Synnintunnustus-Ketju, mä oon paska äiti koska....?

Boogyman
Ai niin unohdin sellasen...mä oon kakkiainen kun en antanut tytölleni kesätyöpaikkaa....hänen isäpuolensa on sitten ihana kun järjesti hänelle töitä....argh...vaikka tyttö tekee paljon itse ja toimii itsenäisesti niin olis voinu antaa harjotella työnhakua....
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin...:
Juuri näin! ÄitiysLomalainen on puheissaan hyvin usein niin naiivi etten millään uskoisi häntä 32 vuotiaaksi.
En usko, että tässä naiiviudesta oli kyse. Luulenpa, että ÄL heitti sen vähintäänkin puoliksi huumorilla. Muistan kyllä itsekin vielä hyvin sen, kun aikanaan saimme mieheni kanssa esikoisemme (aika lailla tasan tarkkaan 8,5v sitten). Oli se alkuaika sellaista "pienen ihmeen" ihmettelyä. Me oikeasti välillä ihan vaan istuimme miehen kanssa katselemassa sitä meidän yhteistä aikaansaannostamme, joka nukkui sängyllä. Siinä vierähti tovi jos toinenkin. :D Eli minusta hänen kokemuksensa on sellainen, mikä useimmilla tuossa vaiheessa onkin ja se kuuluu asiaan.

Kunhan nyt vaan huomautin ÄL:lle, ettei jatkossa tarvitse aina olla täydellinen, hyvä äiti voi olla ilmankin.
 
Koska kun menetän hermoni niin huudan lapsilleni. onneksi minulla on pitkä pinna, mutta melkein joka päivä tulee huudettua.

Olen paska äiti koska ensi syksynä aion laittaa 4v poikani tarhaan ja jään 2v tyttöni kanssa kotiin. En yksinkertaisesti riitä pojalle jolla ei ole tekoa ja kavereita.

Olen myös syyllistynyt tupakoimiseen, mutta onneksi en enää polta.

Olen paska äiti lasteni mielestä koska olen ylihuolehtivainen leijona emo joka määrää säännöt.

Jokseenkin tuntuu, että koska en ole se pullantuoksuinen hymyilevä kotiäiti jota aina haaveilin, että olen paska, surkea ja saamaton, mutta pelkkää hyvää olen kuullut lapsistani eskarista, koulusta, naapureilta ja lasten kavereilta niin kai se on uskottava, että jotain hyvääkin olen saanut tämän 9v. aikana aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Ette pärjää mulle: olen etä-äiti, eli lapset asuvat isänsä luona. Lisäksi näen heitä välimatkan (n. 500 km) takia vain suunnilleen joka toinen kuukausi.
Saako kysyä? Ei siis millään muotoa arvostellen, vaan ihan mielenkiinnosta että miten tuohon ratkaisuun on päädytty? Tähän nyt luonnollisesti ei todellakaan ole mikään pakko vastata.
Saa kysyä, ja mielelläni vastaan.
Lapset jäi eron jälkeen isälle, koska silloin, siinä tilanteessa isällä oli paremmat taloudelliset edellytykset huolehtia lapsista. Saivat jäädä asumaan vanhaan kotiin (ok- talo, jota mä en ois voinut mitenkään lunastaa itelleni), samaan kouluun ja päiväkotiin, samoihin ympyröihin ku ennenki. Ajateltiin exän kanssa, että sillä tavalla erosta koitui mahdollisimman vähän lapsille muutoksia. Mä asuin aluksi siinä aika lähellä, mutta sitte muutin kauemmaksi. Tarkoitus on kyllä muuttaa takas lasten lähelle heti kun opinnot antaa myöten!
 
SocialButterfly
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|
Toivottavasti paranee pian... :hug:
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|
Toivottavasti paranee pian... :hug:
pakko se oli tuonne laittaa, unet vähissä sillä ja saa pikkasen raitista ilmaa, uomenna lääkärille jos kuume nousee
 
syntipesäke
Noh.. Olen väsynyt ja kömpelö, joten lapsen kanssa leikkiminen on hankalaa. Annan välillä purkkiruokaa koska en jaksa tehdä kahta ruokaa päivässä. Jos lapsi ei tottele usealla huomautuksella niin saatan nappaista sormille.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|
Toivottavasti paranee pian... :hug:
pakko se oli tuonne laittaa, unet vähissä sillä ja saa pikkasen raitista ilmaa, uomenna lääkärille jos kuume nousee
No mut ei se nyt mikään huono asia ole....
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|
Toivottavasti paranee pian... :hug:
pakko se oli tuonne laittaa, unet vähissä sillä ja saa pikkasen raitista ilmaa, uomenna lääkärille jos kuume nousee
No mut ei se nyt mikään huono asia ole....
niin..ei kait :|
 
