En tiiä vielä yhtään ottaako pakkauksen vai rahan.. Pitää kattoo millasia ovat. Mulla ei taida kahdeksan vuoden takaisesta olla säästössä kun makuupussi. Epäilen kyllä että saankin kavereilta aika paljon kamaa. Vaunut oon säästänyt, oon ajatellut aina että kuljettelen niissä sitten lapsenlapsia aikanaan, ehkä ihan höpsöä mutta meillä on tilaa säilyttää. Kaukalo on myös, se oli pitkään lainassa ja palauduttua siinä oli jo kyllä kirpparille hintalappu ja oli jo eteisessä menossa, mutta ajattelin että teen testin ennenkuin vien
En sit vienykkään!
Voi, ihkua, osalla np jo ihan lähellä! Mulla vasta puolentoista viikon kuluttua.. Tuttu ultrakätilö silloin tekemässä, niin halusin hänelle. Mulla tuntuu ihana pieni pömppis tuolla alavatsalla kun vähän kerää päällimmäisiä rasvakerroksia pois eestä
Mieskin sen tunsi nyt ekaa kertaa, oli niin mielissään
Tänään otti myös puheeksi ketä pyydetään kummeiksi, varmaan pari ihanaa ystäväparia, ollaan myös itse heidän lastensa kummeja.
Kävin perjantaina shoppailemassa, tarkoituksena oli ostaa mammahousut.. Ostin aika paljon kaikkea ihan muuta! Ihana myyjä sai mulle myytyä mm. ihan tavalliset housut, oli kyllä niin joustavat et menee varmaan vielä pitkään ja leggareita ja mekkoja sit loppuaika.
Ootteko muut jo miten ottaneet influenssarokotteita? Mä olen halunnut odottaa että tulis ensin 12 viikkoa täyteen, no pianhan se tulee. Kuopusta odottaessa otin sikapiikin myös vasta kun oli vähän enemmän viikkoja. Onneksi ei tullut mitään.. Kai tää olis ihan turvallinen aiemminkin, mutta tää ajatus on mun omassa päässä.
En ole vielä kertonut töissäkään.. Mulla on siitä ihan vähän huono omatunto, kun aloitin puoli vuotta sitten uudessa työssä vanhassa työpaikassa ja mulla on aika paljon sellasta mitä vaan minä hoidan. En tiedä otetaanko mulle sijaista ja jos otetaan, mitä jos se onkin paljon parempi kuin minä, kun en vuodessa ole saanut maailmaa valmiiksi ja jos sit oon pari vuotta heti pois... Sais nyt ton np:n ja tulokset jo niin vois kertoa..!! Jotenkin näin kypsässä iässä on toisaalta muussa elämässä mukavaakin pitää tätä salaisuutta, kun kukaan ei odota tätä meiltä enää, saadaan ihan rauhassa olla odotuksilta ja arvailuilta.
Nyt unen yritystä. Onnen tunteita viikkoonne!
Sitris ja Sisko 11+4