Hakutulokset

  1. M

    Te empatiakyvyttömät pikkuäidit!!

    Te, jotka ette voi ymmärtää väsyneitä, masentuneita ja viimeisillä voimillaan raahustavaa kanssasisarta, vaan haukutte hänet heti huonoksi äidiksi, jos valittaa väsymystään, ja ettei jaksa enää! Mitä ihmettä liikkuu teidän päässänne, kun haluatte vielä lyödä lyötyä, kääntää veistä haavassa? "...
  2. M

    Mitäs jos ei vaan halua imettää?

    Niin? Onko sitten se surullisenkuuluisa huono äiti, jos ei halua imettää? Jos yksinkertaisesti tuntuu paremmalta antaa se ruoka pullosta? Onko se sitten lapsen edun mukaista jos äiti vasten tahtoaan ja huonoilla fiiliksillä antaa rintaa, vaikkei nauti itse siitä touhusta laisinkaan? Eihän se...
  3. M

    Paapooko yhteiskunta sijaislapsia liikaa?

    Tulipahan mieleen tuosta ajokorttikeskustelusta. Eli onko oikein, että sijaislapsi saa aikuistumisensa kynnyksellä kaiken niinkuin Manulle illallinen? Sossu maksaa asunnon, opiskelut, ajokortit, huonekalut, laskut yms. siihen asti kun nuori täyttää 23 vuotta ja ns. jälkihuolto loppuu...
  4. M

    Synnintunnustus-Ketju, mä oon paska äiti koska....?

    Mä oon paska äiti koska mä annan mun 7-vuotiaan pojan katsella telkkarista joskus kauheita väkivaltaleffoja...
  5. M

    Ylipainoiset äidit syöttää lapsistaankin läskejä!

    Niin.. pari esimerkkiä elävästä elämästä. Tässä erään kerran näin kaupan aulassa rutkasti ylipainoisen äidin lapsineen. Isompi n. 5 vee oli ylipainoinen, ja mässytti jäätelöä naama likaisena. Rattaissa istui alle vuoden vanha pikkuvesseli, joka oli ihan normipainoinen. Äiti PAKOTTI tätä...
  6. M

    Vähänkö säälittää nuo äidit, jotka ei halua näyttää enää HYVÄLTÄ!

    Siis aivan oikeasti, miksi jotkut naiset lapsen syntymän jälkeen olettaa, että nyt on naisellisuuden ja seksikkyyden aika loppunut, ja rupeaa ostelemaan vaatteita jostain halpa-hallien ale-laatikoista? Vedetään raitapaidat päälle, jätetään tukka hoitamatta, ei enää meikata ja kengät mitä...
  7. M

    Mä vein mun ekaluokkalaisen tänään 20 minuutiks yksin luistelemaan...

    Ja olin koko parikymmentä minuuttia huolissaan, et sille sattuu jotain. Sitten kun hain sen, niin kertoi, että oli mennyt pistämään kielensä kaukalon rautareunaan kiinni, ja siihenhän se oli kiinni jäänyt. Onneksi ei pahasti, ja oli ite saanut sen irti siitä, mutta kuitenkin... :(...
  8. M

    Mäkin nyt sitten mustauduin =o

    Oon täs hetken kirjotellut harmaana, mutta ajattelinpa nyt sitten mustua :D Että hellurei vaan kaikille!

Yhteistyössä