Hakutulokset

  1. L

    Oisko ihan hölmöä ostaa 2v:lle 2-osanen vk-puku?

    Niin minusta kaksiosainen puku on hyvä kauppareissulla ja pitemmällä automatkalla! Lisäksi takkia voi käyttää kesällä viileinä iltoina vaikka farkkujen kanssa :D
  2. L

    Oisko ihan hölmöä ostaa 2v:lle 2-osanen vk-puku?

    http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972 Tilasin omalle 2,5v. prinsessalleni tuollaisen jonathanin tähti-vauvahaalarin vihreänä. Lisäksi on Reiman vaalean marjapuuron värinen haalari. Lisäksi kaksiosaisena Ticketin Plain Rain värinä fandango. Harkitsin ensin Ticketin...
  3. L

    Kuinka ihmeen monta päivää sitä voi supistella ennen kuin vauva syntyy :(

    Tää ettei saa nukkua ja se kun ei oikein voi syödä kun voi aika pahoin on kyllä hanurista.... Voikohan se lapsi voida hyvin jos äiti on ihan raato? :laugh: Mielellään en näytille mene kun meillä on synnäri jossa saa kaikkea muuta kuin lämminhenkistä hoitoa. Viimeksi kun kävin sen takia...
  4. L

    Miksi avoparit eivät avioidu?

    Me mietittiin että kun kummallakaann ei ole mitään omaisuutta tai edes sentin senttiä lainaa niin ei tarvitse mennä naimisiin kun se ei oikeastaan muuta mitään. Tunnetasolla kummallekin ihan sama. Jos minua kosittaisi niin sitten käytäisiin vaan pikaisesti maistraatissa, kaipa me jossain...
  5. L

    Kuinka ihmeen monta päivää sitä voi supistella ennen kuin vauva syntyy :(

    No mulla on supistellut viikolta 16 lähtien ja silti on ollut paikat kiinni jne. Nyt vaan on koventunut niin että ei saa oikein mitään tehtyä eikä nukuttua tai syötyä, mutta ei kuiteskaan vielä niin kovaa että viitsisi näytille lähteä |O Kokemuksesta tiedän että sitten kun koskee niin...
  6. L

    Kuinka ihmeen monta päivää sitä voi supistella ennen kuin vauva syntyy :(

    Alkaa vähän väsyttää kun on supistellut 3 päivää, välillä tosi kipeästikin ja sitten aina yöksi loppuu. Paitsi viime yönä ei, nukuin 2h ja koko muun ajan supisteli :( Ja nyt koko päivän "menkkakipuja". Luulisi että kolmas lapsi suunnilleen lentää ulos eka suppareista mutta täällä ei lennä...
  7. L

    Maksaisitko 85 euroa massiivimäntyisestä kaapista?

    Maksaisin jos sen saisi maalattua valkoiseksi! Että ei ole lakalla pilattu. Missä päin oli myytävänä, olisi tarvetta juuri sellaiselle?
  8. L

    Viikon lomalle - 7kk lapsi mummolaan

    Minä tiedän olevani vähän pimeä mutta 2v. ja 3v. lapsiani en raaskisi vieläkään laittaa minnekään viikoksi! Edes kahta yötä en edes harkitsisi, muutaman kerran ollaan oltu yksi yö erossa ja se on minulle tosi vaikeaa joka kerta.
  9. L

    Miettikääs, miehen siskolle on tulossa kolmoset :) (murut syntyi 20.3 -09 ) <3

    Olenko minä ainoa joka olisi ihan innoissaan? Haluaisin paljon lapsia mutta en tiedä kestääkö minun kroppa enää yhtään raskautta tämän kolmannen jälkeen :( Kieltämättä suurin ongelma olisi varmaan kämpän koko, kolmen lapsen kanssa kolmio on vielä ihan ok mutta jos tulisi vielä kolmoset niin...
  10. L

    Mitä lainasit viimeksi kirjastosta?

    Lainasin sen uusimman Harry Potterin ja yhden Kaari Utrion kirjan. Nämä kertoo varmaan sen minkä tiesin jo itsekin, että olen kauhea tyhjäpää? :D En jaksa lukea kovin syvällistä..... Luen pelkkää roskaa.... Olisin lainannut Sofi Oksasen uusimman kirjan mutta varauksia siihen oli 41...
  11. L

    Mitä maksaa yksityinen lääkärikäynti??

    Lasta kun olen käyttänyt niin maksanut keskimäärin 50-80e täällä Kuopiossa =)
  12. L

    G Onko tää 2+ kenenkään muun mielestä välillä vähän WT-henkinen palsta?

    Mä olen kunnon wt-mamma :laugh: Me asutaan lähiössä, en ole käynyt kouluja ja mulla on KANANPERSETUKKA AAAWWW!!!! :laugh:
  13. L

    SIKA ihana arki uhma ikäsen kanssa :/

    Täällä kärsitään myös! Meillä kaksi uhmista 2v. ja 3v. ja ne vielä tappelee keskenään koko ajan :kieh: Pakkohan se on kestää vaan!
  14. L

    Synnytys ja repeämät...

    Ei vaan kätilö valehteli että ompelu ei satu yhtään ja että se jos laitetaan piikillä puudutetta niin se sattuu enemmän kuin ompelu. Olin niin väsynyt 2vrk synnytyksestä että en jaksanut vaatia puudutuksia ja itkin vaan sitten siinä kun kätilö ompeli :'( Monellekohan on jäänyt traumoja...
  15. L

    Synnytys ja repeämät...

    Minä tiedän useamman tapauksen jolle on myös käynyt huonosti. En ymmärrä miksi naiset laitetaan synnyttämään hirveän isoja yliaikaisia vauvoja ja sitten hoidetaan repeämät miten sattuu ja kaikki kuitataan olankohautuksella :( Suututtaa! Oma repeämäni ommeltiin ilman mitään puudutuksia ja se...
  16. L

    Raskaus + vältettävät ruoka-aineet

    Nyt saatte kivittää :ashamed: En edes tiedä mitkä nykyään on kielletty, nehän vaihtuu koko ajan :o Välillä kahvi on terveellistä, välillä epäterveellistä, välillä se ja se tekee hyvää ja sitten tuleekin taas uusi tutkimus että se onkin pahasta ja huoh.... Esim. kun äitini odotti minua...
  17. L

    Jess! Sain Me&I-kutsut perjantaiksi! Mutta mitä leipoisin tarjolle?

    Joo salaattihan voisikin olla hyvä! Taidan pyöräyttää vaikka ceasar-salaatin :p
  18. L

    Muuallakin poistettu 6v-neuvola?

    Kuopiossa mun mielestä ei ole enää 6v. neuvolaa. Täällä on säästetty ihan liikaa lapsista :'(
  19. L

    Onko H&M:lle alekoodia nyt?

    Saako niistä alennuskorissa olevista myös sen 10%?? Vai vaan normihintaisista?
  20. L

    Jess! Sain Me&I-kutsut perjantaiksi! Mutta mitä leipoisin tarjolle?

    Mulla oli alunperin ensi viikon alulle kutsut mutta joku perui omat perjantain kutsunsa ja minä onnekas sain ne!!! :D Piirakkaa ajattelin itsekin :)

Yhteistyössä