Kuinkas monta jääkiekkoleskeä täällä on tänä iltana?

Vieras
Tämä kertonee kaiken; vauva tarvitsi vaipanvaihtoa kesken 3.erän; mies nousi sohvalta sanomatta mitään ja antoi mun katsoa rauhassa. :D Oppinut mun kanssa tykkäämään mut kyllä mä se ykkösfani meillä olen.

hahaa
En ole! Meillä ukko ei onneksi katsele sitä karseaa partajunttien tappelulajia ikinä! Ja turha kai mainita, että en minäkään :p

Jääkiekko on turhin laji maailmassa :headwall:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:
En ole! Meillä ukko ei onneksi katsele sitä karseaa partajunttien tappelulajia ikinä! Ja turha kai mainita, että en minäkään :p

Jääkiekko on turhin laji maailmassa :headwall:
Kyllä minusta esim. nyrkkeily ja formulat vievät voiton jos turhuudesta aletaan puhumaan..

Mäkään en ymmärrä, mitä niin hienoa on istua naama kiinni telkkarissa ja katsoa, kun aikuiset miehet hakkaa mailoillaan jotain kiekkoa ja luistelee ympäriinsä. En nyt sanois jääkiekkoa kokonaan turhaksi -- liikuntaahan sekin on, mutta itse ainakin nautin liikunnasta eniten silloin, kun itse liikun enkä vain tuijota, kun muut sitä tekee. Siis sillai taustallahan jääkiekko menettelee -- baarissa jos satun olemaan vuorossa kun tulee peli, niin kyllä mäkiin sitä sieltä tiskin takaa tuijotan, mutta vain siitä syystä, että niin tekee kaikki asiakkaatkin eikä siinä paljon muuta tekemistä jää erätaukojen välissä... Meillä ei muutenkaan ole ongelmia telkkarin suhteen -- se pysyy suurimman osan ajasta kiinni, sen takia mua ei häiritse ne harvat hetket, jolloin se on auki, katsoi mies siitä mitä tahansa, itse en telkkarista välitä.

Yhteistyössä