M mammuska Jäsen 25.07.2004 532 0 16 23.11.2007 #1 Menee kutakuinkin näin... Tahdon sinut, kuulut mun vierellein, vie sinä minut, vie koko rakkautein, on puhe tosi tässä ja ainiaan....????
Menee kutakuinkin näin... Tahdon sinut, kuulut mun vierellein, vie sinä minut, vie koko rakkautein, on puhe tosi tässä ja ainiaan....????
M mammuska Jäsen 25.07.2004 532 0 16 23.11.2007 #3 kiiiiiiitttoooooossssss ysssssttttääävvvääääiiiiinnnnn!!!!!!! :flower: