Synnintunnustus-Ketju, mä oon paska äiti koska....?

Mari
Koska olen ylipainoinen enkä osaa sen takia tehdä yhtään mitään. En osaa edes tehdä lapselle terveellistä ruokaa enkä osaa herkutella ihan vain itsekseni salaa. Oen painoni takia kaikinpuolin kykenemätön hoitamaan saati sitten kasvattamaan lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Koska olen ylipainoinen enkä osaa sen takia tehdä yhtään mitään. En osaa edes tehdä lapselle terveellistä ruokaa enkä osaa herkutella ihan vain itsekseni salaa. Oen painoni takia kaikinpuolin kykenemätön hoitamaan saati sitten kasvattamaan lasta.
Ohhoh!

 
rasvie
Koska yleensä lapsi nukkuu mun vieressä, mutta ajoin sen omaan sänkyyn, koska sillä on yskä ja en sit saa ite yhtään nukuttua.

MUTTA mä olen huomenna paljon parempi äiti, kuin olisin ollut, mikäli en olisi ajanut sitä omaan sänkyyn :D
 
joopa joo
Koska mä en jaksa pitää omasta ulkonäöstäni huolta ja olen tosi läski ja sit vielä mun lapsetkin on ihan läskejä, vaikka en mä niille mitään ruokaa kerkee antaa ku mä vaan istun koneella ja sit mä oon...nii siis mä oon tosi paska äiti, ainakin muikulan mielestä, joka alottaa näitä älyvapaita aiheita, taitaa olla hääkin tosi valopää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Koska mä en jaksa pitää omasta ulkonäöstäni huolta ja olen tosi läski ja sit vielä mun lapsetkin on ihan läskejä, vaikka en mä niille mitään ruokaa kerkee antaa ku mä vaan istun koneella ja sit mä oon...nii siis mä oon tosi paska äiti, ainakin muikulan mielestä, joka alottaa näitä älyvapaita aiheita, taitaa olla hääkin tosi valopää.
Henkilökohtaista antipatiaa mua kohtaan? :LOL: Voi tsiisus, älä ota niin vakavasti!

 
Siitä että leikin tyttöni kans liian harvoin.
Huuan liian usein.
Syötän sille enimmäkseen valmispurkkiruokaa.
Luen tosi harvoin sille kirjaa, vaikka ei se kyllä jaksa edes keskittyä siihen tippaakaan.
Käyn ulkona harvoin vaunuttelemassa.

Auts, tuohan kuulosti näin mietittynä tosi pahalta... :ashamed:
 
Ihmemaan Liisa
Koska en tajunnut jo lauantaina päivällä, että lapsella on korvatulehdus. Yö mentiin särkylääkkeillä ja sunnuntaina vasta huomasin että korva oli puhjennut ja iltapäivällä vata päästiin lääkäriin ja saatiin lääkkeet. Sentään kolmas lapsi jo, joten jotain olis pitänyt jo oppiakin....
 
Koska 3v lapseni saa katsoa joka aamu tunnin telkkaria että mä saan rauhassa touhuilla :whistle:
Poltan tupakkaa.
En käy ulkona läheskään joka päivä tai siis puistossa.
Kiroilen liian usein.
Huudan korkeelta ja kovaa.
Aion laittaa kuopukseni 9kk hoitoon ja esikoinen on silloin jo 3,5v.
Kuopus on 5kk ja ollut jo kaksi kertaa yöhoidossa sen takia että olen päässyt humpalle.

:whistle: :whistle: :whistle: Mä voitin tän pinon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Koska 3v lapseni saa katsoa joka aamu tunnin telkkaria että mä saan rauhassa touhuilla :whistle:
Poltan tupakkaa.
En käy ulkona läheskään joka päivä tai siis puistossa.
Kiroilen liian usein.
Huudan korkeelta ja kovaa.
Aion laittaa kuopukseni 9kk hoitoon ja esikoinen on silloin jo 3,5v.
Kuopus on 5kk ja ollut jo kaksi kertaa yöhoidossa sen takia että olen päässyt humpalle.

:whistle: :whistle: :whistle: Mä voitin tän pinon.

Mun listassa oli nämä: Siitä että leikin tyttöni kans liian harvoin.
Huuan liian usein.
Syötän sille enimmäkseen valmispurkkiruokaa.
Luen tosi harvoin sille kirjaa, vaikka ei se kyllä jaksa edes keskittyä siihen tippaakaan.
Käyn ulkona harvoin vaunuttelemassa.

Mutta voin jatkaa... Poltan tupakkaa myös, kiroilen kun hermostun, tv on lähes koko ajan auki päivät...ja illatki.. :( , syötän sille normaaliruokaa mitä meki syyään, eli sisältää suolaa vaikka ei sais antaa alle 1v. , oon valehellu neuvolassa ... että näin...

MINÄ TÄN PINON VOITIN :ashamed:
 

Yhteistyössä