Hakutulokset

  1. B

    Jättäisitkö 7 vuotiaan viikoksi hoitoon 20v serkkunsa luokse??

    Jättäisitkö jos kyseinen serkku olisi 25v? 30v? 35v? Vaikka olisi lapseton nelikymppinen? Ei se kuule ikää katto, luonnetta sitä enemmänkin. Älä sitä täällä kysele, itse hänet ja lapsesi tunnet parhaiten!! :headwall:
  2. B

    Katsotaanko kuinka monen lapset ovat syntyneet samana päivänä?? tai jopa samaan aikaan

    Onpas sattunut hauskasti, mahtaakohan heitä harmittaa isompina? :D muoks ja päivä oli 14.11.08
  3. B

    Huhhuh, iso vaavi.. <3

    Typy 8kk, 73cm ja 13kg. Eikä näytä yhtään lihavalta :heart:
  4. B

    Isi yrittää nukuttaa, vauva 9kk vaan itkee...

    Meillä melkein sama, mutta tarkoituksena lopettaa yötissi. Tähän asti herännyt klo 4 yöllä syömään ja yöunilta herätys klo 6.30. Aina sama rytmi, nyt tarkoitus nukkua koko yö läpeensä! Viime yö meni, noh... :D
  5. B

    60-v lahjasta! sanokaapa, mikä on kohtuullista?

    Me ostimme miehen kanssa apelle 100?:n lahjakortin Motonet-liikkeeseen. Juu kuulostaa ehkä teidän korvissa hassulta, mutta appi sanoi ettei ole koskaan saanut parempaa lahjaa... :whistle:
  6. B

    Vauva läähättää.

    Mun äitini oli ihan varma, että typy sanoi 'mummu' n. 4kk ikäisenä, kun päästi suustaan 'mmmmm'. :D On niin ihanaa kun saa kuunnella juttelua. Välillä tyttö selittää pitkät pätkät hyvin tärkeän näköisenä! :xmas:
  7. B

    Mihin särkyyn teille on Panacodia määrätty?

    selkäkipuihin tabletteina
  8. B

    Vauva läähättää.

    Typykkä on ruvennut jokeltelemaan. Suusta tulee: 'tätätätätä' ja mun korvissa tietysti: 'äitiäitiäitiäitiäiti' :xmas: :saint:
  9. B

    Vauva läähättää.

    Meillä ainakin tulee hiki ja sitten "läähätys". Onhan se aikas urheilusuoritus... :snotty: Meillä ehkä painokin vaikuttaa, ikää 7kk ja painoa n. 12kg. Pituutta n.72cm. Tarkkoja mittoja en tiedä valitettavasti.. =) Ja kova meneen on! :heart:
  10. B

    Siis VOI EI! Matti ja Mervi eivät eroakaan!

    Sit mä olisin jo et :o :D
  11. B

    Vauva läähättää.

    Juu niin meilläkin :D
  12. B

    Onko kohtuulista toivoa vielä lasta?

    :hug: Mulla on vasta yksi lapsi, tytär 7kk, ja nyt jo tunnen kateutta jos kuulen, että joku odottaa. Tai on saanut lapsen. Toivoisin niin kovasti itsekin raskautuvani pian uudestaan. :snotty:
  13. B

    Onko muilla isovanhemmilla "pakkomielle" lasten nakuilusta?

    Vauvaa en pitäisi alasti auringonpaisteessa, mutta isompia kyllä. Kunhan muistaa rasvata, juoda paljon ja olella varjossakin väliin! :wave: muoks. En nyt ymmärtänyt tota isovanhempi-asiaa. Miksei se koske myös vanhempia? :attn:
  14. B

    minkälaisen naisen ei kannata hankkia lapsia?

    Vastuuttomuus. Nuori/vanha ikä ei ole kummoinenkaan syy. Sekin täällä varmasti ilmenee. Ihmisen luonne ratkaisee!! :kieh:
  15. B

    Tietääks kukaan, ajokorttiasiaa!

    mäkin vein. Vanhassa kortissa kuvassa oli lasit, uudessa ei saanut pitää.. Jännää :xmas:
  16. B

    Klo 14 tänään...

    Meneekö siä oikeesti yli tunti? :o Anoppini tulee vahtimaan tänne meille tyttöämme (7kk). Ei ikinä ennen ole jäänyt kahden mummun kanssa (tai kenenkään muunkaan kanssa, paitsi tietenkin isänsä). Tuskin muuta ongelmaa tulee, kuin tyttöni suuttumus tissin puutteesta! :D Hällä on kova tahto jo...
  17. B

    Klo 14 tänään...

    Oon muuten miettiny, että voiko mp3sta kuunnella siinä tuolissa? Niin, että se rentouttais, mutta kuitenkin kuulisi 'avaa suu'/'isommalle'/'nielaise'? :xmas:
  18. B

    Klo 14 tänään...

    Tänään on anopin ja apin 30-vuotis hääpäivä ja ovat luvanneet tarjota pizzat ravintelissa klo 16.30. Meitsi varmaan saa jotain alas joo... :snotty:

Yhteistyössä