seuraavana päivänä ja menkat alkoi pari päivää myöhässä. Eli voihan kyse olla kemiallisestakin.

Zipuliinin plussa on ainakin ihan selvä ! Toivottavasti toinen plussa seuraa :) Onko tuos PC:n ovistesti?
Minä olen nyt ottanut itsekin ne käyttöön ja toivon siis tuollaista viivaa vielä näkeväni. Tsemppiäa!

Täällä on menossa kp 13 ja ovista odotellessa. En tiedä mahtaako ehtiä tulla, kun Primolutit pitää aloittaa viikon päästä ja minä olen myöhään ovuloija. Yleensä se on tullut vasta kp 20 jälkeen se ovis. Toisaalta, nyt on käytössä clomifen ja metformiini. Toivottavasti toimivat.
Tämän kierron jälkeen alkaa sitten tositoimet ja piikkiä satelee vatsanahkaan. Eli lapsettomuushoito odottaa ja sen jälkeen sitä himotestausta varmaan seuraa, jos niin pitkälle päästään.

Tsemppiä kaikille ja mukavaa vuodenvaihdetta!
 
Minä oon saanu kans muutama kuukausi sitten apteekin testiin ihan selvän haamun, mutta niin vain menkat alko.

Nicci en viitti ostaa täältä tuppukylästä marketeista testejä, ku joka toinen myyjä on tuttu ja joka toinen tutuntuttu. :) vai myydäänkö niitä apteekissa?

Tässä nyt sitten kuvat tän aamun testistä, eipä noista hirveesti nää mitään.

2014-12-31 10.39.41

Riimini toivottavasti sulla ehtii ovis tulla.
 
Juu mä ymmärrän hyvin Jomppe75 ton sun "testin osto ongelman". Oisko teidän apteekissa tosiherkkiä testejä? Lyön vaikka pääni pantiksi et jotain sulla tapahtuu. On nii samanlaisia kun mun ekat testit. Toivotaan kovasti et vahvistuu.
 
RiiMini joo, on PC:n ovistesti.

Nyt kyllä jäi peitonheiluttelut aika vähiin töiden takia. Ihan harmittaa. Viimeksi su, eli 2-3 päivää ennen ovista. Täytyypä tänään koittaa paikkailla, vaikka onkin jo dpo1, mutta onhan se voinut irrota vähän myöhässä. Eli jonkunnäkösiä tsäännssejä on, mutta paremminkin voisi olla. :/

Pisamapeikko mikä kp sulla nyt? Jospa se olisi ovis kuitenkin? Mulla oli viimekierrossa ilmeisesti kystan puhkeaminen jota luulin ovulaatioksi, sillä se antoi sekä vahvan ovisplussan, että haamun r-testiinkin!! Mutta gynellä myöhemmin selvisi, ettei keltarauhasta ole, eli ovista ei viimekierrossa ollutkaan. Ilmeisesti kysta voi puhjeta LH:n kohoamisen seurauksena?

Niin ja tässä kuva vielä viimekierron r-testin haamusta. Myös pc antoi silminnähtävän punertavan haamun yhden päivän ajan, samaan aikaan kun ovistestikin näytti plussaa. Ja koska ultrassa todettiin, ettei ole keltarauhasta, tämä ei ole voinut olla kemiallinen raskauskaan. Kemiallinen olisi näkynyt ultrassa mmm. paksuuntuneena kohdun limakalvona. Eli kyllä, raskaustestit voi reagoida kohonneeseen LH-pitoisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoijaa tätä menkkojen odottelua. Kun ei yhtään tiedä miten pitkä tää mun kiertoni on :D viime kiertohan jäi tosi lyhyeksi, 15-16 päivääkö se kesti. Tässä kierrossa menossa kp18 eikä vielä jälkeäkään menkoista, vaikka viikon mahaa juilinu ku viimestä päivää. Rasittavaa ku limatki lisäänty tossa lauantaina semmoseksi että tuntuu koko ajan ku menkat ois alkanu.
Hankalaa ku ei ole tietoo vielä miten pitkiä normaalit kierrot mulla on kun pillerit niin vähän aikaa sitten lopettanu.

