Hakutulokset

1. T

keskenmenoko?

Kysymykseni on siis sainkohan keskenmenon? Minulla oli menkat viimeksi 15.4, jotka olivat neljä päivää myöhässä.. En tiedä sitten johtuuko että oli laastareista kuukauden tauko. Nyt olen vuotanut niukkaa vuotoa jo pari viikkoa.. Mitään kipuja ei ole ollut, tai en ainakaan ole huomannut...
  2. T

Maxi Cosi Tobi 2009 - kokemuksia?

http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/maxi_cosi_tobi_2009/ Tossa uudelleen linkki, jospa toimisi nyt. Varmaan noi sulut haittas sitä..
  3. T

Kuinkas monta jääkiekkoleskeä täällä on tänä iltana?

emäntä: En mäkään ymmärtäny ennen, nykyään kyllä! Sitä jaksaa seuratakkin toisin kuin esim jalkapalloa :DD Meillä mies kaverilla kattomassa ja minä pojan kanssa kotona.. Telkkarista tulee peliä :)
  4. T

Maxi Cosi Tobi 2009 - kokemuksia?

Etsimme pojalle turvaistuinta ja kaipailisin kokemuksia Maxi Cosi Tobi 2009 -merkkisestä? Autoliiton sivujen mukaan arvion saanut hyvä. (http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/maxi_cosi_tobi_2009/) Tai onko muita suositteluja? Samalla jos saisi istuimille...
  5. T

Onko Kangasalla kuntalisää? Ja kumpi parempi Tre vai Kangasala?

Tampereella ainakin on Tampere-lisä..
  6. T

Mikä siinä on niin hirveetä jos isä hoitaa lasta ja äiti menee töihin?

Minun mielestäni ei ole kauheaa jos isä jää kotiin ja äiti menee töihin.. Minäkin olin työhaastattelussa tänään ja huomenna saan tietää saanko paikan. Mies jää kotiin 6kk pojan kanssa, hyvin pärjäävät en epäile yhtään. Ovat pärjänneet tähänkin asti kun olen ollut kaverin kanssa mm...
  7. T

Tutti pois nukahdettua?

meillä tutti tippuu itsestään suusta max. 10 minuutin päästä nukahtamisesta. Eikä herää sitä takaisin haluamaan. Itse en ottaisi tuttia pois..
  8. T

Pitääkö tuttiin opettaa?

Meillä ei ole tuttia juurikaan syöty, nykään vain öisin enimmäkseen. Sama jos vaunuilla ollaan liikenteessä niin tutti joskus huolitaan mutta useimmisen sylkee sen heti pois. Mä olen jo muutenkin heti päättänyt että tutista luovutaan mahd. pian että ei vasta kaksi vuotiaana. Päivisin en edes...
  9. T

Joko tämä on synnytys?

Mulla alkoi synnytys vesien menolla ja sairaalassa käskivät illan aikana tulemaan tarkastukseen.. vedet siis meni 14.30 ja supistukset alkoi vähä jälkeen 17.00 poika tulikin maailmaan jo seitsemän aikoihin, että kannataa myös varautua äkkilähtöön :D
  10. T

Onko parempi tietää, jos mies pettää vai elää tietämättä ihanan miehen kanssa?

Mä heittäisin saman tien ulos, en jaksaisi katella enää päivääkään jos on mennyt pettämään. Toivoin vain että näin ei tule käymään.
  11. T

Elokuussa 2010 synnyttävät

Onneksi olkoon kaikille jotka odottavat pikkuista! Itse sain esikoisen 08/09 joten olettekin seuraava porukka täällä. Tuntuu jotenkin niin hassulta että vastahan minäkin olin jännittämässä täällä muiden kanssa miten odotus sujuu! Oli ihan pakko tulla onnittelemaan ;)
  12. T

Tuleeko sitteriä käytettyä?

Meillä oli ensimmäiset 1½kk melkeinpä päivittäisessä käytössä. Nyt poika 4½kk niin ei muuten käytetä kun syödään sosetta koska on helpompaa.
  13. T

Vauvat 4-6kk syömiset

Meillä poika nyt 4½kk ja päivät menee näin syömisen kanssa: Aamulla (vaihtelee milloin herätään): Maitoa n. 100 ml aamupäivällä: Sosetta ½-1 purkkia ja maitoa n. 40ml vielä perään. Päivällä: Maitoa Iltapäivällä: Sosetta ½-1 purkkia Illalla: Velliä 200ml Lisäksi päivisin...
  14. T

ekat vellit :)

me alettiin antaa kun poika vähä yli 3kk. Söi korviketta yli litran pävässä ja vellillä saatiin määrää vähän pienemmäksi. Nykyään saa velliä enää iltapalaksi ja vetää sitä 200ml :D Päivällä syö korviketta ja soseita. Poika 4kk
  15. T

*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

hei täällähän on siirrytty kerhon puolelle... :D On vähän käyminen jäänyt täällä, kun keskittynyt enemmän FB:n puolelle.. Saisinko salasanaa...?[i]
  16. T

kiinteiden ruokien aloittaminen

Meillä neuvolan täti sanoin että kun aloitin nyt vellin antamisen kun korviketta meni yli 1000ml/vrk että otetaan ne soseet vasta 4kk iässä, että silloinkin yksi maku per viikko. Ja kannattaa aloittaa kasviksilla. Hedelmät ja marjat myöhemmin.
  17. T

Millainen päivä- ja yörytmi on muodostunut 2 kk ikäiselle vauvalle?

Meillä alkoi rytmi tulla 1½kk iässä. Aamulla herätään 8.00-9.00 syödään, jonka jälkeen vielä unta muutama tunti. 10.00 aikoihin otetaan yökkäri pois ja jäädään vielä makoilemaan sänkyyn ja jutellaan. 11.00 viim. ylös. vaihdetaan vaippa, syödään ja puetaan. 14.00 Ekoille päikkäreille...

Yhteistyössä