Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Seurailen ketjua mielenkiinnosta vaikka oma kierto ei toimi (imetys) ja lapset on hoidoilla tehty mutta tunnustan himotestaamisen :D.
Pirunpelto. Mulla on käyny samaa tässä kum olen hulluutta testannut. Mut david nimenomaan on tehny totA. Enkä oo raskaana.
Dotcomin tilanne kiinnostaa :)!

Tsemppiä kaikille! Mäkin salaa toivon vielä pääseväni testaaman!
 
S4nni, onnea :flower:
YrittäjäJ Niin, pitäis mennä, mutta tiedät varmaan miten maailma tippuu, kun sulle todetaan lääkärissä tyyliin "olet maho lehmä" ja tiedät, että koko loppuelämänä ei ole mahdollisuuksia jatkaa sukuaan. En vaan pysty ottamaan vastaan sitä tietoa, ennenkuin tipahdan kivuista polvilleni ja jää siihen makaamaan (olen pari kertaa tippunut polvilleen jo..). Huoks. Kai se aika, omatunto, henkiolento, kohtalo, joku kertoo millon mun pitää tehdä ja mitä. :confused:

Hienoa, että muutkin huomaavat saman hallusinaation kun minä. Ja kauhean epäreilua, että Tammityttö on saanut kans noita turhia hailuroita. No mutta, edes hetken eilen sain kädet tärisemään ja ajattelemaan "jos sittenkin"..

Tein tänään uuden testin, taas Davidilla. Nyt siinä näkyy se palkki ihan paljaalla silmällä, mutta ei väriä.
Taidan lompsia Lidliin ruokaostoksille, ja katsoa löytyykö sieltä raskaustestiä?
Jos kokeilisi ihan kokonaan jollakin toisella, noista Davideista en ole lukenut mitään hyvää.

Yritin funtsia, edes jollakin tavalla milloin hedelmöittyminen olisi mahdollista, niin pähkäilin, että joulun aikaan. JOS tärppi (pyh ja pah) olisikin käynyt, niin nythän olisi todella aikaista testailla :O

Oireina ei mitään muuta, kun nännit ovat niin kipeät, että suihkussa käyminenkin sattuu! Ei okseta, ei palele.

Palaan asiaan sen mahdollisen Lidlin testin kanssa jos siel on :wave:
 
Nutturuu teillä on sitten sama tilanne kuin meillä! Tässä odotellaan nyt ovista kovasti (kp 9/25-28) isäntä on kerrankin just eikä melkein h-hetken koettaessa kotosalla! :) Nyt vaan ollaan molemmat kovan flunssan kourissa kotona, eikä olla päästy ovistesti ostoksille, mutta mulla nyt ovis aika tarkalleen ollut kp 13-14 eli muutama päivä aikaa parannella.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Mittaateks te lämpöjä lainkaan? Mä en mittaa mitenkää oikeaoppisesti aamulla maaten mut silti selväsi lämmöt kertoo mulle eniten siitä olisko tärppi käyny. Mulla on normisti päivisinkin lämmöt n.36.4 ja oviksessa max 36.8 -9 . Mut tärpissä palelee ja lämmöt menee 37 ja vähän yli mittasipa melkein milloim vain.
Muoks lähti kesken. Piti toivottaa Pirunpellolle peukkuja,jospa se olis ihteään ! Mäkin niii kuumeilen :)
 
Viimeksi muokattu:
Pisamapeikko, oletko tehnyt raskaustestiä? Olen nyt n. 6. raskausviikolla ja tein päähänpistosta ovulaatiotestin, johon tuli väriä (ei tasavahva, mutta ei hailurakaan). Samana päivänä sain haamun raskaustestiin ja tasavahvat viivat parin päivän päästä. Aina sanotaan, että ovistestin pitää olla tasavahva (mikä sinulla kyllä on) näyttääkseen raskauden, mutta kyllä täällä näytti haaleampikin viiva raskaudesta. Toivottavasti olisi tärpännyt :)
 


Missasinkohan mä lh-huipun? Kp11 luonnossa liki kontrollin vahvuinen, 12 tuntia myöhemmin selkeästi haaleampi. Edellisessä kierrossa ovis oli ollu vasta kp23. Eilen oli normaalit oviskivut muttei limoja.

