Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Dodiin... nyt on sitten 1 alkio siirretty ja 3 saatiin pakkaseen:D . Mua nyt vaan ihmetyttää tämä olotila.. en ole ollenkaan samanlainen kuin viimeksi. Nyt tuntuu siltä että todellakin pystyn elää ihan normaalia elämää seuraavat 2 viikkoa. Huomenna otan ensimmäisen crinonen joten jää nähtäväksi mitä ne aiheuttavat. Sain Crinonea Lugen tilalle koska ilmoitin että kauhistuttaa ajatuskin että joudun taas Lugeja käyttämään. Niin vahvat sivuoireet niistä tuli:( Tämä Crinone on kuulemma "hellempi" mutta yhtä tehokas. Eikä ole niitä yököttäviä palleroita mitkä valuu..

Mielenkiinnolla odottelen mitä tästä taas tulee.. mutta onneksi saatiin pakkaseen niin ensi kerralla jää punktio ym. väliin!!:)

Tervetuloa Katriina!




 
voihan kurjuus :hug: turilainenTseppiä jatkoon!!
Sunflower onnittelut siirrosta ja hienoa kun saitte pakkaseenkin! Meillä ei käyny niin hyvä tsäkä..kun se yks ainokainen vaan selvis tähän päivään :( Olisin niin toivonu et olis kans välttyny punktiolta seuraavas mahdollises yritykses sitten tammikuulla..mut ei.

Jotenkin en nyt osaa toivoa tästä siirrosta yhtikäs mittään...mun toivo loppu aamulla kun sain sen tiedon et kaikki alkiot tuota ainokaista lukuunottamatta kuukahtaneet. Eli taidan suunnata katseeni jo tammikuulle ja uuteen icsiin. Tämä yks oli siis luokkaa 3, et ei kai sen varaan paljo voi laskea..

Kysymys :Mikä teillä ollu limiksen paksuus siirrossa??tuokin kun oli nyt vaivaset 7,8...????

Tervetuloa pinoon Katriina!
 
Haleja Turilaiselle! Ja tsemppiä tulevaisuuteen..eiköhän teillekin se oikea tie onneen löydy.

Katjuzka - Älä nyt menetä toivoasi! Kaikkea voi tapahtua ja kolmosalkioistakin vauvoja syntynyt!
Paljon tsemppiä ja tarrasukkia teillekin! Meille ei edes kerrottu alkoiden luokkaa mikä oli outoa. Tosin en huomannut edes kysyä siinä jännityksessä. Hassua kun tämä toinen kerta jännitti enemmän kuin ensimmäinen.

Mulla limiksen paksuus oli 12,5, mutta älä nyt siihenkään takerru ;) Haleja!!
 
voi turilainen.... maailman isoin rutistus :hug: olisin niin hirmuisasti toivonut teille parempaa onnea tällä kerralla. kävin jo aiemminkin kurkkimassa, jotta miten teillä on mennyt. ajattelinkin, että välittömän ilakoinnin puuttuminen tarkoittaa jotain negatiivista. :(

mutta ottakaahan rennosti joulunaika ja odotelkaa horppatulokset. lääketiede on niin ihmeellistä. mulla on täys luotto siihen, että vaikka meillä molemmilla oma kroppa tuo vähän haasteita tähän projektiin, niin kyllä me vielä maaliin päästään!

toivottavasti pääsette heti tammikuusta uusin tiedoin jatkamaan. :) seuraavassa pinossa siis tavataan!!! :wave: ja runnotaan tulosta meidän kropista!! =) mutta ihanaista, rentouttavaa joulun odotusta teille! me laitetaan lisääntymisaivot narikkaan huomenna ja lähdetään aurinkoon viikoksi. =)
 
Turilainen: :hug: En pysty edes kuvittelmaan tuntojasi juuri nyt. Voimaa!

Ja peukkuja pystyyn Katjuzkalle ja Sunflowerille, toivon tosi kovasti että teillä tärppäisi eikä lisäkierroksia enää tarvittaisi!

