Kuinka ihmeen monta päivää sitä voi supistella ennen kuin vauva syntyy :(

Alkaa vähän väsyttää kun on supistellut 3 päivää, välillä tosi kipeästikin ja sitten aina yöksi loppuu.
Paitsi viime yönä ei, nukuin 2h ja koko muun ajan supisteli :(
Ja nyt koko päivän "menkkakipuja".

Luulisi että kolmas lapsi suunnilleen lentää ulos eka suppareista mutta täällä ei lennä kuin kakka, awwwwww.... :headwall: |O
 
No mulla on supistellut viikolta 16 lähtien ja silti on ollut paikat kiinni jne.

Nyt vaan on koventunut niin että ei saa oikein mitään tehtyä eikä nukuttua tai syötyä, mutta ei kuiteskaan vielä niin kovaa että viitsisi näytille lähteä |O
Kokemuksesta tiedän että sitten kun koskee niin kovaa että jalat ei kanna niin tapahtuu jotain. Ainakin näin edellisillä kerroilla!

Eli tämä voi olla täällä vielä vaikka kuinka kauan? Eiihhh.......
 
Käy vaikka neuvolassa näytillä jos et viitsi synnärille mennä? Mää kävin silloin hakemasta synnäriltä kokemusta ja tulin takaisin kotiin. Kivaahan se ei ole, mutta ainakin tiesin missä mentiin.

Vauva syntyi niiden supistelujen jälkeen pian sitten kun synnytys käynnistyi. 3h 5min meni siitä kun vedet oli mennyt.
 
Mulla kipeät supistukset alkoi maanantaina (avasivat kohdunsuun 2-3cm asti), keskiviikosta alkaen käynnistysyrityksiä ja vauva syntyi vasta lauantaina :whistle:
Tuntui TODELLA pitkältä ajalta se vajaa viikko, varsinkin kun en saanut nukuttua kovin montaa tuntia koko sinä aikana kipujen takia.
 
Voi supistella viikkotolkulla. Mulla viimeisessä raskaudessa supisteli ihan niitä synnytyssuppareita 4 viikkoa ja elämä oli kaikkea muuta kuin helppoa siinä tilanteessa kun piti vielä hoitaa 2- ja 4-vuotiaita uhmakkaita. Dg. oli siis keskeytynyt synnytys ja on normaalia mutta ei kauhean tavallista etenkin uudelleensynnyttäjillä. Kuukauden kärvistelyjen ja kidutuksen jälkeen käynnistettiin kiireellä oksitosiinilla ja kalvojen puhkaisulla.
 
kohtalotoveri
En tiedä vastausta, haluaisin tietää itsekin. Nyt rv38 ja kolmas tulossa. Päivisin supistelee kovasti jos vähänkin liikkuu ja touhuaa jotakin. Ei kuitenkaan kivuliaasti. Toissa viikolla oli lääkäri jossa totesi kohdunsuun olevan 1cm auki. Eli toivottavasti pian tulee...
 
Tää ettei saa nukkua ja se kun ei oikein voi syödä kun voi aika pahoin on kyllä hanurista.... Voikohan se lapsi voida hyvin jos äiti on ihan raato? :LOL:

Mielellään en näytille mene kun meillä on synnäri jossa saa kaikkea muuta kuin lämminhenkistä hoitoa. Viimeksi kun kävin sen takia ettei vauva ollut liikkunut 3 päivään niin mulle tiuskaistiin että ei tänne kannata rampata vähän väliä turhan takia, sä oot vaan ylihysteerinen. :eek:

Niin nyt sitten päätin että menen vasta suurinpiirtein siinä vaiheessa kun vauvan pää jo näkyy :LOL:
Lääkärineuvola olisi loppuviikosta, taidan odotella vaan kiltisti sinne asti.
Kiitos vastauksista!
 

Yhteistyössä