Jatkan tikuttamista, mutta kaipailen vertaiskokemuksia ;)
 
Viivojen vahvuus saattaa vaihdella eri päivinä ja kellon aikoina, joten en usko oviksen ainakaan menneen vielä :)

Omalle kohalleni en usko raskauteen, koska lämmöt ovat ihan normaalit.. eivät ole nousseet tuon kp22 oletetun plussan jälkeen juurikaan.. joten joka ovista ei ollut tai vasta tulossa.. luulen että ei ole ollut ja ens viikolla vuotaa, ainakin olot on sen suuntaiset.
 
Hei vaan..

Täällä päässä testaillaan ovista, joka ei ole vielä testeihin löytynyt, mut testaus jatkuu 6.1. asti, kunnes primot alkaa..
Mutta siis ajattelinpa kysyä täältä, että käytättekö mitään puhelimen sovelluksia kierron seuraamiseen?

Minulla on tabletissa (android) WomanLog, joka on kyllä aika hyvä sovellus, mutta koska se on tabletissa sen käyttö on jäänyt vähemmälle kuin puhelimen sovellus.
Puhelimen sovellus (Lumia) on sitten taas Perioid tracker, kun tuota WomanLogia ei ollut Windowsphonelle.
PerioidTrackerissa ei toimi lämpöjen merkitseminen eikä painon merkitseminen, vaikka ne pystyy siihen merkkaan. Muuten kyllä tälläselle epäsäännöllisesti kiertävälle oikein kätevä sovellus, kun ymmärtää vaihtelevat kierronpituudet.

Mut siis jos käytätte jotain, niin olisi kiva kuulla suosituksia!
Androidin käyttäjille suosittelen itse tuota WomanLogia. Se on ihan näppärä ja sillä voi seurata raskaudenkin, jos sattuu tärppäämään :)
 
Ai niin Onnea s4nna plussasta!
Toivottavasti tästä lähtee plussa-aalto..

pisamapeikko minulla on Fertility Friends käytössä netissä, mut saiskos sen siis puhelimeenkin. Taitaa olla tuohon androidiin.
Se olis hyvä aamulämpöjen mittailuun..
 
Kyllä taas hämmentää.
Oon tässä huomannut että tulee enemmän väriä ovistestiin aina päivällä, aamulla herätessä on ollu aina puhdas nega, pivällä tulee epselvempiä tapauksia joita saa ihan tulkita :p
Menkat ei ole alkaneet vieläkään vaikka kaikki oireet sitä huutaa. Tai no vatsakivut jo vähän hellitti, mut on ne jo ainaki viikon kestäny, höh. Huomenna on kp21.
Päivän oudoin juttu, valkovuoto on lisääntyny vaan entisestään. Tätä menoo alan epäillä jotain hiivaa, vaikkei kutiakaan tmv muuta ole. Oli vaan niin...paksua.
Alkais jo ne menkat, pääsis seuraavalle kierrolle :D ärsyttävää kun ei voi tietää alkaako ne millon.
 
Joissain testeissä sanottiin, että se testi pitäis tehdä päivällä, koska se hormoni erittyy vasta päiväsaikaan tms. Sen takia yritän tehdä ovistestin vasta siitä päivän toisesta pissasta.
Usein se kyllä ei onnistu, kun pitää lähteä töihin tms.

Ja kiitos pisamapeikko, yritän tiirailla. Ja jos ei muuta, niin sitten täytyy mennä vaan selaimella. Eiköhän se niinkin onnistu, jos ei ole siis sovellusta valmista siihen.

Nyt on parasta mennä nukkumaan. Tänään olisi varmaan aika lähellä ovista, mut miehen kanssa ei olla sovittu saman peiton alle.
Ärsyttävää.
Sille taisi tulla paineita, kun tuli puheeksi, että alkais olla ovis lähellä.
Jospa huomenna onnistuisi vielä houkutella petihommiin. Toisaalta on nuo limakalvot tosiaan koetuksella ja siinä mielessä helpommalla pääsen.

