Klo 14 tänään...

nin
Minusta kai olis ihana jos tuollainen tilanne että pääsee hoidattamaan sen.
Olen käynyt juurihoidot ja muut läpi ja aina yhtä mukava mennä hammaslääkäriin kun käyn yksityisellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nin:
Minusta kai olis ihana jos tuollainen tilanne että pääsee hoidattamaan sen.
Olen käynyt juurihoidot ja muut läpi ja aina yhtä mukava mennä hammaslääkäriin kun käyn yksityisellä.
Onko sillä yksityisellä joku erityiskyky juurihoitoihin, jota ei kunnallisella ole?

 
vieras
Ei ole paha. Mulla on takana kaksi juurihoitoa tänä keväänä ja pari hampaan paikkausta. Jännitti ekalla kerralla, sen jälkeen ei tunnu enää missään. Epämukavaa on maata suu auki kauan, mutta ei se satu. Menen nykyään oikein mielelläni hammaslääkäriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:hug:

Hammaslääkärissä käynti on aina kamalaa :/ Vaikka ei tehtäis muuta kun kurkattais vaan suuhun :D
Se haju! :x Mä jännitän aina niin, että hyvä etten itkuun purskahda. Sitten kun pääsen siihen penkkiin niin ei ole enää mitään hätää! :D
 
Mä aina myös jännitän hartiat korviin siinä penkissä, kerran yks lääkäri sano, että pitää yrittää rentouttaa ne hartiat niin ei satu niin kovin ja se kyllä auttaa, aina siihen asti kun taas huomaan et ne hartiat on korvissa! :LOL:
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:hug:

Hammaslääkärissä käynti on aina kamalaa :/ Vaikka ei tehtäis muuta kun kurkattais vaan suuhun :D
Se haju! :x Mä jännitän aina niin, että hyvä etten itkuun purskahda. Sitten kun pääsen siihen penkkiin niin ei ole enää mitään hätää! :D
Mulla on aina muutama uneton yö ennen hampilääkärille menoa :(
Kiitos vaan sille ihanalle hammaslääkärille, joka kidutti mua ollessani mukula :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
:hug:

Hammaslääkärissä käynti on aina kamalaa :/ Vaikka ei tehtäis muuta kun kurkattais vaan suuhun :D
Se haju! :x Mä jännitän aina niin, että hyvä etten itkuun purskahda. Sitten kun pääsen siihen penkkiin niin ei ole enää mitään hätää! :D
Mulla on aina muutama uneton yö ennen hampilääkärille menoa :(
Kiitos vaan sille ihanalle hammaslääkärille, joka kidutti mua ollessani mukula :kieh:
Arvaa mikä mun tavote oli nappulana? Päästä hammaslääkäriksi, että voisin kiduttaa hammaslääkärien lapsia samanlailla kun ne kidutti mua!! :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mä aina myös jännitän hartiat korviin siinä penkissä, kerran yks lääkäri sano, että pitää yrittää rentouttaa ne hartiat niin ei satu niin kovin ja se kyllä auttaa, aina siihen asti kun taas huomaan et ne hartiat on korvissa! :LOL:
Mulla sama ongelma! Täytyy yrittää muistaa toi.
Meillä on semmonen hirvee tapankidutanilmapuudutustaämmä-hammaslääkäri. Ollu jo varmaan 20 vuotta. :kieh:
Miksi AINA kuitenkin käyn hänen tykönään? :eek:
Pätevä on, mutta luonne kuin T-Rexillä :headwall:
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Bööker:
Tänään on anopin ja apin 30-vuotis hääpäivä ja ovat luvanneet tarjota pizzat ravintelissa klo 16.30. Meitsi varmaan saa jotain alas joo... :snotty:
Saiskohan sen pizzan soseutettuna jos pyytäis :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bööker:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Mä aina myös jännitän hartiat korviin siinä penkissä, kerran yks lääkäri sano, että pitää yrittää rentouttaa ne hartiat niin ei satu niin kovin ja se kyllä auttaa, aina siihen asti kun taas huomaan et ne hartiat on korvissa! :LOL:
Mulla sama ongelma! Täytyy yrittää muistaa toi.
Meillä on semmonen hirvee tapankidutanilmapuudutustaämmä-hammaslääkäri. Ollu jo varmaan 20 vuotta. :kieh:
Miksi AINA kuitenkin käyn hänen tykönään? :eek:
Pätevä on, mutta luonne kuin T-Rexillä :headwall:
Joo, kannattaa ihan oikeasti aina välillä kiinnittää huomiota onko ne hartiat korvissa, sit ku päästää ne rennoksi on taas hetken helpompaa! :) Ja kattopaneelien laskeminen ja lampunritilöiden laskeminen on myös hyvää ajanvietettä! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alapa ajatella mitä teet klo 16.00 , josko se helpottaisi, siis se on ohi silloin.
Meneekö siä oikeesti yli tunti? :eek:
Anoppini tulee vahtimaan tänne meille tyttöämme (7kk). Ei ikinä ennen ole jäänyt kahden mummun kanssa (tai kenenkään muunkaan kanssa, paitsi tietenkin isänsä). Tuskin muuta ongelmaa tulee, kuin tyttöni suuttumus tissin puutteesta! :D Hällä on kova tahto jo. :heart:

muoks. ärsyjä noi silmänisku-hymiöt!! :kieh:
 
:hug: Kyllä se siitä. Mä olen tosi tosi hammaslääkäripelkoinen, vaikka mun kalustolleni ei ole koskaan tehty mitään kummempaa kuin hammaskiven raapiminen mutta sekin on jo mulle ihan ylitsepääsemättömän hirveetä :/ Se odotustilan haju saa mut jo ihan pois tolaltani...
 
Mullakin on klo 14 hammaslääkäri, mutta multa vaan putsataan hampaat.

itekkin olin juuri juurihoidossa eikä se oikeesti sattunut verattuna aiempiin juurihoitoihin.
nykyaikaiset laitteet kyllä vaikuttaa tuossa juurihoidossa paljonin.

mutta jaksamisia sulle kuitenkin koitokseen :hug: =)
 

Yhteistyössä