Ovistestien tekoo olen jatkanut vaikka kierron puoliväli varmasti onkin jo ylittynyt. Nyt viimepäivät tulli selvääkin selvempää negaa, tänään tuli yllärinä väriäkin testiin hieman. kp18

Tallettelutki joutu olosuhteiden takia lopettamaan jo kp13 joten en jaksa uskoa että tärppiäkään tulee vielä tässä kierrossa. Mut positiivista jos tää kiertoni alkaisi nyt olla pikkuhiljaa normaalin mittainen, olii edes teoriassa mahiksia tulevaisuudessa onnistua...
 
Plussarikasta ja toiveikasta vuotta 2015 kaikille!

Täällä jo kp 10/26-32 ja ovis taitaa olla haluista ja muista päätellen tuloillaan viikonloppuna tai ihan heti alkuviikosta. Toivottavasti ainakin ;) mieskin ollut koko viikon lomalla niin ehditty talletella ihan hyvin :) ja su vielä myös talletus mahdollisuus joten voitte uskoa että on toiveet aika korkealla tähän kiertoon kun kerrankin mies saatavilla silloin kun "tarve".... Toivotaan että ajoitus onnistuisi ja jopa tulostakin tulisi....
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Vihdoin pääsin rekkautumaan foorumille, jee!

Olen sivusta seurannut tätä keskustelua jo kuukausien päivät, jännännyt taustalla teidän kanssa ja pureskellut kynsiä :whistle:

Mutta sitten:
Kokemuksia noista hemmetin Davidin testeistä. Eilen saapui eka satsi noita testejä. Kierto on mitä on ja testasin ovulaation sekä raskauden, molemmat negatiivisia.
Apteekista ostettu (olikohan joku on/off testi tai joku vastaava) näytti ovulaatiolle vahvaa viivaa.
Lisäksi yllätti nuo Davidin testit, miten hemmetin pieniä nuo on.
Minua ei yllätä se, kuinka epätoivoinen sitä onkaan, kun sitä tikkua tihrustaa ja toivoo niin hemmetin kovasti, että se tärppi sattuisi :ashamed:
Jos kääntelen ja vääntelen tuota testiä, niin tavallaan näkisin siinä olevinaan jotain, varsinkin jos sen muuttaa siniseksi. Eli siis kuvanmuokkauksella hemmetti saan muka jotain pientä näkymään, mutta brutaalisti paljaalla silmällä se on niin puhdas nega, kun olla ja voi.
Miksi ihmismieli on tällainen, että sitä kiduttaa itseään ja elättelee toiveita?

Mulla on endometrioosia ja joskus kauan aikaa sitten minulle on sanottu, etten raskaudu ehkä koskaan. En halua mennä gynelle kuulemaan uudelleen sitä, että mahdollisuudet ovat todella huonot. Elättelen siis "turhia" toiveita. :'(
 
Siis mitä ihmettä? Nyt tuo kuva näkyy?
Saisinkohan ladattua tämänkin, kuva R-testistä (David). Näettekö mitään?
Hailura vai hallusinaatio?"

Tuon "viivanpaikan" alla on vaaleanpunaista. Siis pohjapuolella liuskaa. :confused:

Muoks.
Mitä ihmettä?! Nyt tunnin jälkeen testissä ei näy mitään. Ei sitten mitään!
Kai mä sekoan tähän yöhön ihan keskenäni.
 
Viimeksi muokattu:
Pirunpelto, suosittelen hakeutumaan heti hoitoon! (ellet nyt plussaa :) nuo viivanpaikat on vaan tuttuja mulle.

Mulla on vasta todettu endometrioosi, joka on päässyt villiintymään monta vuotta. Magneettikuvissa näkyi pesäkkeitä ja kiinnikkeitä (munasarjat kiinnittyneet melkein yhteen) vähän joka puolella, lisäksi kohdussa oli myoomia. Meillä on yritystä takana nyt 2 vuotta ja ikää jo 36v. Olen tällä hetkellä leikkausjonossa, joka on todennäköisesti huhti-toukuussa pääsen leikkaukseen. Ilman toimenpidettä mulla tuskin on mahista raskautua.
 

Yhteistyössä