Hakutulokset

  1. L

    Jess! Sain Me&I-kutsut perjantaiksi! Mutta mitä leipoisin tarjolle?

    http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=281&lang=fi Tuolta voi katsella! Mun mielestä ne paidat ja housut taisi olla 20-25e kpl hintaluokkaa mutta minä en kauheasti hintoja katsele kun lapsille ostan jos löytyy oikeasti mieluista :ashamed: Laatu on mielettömän hyvää, maksan mielelläni...
  2. L

    Jess! Sain Me&I-kutsut perjantaiksi! Mutta mitä leipoisin tarjolle?

    Ajattelin pyöräyttää kakun ja sitten jotain suolaista mutta mitä? Tulossa on siis n. 10 alle kouluikäistä lasta ja väh. 5 mammaa :D Ja muumikeksejä tietysti! Mitä te muut olette tarjonneet?
  3. L

    Voisiko joku ihana keksiä blogilleni nimen?

    :laugh: :laugh: :laugh:
  4. L

    Voisiko joku ihana keksiä blogilleni nimen?

    Jonkun söpön nimen? Lähinnä aion laitella sinne sisustus- ja vaatejuttuja :)
  5. L

    neule graffittien tekijä iskee :D

    Minusta nuo on aika kamalia :x
  6. L

    Rv-pinoa tiistaille! =)

    Piti laskea ihan hyvä tovi... torstaina tulee 36 viikkoa täyteen, eli nyt 35+5? Sais syntyä jo, vauvan pylly on kylkiluissa kiinni ja alkaa olla aika ahdasta, närästys on aika omaa luokkaansa :D
  7. L

    Saunotteko yhteissaunassa kaverien kanssa?

    Olen suomalainen mutta silti olen aina saunonut yksin tai mieheni kanssa. En käy edes nk. naisten saunassa enkä muista että olisin äitini kanssa edes saunonut ikinä. Minulle olisi todella luonnotonta yhteissauna, en käy edes uimahalleissa kun siellä pitäisi saunoa muiden kanssa :ashamed:
  8. L

    G: Ammattisi ja koulutuksesi?

    Minä olen juuri tällainen palstan halveksuma vain peruskoulun käynyt joka ilmoittaa työkseen kotiäiti :ashamed:
  9. L

    G: kommentteja joita ootte kuulleet raskauden aikana tai vauvan synnyttyä?

    Ihan pahimmalle tuntui nyt kun aloin odottaa kolmatta, kukaan ei onnitellut ja mummo soitti monesti ja kysyi eikö "asialle voisi tehdä mitään enää kun ette te kolmatta lasta tarvitse". Perusteluina siihen että meitä ei onnitella eikä me tarvittaisi kolmatta lasta on se, että meillä on jo TYTTÖ...
  10. L

    gallup:Kuinka paljon aikaisemminsinun on herättävä että ehdit töihin seitsemäksi

    Minun olisi pakko herätä jo ennen viittä :o Herätään joka aamu klo 6 ja silti jos kerho alkaa 9.30. niin ehditään nipin napin... Meillä ei asu yhtään aamuihmistä :laugh:
  11. L

    Pitääkö aikuista kakaraakin elättää?

    Minusta on niin väärin että vanhempien tulot vaikuttaa täysi-ikäisen opintotukeen ja tiedän tapauksen jonka vanhemmat heitti pihalle - meni soskuun ja sai kuulla että ei ole oikeutettu toimeentulotukeen koska vanhempien kuuluisi elättää kun niillä on niin hyvät tulot :o
  12. L

    Tyhmä kysymys H&M-tilistä?

    Mulla on luottoraja muistaakseni 600e tai 650e viimeisimmän laskun mukaan. Maksamattomia siellä on n.350e arvosta. Nyt tein uuden tilauksen joka oli n. 50e arvoinen, ja tuli ilmoitus että ylitän luottoni ja saan paketin mutta joudun maksamaan sen sitten postiennakolla. Mitä ihmettä????
  13. L

    Moneltako olette tänään heränneet ja nukkuuko lapsenne vielä?

    Olen "nukkunut" puoli kuuteen (rupesin nukkumaan n. klo 00.00. ja laskelmieni mukaan heräsin 6 kertaa esikoisen vinkumiseen). Lapset heräsi kuuteen mennessä kuten joka ikinen aamu :kieh:
  14. L

    G: Miten nopeasti olette menneet kihloihin/naimisiin?

    Me ei olla kihloissa eikä naimisissa vaikka meillä on 3 lasta :ashamed:

Yhteistyössä