(.) Eilinen riemu menkkakipujen poismenosta osoittautui ennenaikaiseksi. Illalla ne jo alkoivat taas pahentua, tänä aamuna oli jo oikein kunnon vihlaisuja. Lisäksi se öinen hikoilu näyttää palanneen, eikä tullut viime yönä nukkumisesta yhtikäs mitään. Yritä siinä nyt nukkua, kun vuoroin on yltä päältä hiessä, vuoroin tärisee kylmästä! :headwall:

Ja lisäksi on vielä juuri sellainen menkkoja enteilevä v*tutus ja paha mieli, ettei tiedä raivotako vai itkeä (vai molempia yhdessä...). Mies parka.

Pahinta on se turhuuden tunne, että kärsin tämän kaiken aivan turhaan, että ei siellä masussa mitään elämää kuitenkaan ole. Jos joku voisikin luvata, että kunhan vaan otan Luget ja kestän ne sivuvaikutukset, niin raskaus alkaa. Silloinhan sitä kärsisi ihan mitä vaan, hymyssä suin! Mutta kun ei. Mitään takeita ei ole, todennäköisyydetkin ovat vastaan (eikö IVF:ssä ole n. 70-80%:n mahdollisuus epäonnistua? se on ihan julmetun paljon).

Kunpa voisi jo lopettaa Luget. Melkein toivon, että menkat alkaisivat oikein virtana, sellaisena ettei jättäisi epäselvyyttä, ja sitten voisi vaan lopettaa Luget ja itkeä.

Anteeksi tämä vuodatus. Tätä se kolmen tunnin yöuni teettää. :ashamed:
 
Sunflower: peukut pystyssä sullekin ja voimia piinailuun. Katjuzka: älä luovu toivosta, kyllä se alkion kiinnityminen taitaa olla niin paljon sattumasta kiinni, joskus huippualkiot eivät kiinnity huippulimiksestä huolimatta ja joskus taas rupuista rupuimmat alkiot kiinnittyvät jne jne. Ei voi tietää miten käy. Ripperi: Sama homma noissa oireissa, eihän niissäkään ole mitään logiikkaa, oireita on tai ei ole, raskaus alkaa tai ei ala.... Nobelin palkinto kertaa tuhat sille joka keksii miksi. ).( Itse tein sit testi tänään aamulla, negahan se oli tietty, mutta kun mulla on vuoto alkanut lugeista huolimatta edellisillä kerroilla pp9 niin haluan ainakin muutaman kerran testata siten että oikeesti ajattelen että se voisi olla plussa. Sekavaa. Vielä en ole toivoa menettänyt vaikka välillä on kyllä tosi pessimistinen olo. Ja ei voi edelleenkään mitään muuta tehdä kuin odottaa ja odottaa ja odottaa. AARGH! Tsemit kaikille muillekin piinailijoille ja taustalijoille!
 
Ripperi, mulla oli pp 6-9 ihan samanlainen olo kuin sulla, kovat menkkajuilinnat ja hirmuinen depis, just niinku pahat pms-oireet. Olin satavarma negasta! Plussa kuitenkin pamahti pp13 ja pp 11 asti negafiilis väheni rintojen kipeytymisen vuoksi.
Pidän peukkuja että saat plussan!
Tsemppiä kaikille muillekin ja plussatuulia! :heart: :heart:
Ps. Plussa jälkeinen hermoilu on lähes samanlaista kuin ennen plussaa. Nyt tarkkaillaan joka risausta ja pelätään keskenmenoa joka vessareissulla. :ashamed:

Pirpana rv 5+3
 
Voi turilainen - :hug:

plastex - hyvää matkaa ja paljon aurinkoa & tsemiä ensi vuoteen!

Sunflower ja Katjuzka - tervetuloa mukaan piinailemaan ja täältä paljon tarraliimaa matkaan mukaan!

