Onnea
leijonaäiti ja josema :flower:
raffel no mut jos vauva haluaa ruokaa niin vauvanhan on saatava, eikö? :saint: Täytyy sanoa, että tässä raskaudessa vauva on halunnu huomattavasti vähemmän herkkuja kun isoveljensä - mistähän moinen?
masuha näyttäs muuten vähän siltä, että meil vois olla aika hyvät mahikset törmätä TYKSissä
meinaan, että jos sinne täl viikolla joudut/pääset ja on vaan yks osasto käytössä: perjantaina pitäs muuten aueta se toinen, onneks. Mä oon TYKSissä viimestään torstaina.
sankofa mulla on aiemmin ollu tollasia "kestosupistuksia" kanssa: maha ollu ku mikäkin kova pallo, ei ny ihmeemmin kipeetä oo tehny, on ollu vaan sellanen painavan oloinen. Liittyny yleensä rasitukseen.
MammaM80 TYKSissä on 310 eli se toinen lapsivuodeosasto suljettu vesivahingon takia, pitäis aueta 19.6. Mammat on ny kaikki 311 ja osa vissiin T-sairaalassakin |O Toivotaan, että teillä menee kaikki hyvin, ettekä joudu oleen siellä. Itellä kun on sektio, niin ei voi paljon asiaan vaikuttaa.
Lammiskalle tsemppiä tulevaan!
HS toi on kyllä aika kirjavaa tuo käytäntö näemmä noitten puudutteiden ja anturien sun muiden kanssa. Mä otin ekassa synnytyksessä epiduraalin ja sillon kalvot puhkastiin vasta 3 tuntia epiduraalin jälkeen kun synnytys ei edistyny, eli ei mein vauvalla mitään pinniä päässä ollu. Mulla on tuo sama, että kalvojen puhkasun jälkeen se on yhtä supistushelvettiä, eikä siin auta enää mikään muu ku synnyttäminen.
Voimia kaikille suppareiden kanssa valvoville ja pähkäileville :hug:
Nyt lähti sitten meidän "karvavauva" viimeiselle reissulle. :'( Mies lähti just viemään meidän kania nukutettavaks kun hän alko oleen jo niin huonossa kunnossa, ettei se enää kanin elämältä tuntunu. Vanhushan tuo jo oli, että sikäli oli odotettavissa.