Hakutulokset

  1. L

    4kk ikäiselle kummipojalle joululahjaksi fisherbricen puhuva koira? mitä muuta sen lisaks? jotain pientä..

    Jos oikeasti luovut koiruudesta, meiltä löytyisi sille uusi koti..:wave:
  2. L

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Wau, plussajuna sen kun kasvaa... =) Onnea Ripperi, Linda ja Sannis! Halauksia piinaajille tai neganeille tai muuten sitä tarvitseville. ON: Myös minä hain Lugesteronia vain testiin asti ja testin jälkeen loput. Minäkö taikkauskoinen? Suurempia oireita ei ole toistaiseksi tullut, jonkin...
  3. L

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Täältä lähtee plussa-tuulia kaikille, erityisesti Haalistunut ja Sannis-75 :whistle: Nimittäin maltoin mieleni ja testasin vasta tänä aamuna pp14 testin, ja sain kaksi viivaa eli raskaana ollaan. Oireista on vaikea sanoa, mitkä johtuu Lugesteronista ja mitkä jostain muusta. Erityisiä...
  4. L

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Onnen rutistuksia plussanneille, isot peukutukset jännittäjille ja hoidoissa oleville, haleja niitä tarvitseville! ON: olen yrittänyt keskittyä muihin asioihin tässä piinailun aikana, mutta aika paljon olen käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia. Siispä hengessä mukana. Omat tunnelmat...
  5. L

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Kiitos, on hienoa päästä mukaan. Aihe on kipeä, mutta vertaistuki mahtava! Dreamer78 Pekut pysyssä sinulle, kuulostaa hyvälle! ON: Oloani olen tässä kuulostellut ja aika tavanomaiselta tuntuu. Kävelylenkit sujuivat ok, joten rohkeasti aion mennä ensi viikolla siihen ainoan...
  6. L

    Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

    Moi! Mahtuuko uusi jäsen tähän porukkaan? Tänään sain 1. IVF:n kyytiläisen, kun siirrettiin yksi top-alkio. Takana on yksi keskeytetty hoito, jonka vuoksí en halunnut liian aikaisin kirjoitella tänne. Taustaillut olen kyllä ahkerasti. Nyt tuntuu siltä, että kaipaan ajatusten vaihtoa samassa...
  7. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitos halauksista Mandy07, soja ja Tiinuli81! Mandy07 Sinulla on jännittävät ajat alkamassa - onnea tulevaan! :hug: soja kyselit, miksi minulta otettiin ko. labroja. Kysyin itse, että onko minulta jo otettu kaikki tarvittavat labrakokeet. Esim. infektiokokeet pitää kai olla otettuna...
  8. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitos Gilmore! Ei mitään oireita, eli aivan puskan takaa tuli tämä tieto. Se arvo oli niin korkea, että ei jäänyt mitään epäselvää. Joku toinenkin arvo oli korkealla, mutta se voi korreloitua keliakia-arvolla. Tosin mulla on ollut alhainen hemoglobiini niin kauan kuin muistan. Mielestäni...
  9. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Kiitos kysymästä! mutta uutiseni ovat todella surullisia ja mieliala sen mukainen.. Eilisessä ultrassa todettiin, että lääkevaste oli huono, joten aikomus oli lisätä annosta ja ultrata parin päivän päästä. Sain reseptinkin jo. Sitten vilkaistiin vielä labravastaukset ja siinähän se "pommi"...
  10. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Mandy07, laita viestiä tulemaan ultran jälkeen. Pidän sulle peukkuja, että olisi hyvät follit kasvamassa. bd Tänään pistin 4.piikin puregonia. Tuntemuksia ns. nippailuja tms on munasarjojen seutuvilla, ehkä mahassakin jotain. Seurantaultra olisi keskiviikkona ja kyllä jo vähän jännittää mitä...
  11. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Mandy07, samoilla aikatauluilla mennään. On kiva vaihtaa ajatuksia... Me olemme julkisella puolella hoidoissa (ja jonoissa), vaikka meillä yksi lapsi jo on. Lääkäri teki selväksi, että tähän toisen lapsen yritykseen saa julkisen puolen hoidot, mutta ei sen jälkeen. Siis jos saa toisen lapsen...
  12. L

    Maaliskuun IVF/ICSI/PAS

    Täällä olisi yksi uusi tulossa, jos vielä mukaan mahtuisi ??? ... Taustaillut olen kauan, mutta nyt vasta rohkenin pinoutua tositoimien alkaessa. Meillä on alkamassa 1.IVF. Tällä viikolla aikataulu varmistui niin, että huomenna alkaa pistokset ja ensimmäinen ultra-aika on ensi viikolla. Siitä...

Yhteistyössä