Ripperi - mulla on niin samat fiilikset kuin vaan voi olla! Eilen repesin illalla ihan totaalisesti ja mies hämmentyi mun iltaista hysteeristä itkukohtausta. Mä oon vaan niin kypsä noihin lugeihin, että jos tämä kaikki olisi sen arvoista, niin kyllähän sitä hymyssä suin tunkisi sisuksiinsa useammankin kappaleen... (EI).

toivorikas - toivotaan, että tuosta vielä plussaksi muuttuu ja olisi vaan ollut liian aikaista testata.

).( PP10 jo ja eilen siis tosiaan jossain jotain patoutumia repesi. En meinannut saada itkua loppumaan ja yleensä en ole mikään super tunneherkkä. Mies ihmetteli, mitä tapahtui niiden kahden minuutin aikana, kun hän kävi vessassa ja takaisin palattuaan löysi vaimon sohvalta ulvomasta :LOL: Nyt jo vähän naurattaa koko tilanne!
Sovittiin, että pidetään parin kuukauden tauko, jos tämä ei nyt tärppää. Totesin, että haluan hetken hengähtää ennen uuden hormonisetin aloitusta. Pakkasukot saavat siis odottaa sitten vielä hetken.

Nyt suuntaan katseen kohti taivasta, nautin sen sinestä ja menen illalla fiilistelemään joululaulujen pariin - josko hetkeksi saisi ajatukset tästä rumbasta poies.
 
Mä muistan kans viime kerrasta kun Lugeja käytin, että olin TÄYSIN kypsä niihin. Taisin melkein itkua vääntää aina iltaisin kun piti laittaa niitä kaks. Nyt käytän sen tilalla Crinonea ja vannon kyllä sen nimeen!! En ymmärrrä miks luget on edes keksitty koska on olemassa Crinone. Ei valu yhtään ja mulla ei ainakaan vielä ole tullut mitään sivuoireitakaan. Lugeista mulle tuli heti kaikki raskausoireet ja mielettömät mielialamuutokset! Tästä - ei sitten niin mitään!!:D:D:D Tosin toivotaan että kaikki saavat nauttia plussasta ja voi jälkeenpäin vain hymähdellä lugekärsimyksille;) TSEMPPIÄ JA JAKSAMISTA!!
 
Heipsistä!
Kiitoksia tervetulotoivotuksista!!!!!
Minä se täällä piinailen päivästä toiseen. Toisaalta meni eka viikko hujauksessa ja olen ylpeä kun en ole tällä kertaa ajatellut asiaa liikaa. Testejäkään en ole viellä kaapista kaivanut ja ei ole tehnyt edes vielä mieli.
Minkäänlaisia oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Ei edes lugeista aiheutuneita. Joka pistääkin miettimään mikä on kun ei edes oma pää aiheuta oireita. Ihan pimennossa siis mennään mutta vielä vajaa viikko on piinailua ja sittenhän se jo selviää. Negaan uskon kuitenkin enemmän kun plussaan. En tiedä miksi mutta ehkä siksi että luulen raskautumisen tuntuvan jossain jo heti alussa. Kokemusta kun ei ole niin ei voi tietää

Piinailua vaan piinailua!!!!!
 
Voi, kuinka lohdullista kuulla, ettei ole ajatuksineen yksin! Aivan jätti-iso :hug: teille kaikille!

Toivorikas: lisähali negasta :hug: Mutta kuten sanottua, eihän se tässä vaiheessa vielä mitään tarkoita. Tunnistan kuitenkin tuon tunteen, että tahtoisin pitää kiinni siitä mahdollisuudesta, että testi edes VOISI olla positiivinen. Sitten kun ne padot aukeavat, sitä on varmasti aika vaikea enää jaksaa uskoa onnistumiseen. Että pysy vaan TOIVORIKKAANA ja testaa niin kauan kuin mahdollisuudet ovat vielä avoinna!

Pirpana: Suurkiitos toivon valamisesta! Mutta sehän tässä on, että yksi oire on hyvä merkki yhdelle, ei niin hyvä toiselle. Mistään ei voi sanoa mitään varmaa. Pitää vaan nyt koettaa rauhoittua (ja nukkua!) tai en ikinä selviä ensi viikkoon. Tänään siis vasta pp 7 eli puolimatkassa vasta ollaan... Ja voimia plussan jälkeiseen piinaan, pidän peukkuja että pikkuisesi pysyisi mukana!

