Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
image

Yön aikana viivalasit pudonneet päästä koska mun haamu on hävinnyt??? Että voi olla pettynyt olo ;(
Kuvatkin on tosi huonoja kun silmät ristissä yritin niitä ennen kukonlaulua ottaa...
Tunne että en uskalla vessassa käydä koko päivänä kun en halua nähdä että täti tulee...
 
Zuhina itellä samat fiilikset et tuskin vielä ihan lähiaikoina plussaa tulee kun nyt vasta yk 10 :) ihan hyvillä mielin voin odotella vielä 20 kiertoa, jos se plussa sitten tulee. Esikoista yrittäessä koko ajan ajattelin että sama se kuinka kauan tässä kestää Kuhan sais jonkun varmuuden että vielä joskus lapsi saatais.
 
Sarasofia upeita viivoja ? miten olis varhais ultra ni saisit mielenrauhaa? 6+ vois käydä jo.. mulle se tehdää sairaalan toimesta joka raskauteen,mut muistelen ettei se alle 8-10rv uä ois ni kallis?

Nutturuu varoituksen sanalla,noihin pc testeihin saa näköjää haalean viivan paika ennen menkkoja ja myös ennen ovista :( mä päätinkin et en innostu yhestäkää hailusta enää ku niitä ni monta sain viime kierrossa..

ON = tylsäääää! Ei voi ovista tikuttaa,eikä vielä tulostakaa oviksesta.. pläh! Tänää dpo6. Oireita ei o ku juilintaa,tissit vähä kummat,mut epäilen mielikuvituksen tuotokseksi.. en jotenki usko et ois tärpänny,tai sellainen on olo vaikka sitä kuitenkin toivon.. liukkaat ainakin jatkuu vaan,et tiedä sitten..

Onneks on tää joulu tässä ni on puuhaa ja pysyy housuissaan taas testaamisen kanssa. Toivotan kaikille joulu ihmeitä ja plussa tuuuuulia!! :) ? ite täällä varmaa roikun kyllä nyt pyhinäkin.. :D
 
Pikkupeikko kiitos varoituksesta! Oon itse noita testejä myös aika ahkeraan tehnyt ja sillä tykännyt sekä vihannut kun en oo niihin mitään saanut ikinä näkyviin vaikka miten kääntelisi ja vääntelisi ja kuvailisi...
Mutta odotellaan nyt ja jos ei vuoto ala huomisaamuun mennessä uhraan sitten digin!
 
desire haamu siellä näkyy, toivottavasti vahvistuu! <3
Itse jätin tänään testauksen väliin, huomenna testaan jos ei ala menkat ja jos on plussa. Niin pääsen miehelle kertomaan et syyskuussa tulee myöhäinen joululahja :)
 
Täällä myös tänään testailtu Dpo12 ja negaa näytti. En edes viitsinyt mitään kuvaa ottaa tänne ihmeteltäväksi kun ei sitten millään ilveellä siihen edes haamu viiva saanut :D Huoh. Oli kyllä Apteekin testi, joka ei ilmeisesti ole niin herkkä. Nyt siis kp 26/25-28, ehkä testaan huomenna vielä clearbluen digitaalisella niin saa suoraan raskaana / ei raskaana tuloksen eikä tarvii enää pähkäillä. Voi sitten syödä hyvillä mielin graavilohta sekä lasin punkkua joululounaalla ;)

Kovat olis lapsitoiveet minulla sekä miehellä, eikä malttais millään odotella. Tuntuu että toiset pamahtaa heti raskaaksi, ja ite saa testailla joka kuukausi ja pettyä.

Onnea kuitenkin kaikille plussan saaneille! Ihanan jouluyllätyksen saitte. <3
 
Oivoi, järki sanoo että ovis ei voi näin aikasin tulla, oireet taas antaa epäillä muuta, huoh. On tämä vaikeaa.

Huomasin tosiaan että nuo tekemäni ovistestit on vähän erilaisia ku viime kierrossa. Silloin tuli vaan semmosta haaleeta, paksuna viivana tai ei. Nyt tullu semmonen tumma ohut liru viivan toiseen laitaan kun muuten ollut semmonen haaleeperusvärinen loput viivasta. Joo hieno selitys, ota tästä selko.
Lähinnä mietityttää, kun eilen oli niin jäätävät juilinnat alamahassa ja nyt ei tunnu enää mitään. Ja eilen bongasin myöhään illalla myös nää ns. kananmunalimat. Juuri semmosta jännää oikeen venyvää o.o tämmösiä viime kierrossa bongaillu ainakaan lainkaan.

Mun kroppa taitaa tehdä ihan omiaan, heh. Noh järki sentään takaraviossa huutelee että tuskin nyt vielä oli. Kun jaksas ajatella oikeesti järjellä ja olla vaan, liikoja miettimättä.
 
No en tiiä, tosi kummallinen testi kyllä! Se lähti jotenkin huonosti vetämään sitä pissiäkin imuun.

Katsotaan miten käy:)

Mahatuntemuksia on edelleen, varsinkin oikea puoli on hellänä. Välillä ihan kosketusarkakin, kipu riipii välillä aina nivuseen asti mutta ei sen kummempaa.
Aika oireeton toisaalta olisi tämäkin raskaus, mutta niinhän ne monet on.

Viime kierto oli 31 päivää, terolutien ansiosta. Huomenna olisi kp31. Valkkaria ainakin lorisee välillä.
 
:D mun mielestä tuossa sofin herkässä testissä on vaan todella röyhkeä viivanpaikka! Eihän voi olla edes mahdollista että testissä näkyisi mitään.. Toissakierrossa sain todella vahvan ja värillisen viivan RFSU n testiin, liekitin silloin jo miehellekin :( nyt tiedän kuinka nuo testit haamuilee :/

Plussapuhalluksia näin Joulun alla <3
 
Jep! Musta tuntuu että ihan minkä tahansa muun testin teen kuin PC:n niin saan jonkun haamun. PC testiin en oo koskaan saanu mitään. :D

Ihmismieli on kyllä hauska mitem ei voi olla testaamatta vaikka tietää että ei siitä synny kuin lisää mietittävää tai harmia :D mut ei pysty.
 

Yhteistyössä