Hakutulokset

1. T

*ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

Ajattelin tulla kertomaan että vauvojen hoidosta (mm. kylvetyksestä, ihon hoidosta, vaippaihottumasta..ym) löytyy todella hyvää tietoa pampperssin sivuilta: http://www.pampers.fi/fi_FI/home
  2. T

Neydan mä olin ainakin ensimmäisen kerran ulkona pojan kanssa kun ikää oli viikko. Sen jälkeen ollaan oltukin melkein päivittäin. Olisin varmaan seonnut jos olisin ollut kotona koko ajan! Vaatteista meillä on nyt käytössä aikalailla 56 osa saattaa olla 62. Mutta 50 meillä ei ollutkaan...
  3. T

huh, olipas taas tekstiä :) Vielä jos muistais mitä kaikkea piti kommentoida... :whistle: Öistä meillä nukuttiin ensimmäisen kerran koko yö viime yönä! Käytiin nukkumaan puoli 4 (jaa rytmi sekaisin koko perheellä!? :D ) ja heräsin ensimmäisen kerran yhdeksän aikoihin että mitä ihmettä että...
  4. T

SpringSummer täällä kanssa poika nukkuu meidän välissä, muutaman kerran nukkunut omassa sängyssä ensimmäiseen yö syöttöön asti.. Yritän kyllä että nukkuisi omassa sängyssä, mutta jotenkin helpompaa ainakin nyt kun on vieressä, ja kun nuo masuvaivatkin vaivaavat.. Lantionpohja lihaksia oon...
  5. T

täällä käytiin hakemassa cuplaton tippoja.. toivottavasti auttavat pienen masu vaivoihin että ei tarvi pää punasena kipristellä ja itkeä. Kuinka muut on käyttänyt tota cuplatonia? Monta tippaa ja miten annettuna?
  6. T

kikka89 neuvolassa meille ei sanottu aikanaan mitään kun sanoin että mennään välillä jopa 5-7 tunnin unilla.. Että kyllä pieni pitää itse huolta kun nälkä tulee. Kunhan ei nyt mitään 24 tunnin väliä tule :D Seksistä täällä olis myös paikat siinä kunnossa omasta mielestä että voisi...
  7. T

elokuussa09 tervetuloa Tampereelle! Minä kanssa muutin tänne 3 vuotta sitte, eikä niitä ystäviä ole oikein paljon tullut joten olisi kiva tutustuakkin :) Minne päin tamperetta muutatte? Tyttönen ja Sintti 2vk 1vrk
  8. T

painoa jäi täällä sairaalaan n. 8kg, ihan hyvin omasta mielestä :) Painoa tuli odotusaikana n. 14kg. Nyt en tiedä paljon on jäljellä, toivottavasti ei kovin paljoa :D Vaatteet mitä käytin ennen raskautta niin menee päälle edelleen :) Muutamat housut oli loppuvaiheessa että ei mennyt kiinni...

Yhteistyössä