Viimeistä kiertoa viedään ennen hoitoa ja mielelläni raskautuisin tästä kierrosta, että saisi välttää hoidot..
 
zuhina, tosiaan monissa ovistestien ohjeissa lukee että ei sais käyttää sitä aamun ekaa pissaa :) Siksi saattaa värit vaihdella. Että lukekaahan ohjeet huolella läpi älkääkä summamutikassa liuskoja uitelko :D

s4nnn:lle onnittelut plussasta! :)
 
S4nni, onnea :flower:
YrittäjäJ Niin, pitäis mennä, mutta tiedät varmaan miten maailma tippuu, kun sulle todetaan lääkärissä tyyliin "olet maho lehmä" ja tiedät, että koko loppuelämänä ei ole mahdollisuuksia jatkaa sukuaan. En vaan pysty ottamaan vastaan sitä tietoa, ennenkuin tipahdan kivuista polvilleni ja jää siihen makaamaan (olen pari kertaa tippunut polvilleen jo..). Huoks. Kai se aika, omatunto, henkiolento, kohtalo, joku kertoo millon mun pitää tehdä ja mitä. :confused:

Hienoa, että muutkin huomaavat saman hallusinaation kun minä. Ja kauhean epäreilua, että Tammityttö on saanut kans noita turhia hailuroita. No mutta, edes hetken eilen sain kädet tärisemään ja ajattelemaan "jos sittenkin"..

Tein tänään uuden testin, taas Davidilla. Nyt siinä näkyy se palkki ihan paljaalla silmällä, mutta ei väriä.
Taidan lompsia Lidliin ruokaostoksille, ja katsoa löytyykö sieltä raskaustestiä?
Jos kokeilisi ihan kokonaan jollakin toisella, noista Davideista en ole lukenut mitään hyvää.

Yritin funtsia, edes jollakin tavalla milloin hedelmöittyminen olisi mahdollista, niin pähkäilin, että joulun aikaan. JOS tärppi (pyh ja pah) olisikin käynyt, niin nythän olisi todella aikaista testailla :O

Oireina ei mitään muuta, kun nännit ovat niin kipeät, että suihkussa käyminenkin sattuu! Ei okseta, ei palele.

Palaan asiaan sen mahdollisen Lidlin testin kanssa jos siel on :wave:

Kunpa minä olisin tiennyt sairastavani endometrioosia, niin mulla olisi voinut olla jo vauva sylissä. Pirunpelto, sinuna pitäisin kiirettä. Endometrioosi pahenee joka kuukausi. Laparoskopiassa pystytään putsaamaan endot pois ja raskausmahdollisuudet kasvavat... Mulla ei ole levinnyt endo suolistoon, mutta tässä leikkausjonon aikana sekin tilanne voi muuttua. Tsemiä sullekin!
 
Onnea plussasta s4nnn!!

Pisamapeikko, en osaa sanoa sun kropan toiminnasta kyllä mitään, mutta sinuna tekisin raskaustestin. :)

Tultiin eilen viideltä kauempaa kyläreissulta ja ajettiin apteekin eteen, että olisin hakenu täksi aamuksi r.testin, niin eiköhä just täti laita ovea lukkoon enkä sitten saanu niitä pirun testejä. :mad: no huomenna varmaan alkaa menkat.. :ashamed:
 
Pisamapeikko Luteinisoiva hormoni nousee loppukiertoa kohti ainakin tämän sivun kaavion mukaan Kuukautiskierron hormonaalinen vaihtelu - Tiesitkö tämän ehkäisystä - Ehkäisy - Hyvinvointiklinikat - Tohtori.fi ja olen sillä selittänyt loppukierron vahvat viivat ovistestissä. Mut tuo on kyllä tosi vahva viiva!
Onko mitään oireita, että olis tulossa uusi ovis?
Tai voiko se raskautuminen olla vaihtoehto?

Aamun toisesta pissasta se kannattaakin se ovistesti uittaa, kun sitä ei öisin erity sitä luteinisoivaa hormonia vaan on korkeimmillaan vasta myöhemmin (tai tälläisen selityksen olen asiaan saanut).

Täällä jännitellään, josko nyt olisi ovis tänään, kun kivut on messevät ja testikin näyttää jo selvästi vahvistunutta. Minä pidän sitä jo plussana, vaikka se ei kauttaaltaan ole yhtä vahva kuin kontrolli. Tänään se huippu kuitenkin tulee, jos on tullakseen.
Minä kyllä tein kans aamupissista testin, mut olin käynyt jo pari tuntia aikaisemmin pissillä, joten jospa se jo kertoisi jotain.
Minä koitan liittää kuvan tähän muokkaamalla jälkikäteen. En aina jaksaisi lisätä niitä tuonne aijaahan, joten se on tervetullut vaihtoehto pystyä lisäämään muutenkin :)
 

Yhteistyössä