Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mikä dpo on mahdollista edes et tikkuun tulis viiva? Osaako kukaan sanoa? Mulla on huomenna kp21/28 ja dpo 7... mä en vaaa ni yhtää malttas enääää... esikosta muistelisi tehneeni kp23-24 negat ja kp 26 eka plussa.. tokasta tais olla plussaa aikalailla kp26-27
 
pikkupeikko, en osaa kyl yhtään sanoa :O Välillä tässä ketjussa jotku on saanu jo tooooosi aikaseen (tyyliin just dpo 8?) todella haalean haamun, joka sitten pikkuhiljaa vahvistunut. Mun aikaisin on dpo 10 kun sain jotain todella haaleaa mutta siitä ei pystynyt kyllä yhtään päättelemään että onko se sitä itteään vai mitä (oli silloin siis kemiallinen). Alle dpo 10 en ole kyllä koskaan testannut.
 
Nyt on pää ihan sekasi! Eilen testasin apteq ja pergent testeillä paljon vaaleammat kuin maanantaina, juuri ja juuri näky. Ja nyt taas selvä positiivinen? No ei se auts kuin odottaa alkaako vuoto vai ei :)
Hyvää Joulua kaikille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Kokemusta Sofi 25miu testistä, näyttääkö viivanpaikkoja?
En ole varma, onko testatut tulokset plussia vai viivanpaikkoja. Joko silmä on harjaantunut katsomaan testiä, sillä se erottuu päivä päivältä helpommin tai sitten se on oikeasti vahvistuva +++ :)
 
Tämmöstä tänään, kp11 11

Aika saman värinen kuin alkuviikon kp 8, välissä paripäivää selvää negaa. Saas nähä tummeneeko tuo nyt sitten tuosta vai ei. Kiintoisaa että alkuviikolla oli kaikkia näitä nippailu/ovislima oireita ja nyt sit ei ole mitään ovikseen viittaavaa. Mut alkuviikko turhan aikanen sitten ku nyt alkas olla varmaan ok hetki... saa nähä.
 
pisamapeikko, kyllä mä tuon plussaksi laskisin jo ainakin omalla kohdallani :) Selkeesti tuosta vasemmasta laidasta vähintään yhtä tumma kuin kontrolli :) Vaikkakin jatkaisin kyllä itse testailuakin jos vaan testejä riittäis :D
 
Ihanaa, onnea kaikille plussanneille! :)

Itsellä vaihtui jouluaatto eli kp27/25-28, kp1:ksi. Taas saa sitten jännittää, jos nyt malttais odotella sen testailun kanssa sinne kuukautisten oletetun viimeisen alkamispäivän jälkeen. Täällä onkin sitten yk7, meinaa usko jo loppua vaikka toiset täällä on saattanut yritellä pari vuottakin. Äiti ja siskot vaan mainostaa aina että ekasta yrityksestä on aina napsahtanut heti raskaaksi. :|
 
Hopess onnea!! ?

Minä tyhmä tänää dpo8 kp 23 menin 10herkkyydellä aamulla testaa ja eihän siinä mitää näy :D josko nyt kuitenki kiltisti oottas su-ma asti.. olo ei kylläkää ole raskaana oleva.. ovis testi kylläki näyttää melko vahvaa viivaa ku sellasen eilen huviksee tein ku mahaa juilii.. :D on sitä vaan pöllö näide kanssa..
 

Yhteistyössä