Siis mä en ymmärrä niitä äitejä jotka nukuttavat taaperonsa syliin. Outoa äitiyttä!!!

vieras
Niinhän sitä moni ajattelee kun vauva mahassa että sitten vain kannan lapsen sängyyn ja se nukkuu enkä niin kuin naapurin liisa joka nukuttaa lapsen syliin ja vie sen vielä vanhempien sängyyn nukkuun :)
Aina ei mee niin kuin ajattelee :D
 
vieras
Yleensähän ne parhaat lasten kasvattajat on ne joilla ei sitä omaa jälkikasvua ole. Silloin tietää niin älyttömän hyvin miten pitää toimia. Jännä vaan, että sen esikoisen kanssa ajatukset monesta tavasta muuttuu.
 
helppoa
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
:xmas:
...jotain tommosta mä ajattelin ennen kuin olin äiti...

Arvatkaapa kenen taapero nukahtaa syliin TISSILLE..? :whistle: :D
En ole koskaan viittäni nukuttanut syliin, en edes täysimetettyjä. Aina syötiin virkkuina ja mentiin valveilla nukkumaan vaipanvaihdon ja jumpan jälkeen.
Kaikki nukuneet omassa sängyssä ja kolmikuisin omassa huoneessa ilman yösyöttöjä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
:xmas:
...jotain tommosta mä ajattelin ennen kuin olin äiti...

Arvatkaapa kenen taapero nukahtaa syliin TISSILLE..? :whistle: :D
En ole koskaan viittäni nukuttanut syliin, en edes täysimetettyjä. Aina syötiin virkkuina ja mentiin valveilla nukkumaan vaipanvaihdon ja jumpan jälkeen.
Kaikki nukuneet omassa sängyssä ja kolmikuisin omassa huoneessa ilman yösyöttöjä.
kivat sulle :flower:
 
Meillä ei pojat tissille nukahtaneet ( ku niitä imetettiin hikeen 3kk ),
mutta toi 3-vuotias nukahtaa kyllä mihin sattuu :D
Yleensä sohvalle tai syliin olohuoneessa, mutta joskus iltapalapöytään tai lattiallekin...
Mikäs siinä et on siunattu hyvillä unenlahjoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
:xmas:
...jotain tommosta mä ajattelin ennen kuin olin äiti...

Arvatkaapa kenen taapero nukahtaa syliin TISSILLE..? :whistle: :D
En ole koskaan viittäni nukuttanut syliin, en edes täysimetettyjä. Aina syötiin virkkuina ja mentiin valveilla nukkumaan vaipanvaihdon ja jumpan jälkeen.
Kaikki nukuneet omassa sängyssä ja kolmikuisin omassa huoneessa ilman yösyöttöjä.
Onnea. Tässä sinulle Loistoäidin Mitali: |O
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Bööker:
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
:xmas:
...jotain tommosta mä ajattelin ennen kuin olin äiti...

Arvatkaapa kenen taapero nukahtaa syliin TISSILLE..? :whistle: :D
En ole koskaan viittäni nukuttanut syliin, en edes täysimetettyjä. Aina syötiin virkkuina ja mentiin valveilla nukkumaan vaipanvaihdon ja jumpan jälkeen.
Kaikki nukuneet omassa sängyssä ja kolmikuisin omassa huoneessa ilman yösyöttöjä.
kivat sulle :flower:
:D niih, multa kans :flower:
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja helppoa:
No jopas te hyvää kannustusta annatte vaiikapa tuleville äideille. Lapsen täytyy herätä samasta paikasta mihin nukah´taa, vai nukkuuko he sylissänne yön?
No meillä esikoinen nukutettiin syliin ja vieressä nukkui koko yön.
 
vieras
Kylläpähän noi kakarat oppii nukkumaan just niin kuin ne opettaa, ne hankalatkin. Enemmän on kyse vanhempien ja monesti äidin korvien välistä kun ei raskita ja on niin vaikeaa. Kyllähän sitä pääsee helpolpolla jos opettaa tisiille, sit on turha ihmetellä sitä parkua kun opetellaankin myöhemmin nukahtamaan omineen.

Meillä on vauvatkin oppineet nukahtamaan omineen ja se vasta sitten helppoa on kun syöttää ja laittaa sänkyyn, sinne nukkuu, ei tartte paapoa.
 
Wursti Makkaravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpähän noi kakarat oppii nukkumaan just niin kuin ne opettaa, ne hankalatkin. Enemmän on kyse vanhempien ja monesti äidin korvien välistä kun ei raskita ja on niin vaikeaa. Kyllähän sitä pääsee helpolpolla jos opettaa tisiille, sit on turha ihmetellä sitä parkua kun opetellaankin myöhemmin nukahtamaan omineen.

Meillä on vauvatkin oppineet nukahtamaan omineen ja se vasta sitten helppoa on kun syöttää ja laittaa sänkyyn, sinne nukkuu, ei tartte paapoa.
Joo, näin on. Kunnon opetus vaan päälle kun kohdusta ulos pullahtaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kylläpähän noi kakarat oppii nukkumaan just niin kuin ne opettaa, ne hankalatkin. Enemmän on kyse vanhempien ja monesti äidin korvien välistä kun ei raskita ja on niin vaikeaa. Kyllähän sitä pääsee helpolpolla jos opettaa tisiille, sit on turha ihmetellä sitä parkua kun opetellaankin myöhemmin nukahtamaan omineen.

Meillä on vauvatkin oppineet nukahtamaan omineen ja se vasta sitten helppoa on kun syöttää ja laittaa sänkyyn, sinne nukkuu, ei tartte paapoa.
Joo, näin on. Kunnon opetus vaan päälle kun kohdusta ulos pullahtaa.
Ei toi nukuttaminen tarkoita, etteikö vauvoja saa helliä ja halia, paijailla ja muuta, mutta miksi ei tee jotain asiaa kerralla itselle helpoksi vaan venyttää sitä vuosilla eteenpäin ihan vaan sen takia kun vauva on niin Ihaana ettei raski laittaa omaan sänkyyn?
 

Yhteistyössä