Sannis: Kyllä, juuri tuo tunne! Mutta kun kukaan ei voi luvata mitään, yksin on vaan pakko kestää. Ja meilläkin itkut kaatuvat miehen niskaan, eikä hän voi mitenkään ymmärtää, miksi minä NYT JO itken, kun ei mitään vielä edes tiedetä. Toki koettaa tukea ja lohduttaa (paitsi kun olen oikein v-mäinen ja vain ärisen ja murisen!), mutta ei mies vaan voi täysin tajuta, mikä myrsky ja myllerrys täällä pään (ja vatsan) sisällä onkaan. Toivottavasti sinulla itku auttoi edes hetkeksi ja pääset nauttimaan joululauluista! Minulle tulisi varmaan uusi parkukohtaus ensimmäisestä tahdista... :LOL:

Sunflower: Mitämitämitä?! Mikseivät ne voi sitten antaa meille kaikille noita ihanalta kuulostavia luge-korvikkeita? Pitänee seuraavalla kerralla ottaa asia puheeksi lääkärin kanssa ja kysäistä. Toisaalta kaikki eivät kyllä reagoi lugeihinkaan samalla tavalla (kuten Katriina tuossa yllä ), ja reaktiotkin taitavat vielä vaihdella hoidosta toiseen. Mutta silti mikä tahansa muu kuulostaa tällä hetkellä paremmalta kuin tämä! Ihan niin kuin se testituloksen odottaminen ei olisi muuten jo tarpeeksi piinallista, niin heittää nyt sitten vielä nämä luget kaikkine ahdistavine sivuvaikutuksineen siihen päälle! :kieh:
 
AKH
Terveisiä sairaalasta=/ jottei elämä olisi liian helppoa onnistuttiin nappaamaan jostain mahatauti/ruokamyrkytys eli siirtopäivää seuraavana yönä aloin oksentamaan rajusti kun kun ei seuraavaan päivään klo 12 mennessä ollut mitään juonut/syönyt ja vaan oksentanut niin oli pakko lähteä sairaalaan tarkistuttaan tilanne kun oli se hyperin mahdollisuus ja sitten vielä se verenvuoto siinä punktiossa. Hieman tympi! -niin jälleen kerran makasin naistentautien ja synnyttäneiden osastolla tipassa. Eilen pääsin kotiin ja tulehdusarvo on nyt laskusuunnassa ilman antibioottia. Tää ei nyt ainakaan kyllä edistä lopputulosta ja oonkin kyllä aika ihmeissäni että jos tästä raskaus alkaa!

Lugejen sivuvaikutuksista, mielestäni mä olen niin hormonihöyryissä hoitojen aikaa että ihan sama onko siinä luget vai ei niin samanlaiset pms oireet ja kuvitellut raskausoireet saa aikaseksi joka kerta, oonki oppinut että ennen pp14 olevat oireet on ihan se ja sama, ei ne kuitenkaan koskaa ole ollut raskausoireita niin varhain. pp14 sit heittääkin heti tajuttomat rintojen arkuudet jos on raskaana, siis sellaiset joita ei voi verratakkaan lugejen aiheuttamiin. Luonnollisestikaan näin pp3 ei mitään oireita ole, muuta kuin munasarjaa varsinkin oikealta vihloo välillä kovastikin.

joku kyseli siitä oviskivuista hoitojen jälkeen, mulla raskauden jälkeen muuttui tässä viime aikoina oviskivun niin ettei enää ole terävä pistos munasarjassa vaan menkkakipu koko alamahalla ja pahimmillaan pari päivää. Saattaa olla myös koko kierron ainut hermojenmenetyskohtaus siihen aikaan kun on ovis -onneksi ei tarvi luomuna yrittää- :LOL:

Mä oon vähän pihalla jutuista kun niin vähän oon ehtiny palstailla mutta nyt oon loppuviikon saikulla niin varmaan roikun täällä enemmänkin...
 
