Hakutulokset

  1. M

    Kuka perustanut

    huonepelikerhon? tahtoo mukaan siihen ja jäsenyyttä pitäs hakea.. :D
  2. M

    SAMPERI

    Huonepeliin koskeva kysymys sulla viesteissä:) käyhän kurkkaamassa
  3. M

    PAUNAA

    sulle on postia... :)
  4. M

    oiskohan

    Miikulia näkynyt? Mitä hälle kuuluupi?
  5. M

    kuka

    tahtois vauvakuumeen multa..:) voisin lahjoittaa pois :whistle:
  6. M

    oikosulku, kuka laulaa...

    Menee kutakuinkin näin... Tahdon sinut, kuulut mun vierellein, vie sinä minut, vie koko rakkautein, on puhe tosi tässä ja ainiaan....????
  7. M

    vauvan pulloilu

    Meidän nuorin on nyt 6kk ja ollaan yritetty opetella pullon juontia, että kun iskä jää murun kanssa kotiin, esim. mun koirareenien ajaksi, että saisi antaa maitoa niin eipä tää heppu huoli alkuunkaan.. :/ aikasempien muksujen kanssa ei vastaavaa ole ollut ollenkaan ja mulla menee sormi suuhun...
  8. M

    Löyty sit kurkusta

    kelmun alta litistynyt hämähäkki.. :x Oli espanjalainen kurkku, ja se hämis oli sellanen suht iso ja keltanen.. Ja tää mamma ostaa tästä lähtien suomalaista..
  9. M

    lastenkutsuista

    Mitä leikkejä teillä on ollut lasten synttäreillä? Mä miettinyt jo jonkin aikaa kaikkia, mutta tää mun pää heittää ikävästi kyllä tyhjää nyt... :o
  10. M

    Marsipaanikoristelusta

    Onko teistä kukaan taiteillut marsipaanista täytekakkuun päällistä? Mä ajattelin tehdä ekaa kertaa poitsun ristiäiskakkuun siitä päällisen, mutta mietinkin nyt että onko helppo kaulita levyksi ym.? Ja onko siitä ylipäänsä helppo tehdä?
  11. M

    puudutuksista

    Mitä teillä on uudelleen synnyttäjät käytetty puudutteena synnytyksessä? Mulla on kaikista viidestä ollut se kohdunsuunpuudute ja ollut iha ok. Nyt lueskelin jostain semmosesta ku spinaali, millanen se on? Toukokuussa olisi l.a.
  12. M

    Henkilökohtaisena avustajana omalle lapselle?

    Eli tää juttu jossa kunta palkkaisi minut kun jään hoitamaan meidän erityistyttöämme kotia jolla pian ikää 3v.Omaishoidontukea aloin saamaan mutta mitenkäs tää henkilökohtainen avustaja-juttu,miten se toimii ja millainen palkkaus on?
  13. M

    undulaattivauvoja myynnissä

    Myynnissä olisi 1 vihreä undulaattivauva ja muutaman viikon päästä olisi tulossa 2 keltaista ja yksi lutino myyntiin.. =) Poikaset käsiteltyjä joten ovat aika käsikesyjä. laittakaa yv jos tirpat kiinnostaa.. :wave:
  14. M

    Mitä mahdollisuuksia on jäädä kotiin hoitamaan omaa

    erityislasta?Eli tilanne tää että keväällä erityisemme täyttää 3v ja kotihoidontuki loppuu.Vuoden vaihteesta on luvattu alkavaksi omaishoidontuki joka 390e noin.Mutta jo vuosia kotona olleena tuo summa tuntuu kovin alhaiselta ja että taas jatkuisi kituuttaminen...Tyttöä en raaskisi viedä vielä...
  15. M

    onkos täällä lintuihmisiä?

    Mä nyt sitten haksahdin lintuihin, meillä nyt 8 undua ja nyt mieli tekisi kakadua tai vastaavaa.. :\| mitäköös seuraavax.. onko muita?
  16. M

    Millaset kengät talvella?

    Eli meillä reilu kaksi vuotias erityislapsi jolla myös hypotoniaa,joten jalat ei kovin "jäykät"ja aika huonosti pysyy kengät jalassa,seisomatelineeseen tarkoitetut tukikengät toki pysyy mutta eihän ne pakkasilla mitään auta.Viime vuosi meni vielä villasukilla mut nyt ois kiva löytää jotkut...
  17. M

    arvakkaas mitä

    mä plussasin tänään.. :heart: meillä ollaan pelkkää hymyä.. :D
  18. M

    undulaateista..

    Meillä on nyt pari undulaatteja ja nyt olisi aikomus kasvattaa parvea.. =) Oliskohan kellään kotia vailla? Meillä olisi hyvä koti yhdelle tai kahdelle.. Laita vaikka yv:tä.
  19. M

    Vinkkejä kaivataan

    Elikkä joo, mulle tuli laivareissun jälkeen semmonen uudelleen rakastuminen tohon mun mieheeni :heart: ja nyt olenkin miettinyt et jos saatas tenavat hoitoon ja mentäs johkin kaksin, nauttimaan toisistamme.. Mut nyt mun yläkerta ei vaan toimi enkä keksi mitää mihin voisimme mennä ja suht...
  20. M

    Oltiin perheen voimin laivalla:)

    Oltiin tosiaan laivalla Isabellalla, lähtö turusta torstaina 21.00. Lapset *2,4,6,10,13 ja 13, toinen 13 v lainassa* olivat aivan innoissaan. Se on aina niin ihana katsoa kun muksut on intoo täynnä. Vietettiin suurin osa ajasta muksulassa, jossa noi tenavat leikkivät ja touhusivat...

Yhteistyössä