gallup:Kuinka paljon aikaisemminsinun on herättävä että ehdit töihin seitsemäksi

Herätys olisi varmaan klo 5.15. Aamuohjelmassa mm. koirien ulkoiluttaminen, aamupala, meikkaus, pojan herättäminen ja hoitoon viemininen. Työmatkaakin saa varata puolituntia. Nykyään herään klo 5.45 ja menen töihin klo 8.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Herätys olisi klo 05.50. Ylös, pesulle ja vaatteet päälle ja hyppy autoon, ajoa 45 km. Aamukahvi töissä enkä osaa syödä heti aamusta. Mies vie lapset aamuisin.
Aika sama rutiini minulla joka aamu :) Syön töissä tosin aamukahvin kanssa jogurtin tai hedelmän. Ja lapsia ei tarvii viedä, mies on heidän kanssa kotona :)
 
Mulla soi kello 05.15. Kerkeen hyvin kahvitella ja peseytyä, sitten kuopus ylös 06.20, pyllyn pesu, vaipan vaihto, vaatteet päälle, maitopullo kouraan ja menoksi. Autolla mennään vaikka matkaa vain pari kilsaa, säästyy aikaa...Tyttö päiväkodille, kerkeän vaihtaa muutaman sanasen hoitotädinkin kanssa ja olen työpaikalla vaatteita vaihtamassa viimestään 06.50.
 
ja mula meneekävellen noi tunti keskustaan, mutta bussilla pääsen puolesa tunnissa.Mutta jso työ alkaa kuudelta en pääse bussila,vaan on käveltävä.

Mä en meikkaa aamusin ja nusenheti ylös,mutta mä en halua kiiressä lähteäminnekkään
 
Jos olisin töissä, ja vuoro alkais 7.00, heräisin siinä 6.50 B)

Vessaan, meikkipuuteri+ripsiväri naamaan, tukka kiinni, työvaatteet päälle ja ovesta ulos. That's it.
(Työmatkaa olis kotiovelta muutama metri)
Jäi usein vielä ylimäärästä aikaakin :whistle:
Kahvia ehtii hörppiä sit töissäkin.
 

Yhteistyössä