Hakutulokset

1. M

perus jauhelihakastikkeen ohje

Ruskista sipuli ja jauheliha, jos et halua käristää ruskeaa kastiketta niin laita jauhoja joukkoon eli kun jauheliha/sipulit kypsiä lisäät jauhoja, ruskistat seosta hetken, jauhot saa vähän palaa, lisäät vettä ja lihalientä. perunan kanssa hyvää. Pastan kanssa sopiva kastike: tomaattimurskaa...
  2. M

Pinaattilettujen lisäksi...

tee riisipohjainen tonnikalasalaatti, kermaviiliä sötkötät sekaan, se on hyvää pinaattilettujen kanssa!!!
  3. M

***Kesämasut 2009 VOL.3***

:wave: Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen tänne!!! Joka päivä kyllä luen juttuja mutta en jotenkaan saa aikaiseksi itse kirjoittaa vaikka useasti on ollutkin jotain asiaa!!! Eli meidän pötkö nyt 4kk 1vko sai reilu kk sitten nimekseen Oskar, joka painaa jo 8kg ja on 67cm pitkä. Syödään jo...
  4. M

**Kesämasut 2009**

kivasti tuli kirjoitusvirheitä- vauva nukkuu ni yritin nopsaa kirjoittaa et itsekkin ehtis vähän torkahtaa ennenku hän taas herää =)
  5. M

**Kesämasut 2009**

Huomenta kaikille!! Mua askaruttaa yks asia ja sit arvelin et täälät saan varmaan mielipiteitä "murheeeeni". Elikkä vauva tissittelee, mutta syöminen on niin touhukasta ja mylläämistä että oksat pois, ja mahavaivoja alkanut tulemaan eli saakohan se ilmaa mahaansa kun vehtaa tissillä niin...
  6. M

***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Hölmö kysymys mutta mistä löydän tuon syntyneet listan? Tänään eka neuvola, poika vetelee sellasia maitosatseja et oksat pois...tissin jälkeen viel 40-60ml.... tissillä oleminen on tosi hankalaa, ei se ole sellanen rauhallinen hetki vaan kähjätään niin et meinaa molemilla hermo mennä, muilla...
  7. M

Onnea kaikille vauvautuneille :hug: T. Super rauhallinen 1viikkoinen poika ja sen äiti =)
  8. M

Synnytyskertomusta: Sunnuntaina alko ihan puskista 23.30 säännölliset supparit, puol yks mietittiin et pitäs lähtee sairaalaan ku tuli niin tiheesti. Puol kaks sairaalas suoraan saliin ja kolmelta poika oli maailmassa. Juuh luomuna mentiin eikä repeämiä tullut yhtään. Mä olenkin jo ihan...
  9. M

Meille syntyi maanantaina 22.6 ihana pieni poika, 3770g 52cm.:heart: viikoilla 40+4 Uskomaton synnytys, tulen kertomaan kun aikaa paremmin.... Me ollaan niin rakastuttu tähän pienokaiseen.....
  10. M

Onnea tasapuolisesti kaikille jotka vaavinsa ovat jo saaneet :flower: ei edelleenkään oireen oiretta.....paitsi vitutus (anteeksi kielenkäyttöni) :headwall:
  11. M

Onnea Talvis :flower: aikamoisen urakka takana, huh huh. Multa tuli limatulppaa tänään, JIHAAA!!! mutta eipä muuta uutista olekkaan. Sovittiin miehen kaa et mennään mökille kahdestaan ottaan superlöylyt tänään kun kert esikoinen viel mummolas. =) ja ravintolaan syömäänkin mennään...
  12. M

Onnea Serafinelle :flower: on tää niin masentavaa kun ei oireen oiretta...kivuttomia suppareita kyllä vähän..mut tosiaan vähän...
  13. M

onnea mantelilastulle supertytöstä :flower:
  14. M

onnea Traveler :flower: Täällä vietetty super rauhallinen kotijuhannus miehen ja pojan kanssa. Itseasiassa todettiin saunassa kun oltiin ettei ollenkaan hassumpi päivä. Ollaan loikoiltu ja katottu leffaa, saunottu, grillattu kaikkee hyvää ja syöty jädee....ollu yllättävän mukava päivä =)...
  15. M

Onnittelut Maranookalle :flower:
  16. M

Tänään se sit oli 40 täys!!!!!!!! Mut mitäpä sitä hehkuttamaan kun ei merkkejä mistään, hittolainen. Joku valitteli itkuherkyyttään, huomaan itestäni et nää viimoiset päivät saa kans aika herkäks, tulee itku helposti :'( Tää odottelu tekee mut hulluks :headwall: eiks tää vauva vois...
  17. M

Kleo: meillä laskettu samana päivänä ja mä olen jo suunnitellu et meen tonne meidän trampoliiniin pomppimaan jos ei koht ala kuulua. Musta vähän tuntuu että tää vauva on mennyt eilen kääntymään. Olin tosi kipee eilen ja se riehuskin aika kiitettävästi eilen mahassa. Mut auta armias jos se...
  18. M

Pakko tulla kommentoimaan teille käynnistyspelkoisille että kun esikoinen käynnistettiin niin siinä ei ollut mielestäni mitään kamalaa, synnytys eteni hyvin, kesti kokonaisuudessa 4,5 tuntia. Eli ei sitä kannata pelätä sen takia että se olis jotenkin pahempi tapa synnyttää kuin luonnollinen...
  19. M

Onnea HS, Minttu ja Levoton Strutsi :flower: Niin ja kiitos kaikille jotka vastaili mun hiiva ongelmaan=) kävinkin eilen apteekissa ja helpottanut on jo!!! Juuh ja eilen mullakin tuli jo se 39vko täyteen, mutta ei merkkiäkään että syntyis. PAH Ja joku meni mainitsemaan että TYKS:issä...
  20. M

limatulppagallup: ei oo irronnu palastakaan mun tietääkseni!!!!

Yhteistyössä