Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Vähän epäuskoisena katson tuota testiä et voinko muka olla raskaana. Epäilen koko ajan et viivanpaikka/viallinen. Keskiviikkona olisi kp1, jos ei vuoto ala ja uusi testi on plussa niin sitten kai se on pakko uskoa :)

Huomenna uusi testipäivä, aamusta heti.

Mahdollisia oireita voisi olla,
- rinnat hirveän arat
- alavatsaa tuikkii sillei hassusti, varsinkin munasarjoja
- tänään tullut nyt semmoista outoja ällötys oloja. Pahan olon aaltoja 0_o
- välillä lievät menkkajomot.

En tiedä, toivotaan parasta! Mutta menkkoja mä odotan edelleen, toivotaan että odotus on turhaa ;)

Humm, tulipa taas tikuteltua.
Eilinen yllä, tän päivänen alla. Tänään selkeesti enemmän värii tuli ku eilen, jolloin oli vaan toi nyt kuivuneena tummana näkyvä hailura :D Mitä lie tästä tulee vielä. 7ja8

Hyvä ku ite ei voi mitään vatsannippailujakana seurata, kun nytki vihteeks vatsa/nivuset juilii. Ei niistä pysty oviskipuja erottelemaan, että pakko jatkaa tikuttelua :D

Jtenki iha huoleton olo ollu, semmonen jännä "tää nyt ei onnistu kummiskaan vielä niin katotaan ja ihmetellään", hieman tylsäkin olo.

Helou helou, että mulla on ollu ikävä tätä palstaa. :D Mä en yhtään kelaa olevani raskaana vaikka ihan huippuviivoja saan, en raaski antaa eteenpäin mun ovistestejäkään kun viimeksi kun annoin eteenpäin jäljelle jääneet ovistestit niin kävi kalpaten... Ja mä en pysty lopettamaan testaamista!! :D (huom, uusia en kyllä oo ostanut vaan kuluttanut noita testivarastoja tyhjiin, jos tää raskaus sit kuitenkin päätyis elävään vauvaan enkä tarvi enää ikuna raskaustestejä!)

David tänä aamuna rv 5+6, en oo ikuna saanu noin tummaa tulosta Davidillä!! :heart:

Tämä on pc, kuvattu pitkän viikonlopun kaupunkilomalla rv 5+0 kun pari päivää aiemmin alkoi keskenmenon oireet ja kelasin että alkais hiipumaan viivat... oli kuitenkin jo vahvempi testiviiva kuin koskaan.

Ja eilen aamuna uitin digin ja tuloksena siis 3+, kuvassa digi uitettu 4+3 ylempänä ja eilen siis rv 5+5 ja se siis alempana.

Eli hormonit on noussut vaikka keskenmenon oireita olikin ilmassa.

Mullahan oli siis vuosi sitten yksi keskeytynyt keskenmeno joka selvisin vasta np-ultrassa että raskaus mennyt kesken jo 6 viikkoa (!!!!!) aiemmin, ja jälkeenpäin vasta tajusin että runsastakin runsaampi hiustenlähtö ja kovat pääkivut johtui siitä keskenmenosta. Nyt nuo samat oireet ollu päällä jo hyvän aikaa :( Runsaan googlettelun ansiosta olen kuitenkin oppinut että ne voi olla myös merkki ihan tavallisesta raskaudesta?

Mutta nyt on nämäkin kuvat tallennettuna tänne :)

• Tykkää
Reactions: mimmi92 ja Nutturuu

Yhteistyössä