AKH
Henille kovasti voimia ja jaksuja=( Oon niin kokenut tuon että sitä voi vaan ihmetellä että mitähän seuraavaksi=/ En tiedä oliko teillä vielä lapsia mutta omalta kohdaltani voin sanoa että kaikista vastoinkäymisistä huolimatta lopussa kiitos vihdoin seisoi ja saimme ihanan pojan. Toivottavasti jaksat jatkaa kaikesta huolimatta vaikka elämä potkiikin. Ei se kuitenkaan enempää anna kuin mitä jaksaa kantaa.
 
Voimia kaikille, on tämä niin rankkaa touhua :hug:

Vaikka itselläni oli puregon annokset isot, niin ei tullut kuin 2 lisä munista verrattuna edelliseen kertaan. Nyt siis 6. Alkaa tuntua, että ihan sama vaikka pistäisi miten suuria/pieniä annoksia niin ei näytä tehoavan!! :(
En ole jaksanut soitella ja kysellä miten ovat lähteneet jakautumaan. Viimeksi jäljelle jäi 2 rupua, jotka eivät sitten pysyneet sisällä. Huomenna saan kuulla sitten tulokset.

Voipahan olla että meidän hoidot jää sitten tähän. Usko on mennyt.
 
~~~~2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Torstaina 3.12.2009 VKO 49


lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11. PP14

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11. PP13

Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11. PP10

sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. PP10

nehma ICSI, PP8

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11 PP8

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP7

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11. PP7

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP7

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11. PP6

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP6

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP6

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP3

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP3

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP1

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP1

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP0

Sarma 2.ICSI

turilainen 2.IVF marraskuussa

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS

nainen83 IVF, punktio 7.12.




~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.



:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

 
Täältä lähtee plussa-tuulia kaikille,
erityisesti Haalistunut ja Sannis-75 :whistle:

Nimittäin maltoin mieleni ja testasin vasta tänä aamuna pp14 testin, ja sain kaksi viivaa eli raskaana ollaan. Oireista on vaikea sanoa, mitkä johtuu Lugesteronista ja mitkä jostain muusta. Erityisiä oireita ei vielä ainakaan ole, mitä nyt pinna on lyhyehkö ja ajatus harhailee. ;)
 
Onnea Lillimyylle ja haalistuneelle!!! :hug: ja edelleen tarrasukkia matkaan :D .

Mulla tunteet heittelee mitä pidemmälle mennään. Vasta pp2 ja tuntuu ku olis piinaillut pidemmänkin aikaa. Vaikka toisaalta otan paljon rennommin kuin viime kerralla. Tällä kerralla olen viisas ja testaan vasta testipäivänä! Musta kyllä tuntuu että ei tainnu taaskaan napata.. vaikka mistä mä sen tietäisin ku ei sen olis vielä kuulunnutkaan napata :eek:
 
lillimyy ja haalistunut ONNITTELUT :heart: :heart: :heart:
Ihania uutisia näin perjantaiaamuun!

Henille voimia! Toivottavasti antibiootit auttavat ja olo on jo pian parempi!

).( Täällä alkaa testaus polttelemaan, nyt vielä enemmän, kun kaksi uutta plussaa saatiin tähän pinoon! Maltan kuitenkin odottaa sinne maanantaille, ehkä!
Tänään täytyy hakea vielä yksi laatikko lugeja, kun eivät muuten riitä kuin lauantaille. Ostan vaan sen, mikä on must - loput sitten, jos plussatuulet jatkuvat.

Ihanaista perjantaita kaikille! Meillä ainakin sataa lunta :)
 
~~~~2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~


Perjantaina 4.12.2009 VKO 49


Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11. PP11

sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. PP11

nehma ICSI, PP9

Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11 PP9

ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11. PP8

Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11. PP8

iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11. PP8

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11. PP7

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11. PP7

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11. PP7

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11. PP4

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11. PP4

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP2

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12. PP2

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP0

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS

nainen83 IVF, punktio 7.12.




~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.



:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa
 

Yhteistyössä