Onhan noita asioita, jotka voisi varmaan fiksumminkin hoitaa. Mutta enpä nyt keksi yhtään sellasta asiaa, joka niin paha olisi että tekisi miusta paskan äidin. No lapsen mielestä oon varmaan tyhmä, kun kiellän niin paljon enkä anna hänen toteuttaa itseään :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
mun likka ollu 2päivää kovassa kuumeessa..eilen illalla oli viel 38,4 ..aamulla 37,4 ja laitoin sen vaunuihin ulos nukkumaan kun muualla ei päikkyjä nuku..ja 2päivään ei oo nukkunut kun sisällä oonkoittanut ...tein lämpimän pesän sille, puin hyvin päälle ja siel se nukkuu.. :|

Minkäikäinen sun tyttö on? Tuli vaan mieleen tuosta kuumeesta nyt sanoo et mun tyttö, kohta 1v. sairasteli tossa toissa viikolla kovan kuumeen, kovimmillaan nousi lähes 40. Kuume kesti neljä päivää. Oksenteli vielä lähes kaikki ruokansa mitä söi huonolla ruokahalulla. Kuume loppu ja sen jälkeen tuli näppyjä mahaan, jotka oli siinä n. päivän pari eli kyseessä oli vauvarokko.
Mut nyt kaikki taas hyvin. :) Pikaista paranemista sinne!!! :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Oon TOSI paskapää äiti monen mielestä.... koska tuun leveilemään tähän ketjuun etten oo tehnyt mitään väärin lasta kohtaan koko hurjan vajaa 2kk aikana ja raskausaikaankin ajattelin vain lapsen parasta.. söin oikeat ravinteet ja olin varovainen ja petasin elämää ja rahatilannetta vain lapsen hyväksi. saa kivittää. Hähää!! Tällä tekstillä joku vetää herneen nenään ja purkaa sen lapseensa ja mä torun siitäkin koska en itse tekisi niin :saint: :whistle:
No mä en vetänyt herneitä nenään :D Koska ajattelin samallailla kuin säkin 1v sitten lapsen ollessa 6kk. :) Sit niitä virheitä on tullutkin välillä, hyi hyi mua!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Muikula:
Alkuperäinen kirjoittaja jane-08:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Koska 3v lapseni saa katsoa joka aamu tunnin telkkaria että mä saan rauhassa touhuilla :whistle:
Poltan tupakkaa.
En käy ulkona läheskään joka päivä tai siis puistossa.
Kiroilen liian usein.
Huudan korkeelta ja kovaa.
Aion laittaa kuopukseni 9kk hoitoon ja esikoinen on silloin jo 3,5v.
Kuopus on 5kk ja ollut jo kaksi kertaa yöhoidossa sen takia että olen päässyt humpalle.

:whistle: :whistle: :whistle: Mä voitin tän pinon.

Mun listassa oli nämä: Siitä että leikin tyttöni kans liian harvoin.
Huuan liian usein.
Syötän sille enimmäkseen valmispurkkiruokaa.
Luen tosi harvoin sille kirjaa, vaikka ei se kyllä jaksa edes keskittyä siihen tippaakaan.
Käyn ulkona harvoin vaunuttelemassa.

Mutta voin jatkaa... Poltan tupakkaa myös, kiroilen kun hermostun, tv on lähes koko ajan auki päivät...ja illatki.. :( , syötän sille normaaliruokaa mitä meki syyään, eli sisältää suolaa vaikka ei sais antaa alle 1v. , oon valehellu neuvolassa ... että näin...

MINÄ TÄN PINON VOITIN :ashamed:
Mitä sä oot valehdellut neuvolassa :D Sait mut uteliaaksi :)

No ku se neuvolatäti kerto varmaan 20 min. miten lapselle tehään ruokaa perunankeitosta lähtien ..tyttöki tuskastu siinä ku se vaan selitti ja selitti ..eli sen jälkeen oon valehellu sille jos se on kysyny miten oon tehny pakkaseen ruokaa vaikka en oo ainuttakaan ruoka-annosta pakastanu. (niinku laitoinki tohon listaan et suurimman osan syötän tytölle valmispurkkiruokaa) :ashamed: Niin ja se täti varmaan luulee et en oo antanu yhtään ruokaa tytölle mikä sisältäs suolaa ..äh..en oo vaan kertonu et tyttö syö ihan niinku me muutki ..perunaa voisilmällä ja punasella maidolla :) ..en mä nyt tietenkään mitään hot chili pepperooni pizzaa sille syötä mut perus kotiruokaa jos sitä joskus teen.
 
Tipu Topakka
Tänään on aivan PASKA päivä! Joten tulen mukaan ketjuun! Ulkona on ollut niin huono sää, että ollaan oltu koko päivä sisällä =lapset menee pitkin seiniä. Ukko käy kotona käytännöllisesti vain syömässä, muutoin on töissä tai raksalla (hyvä mies kun jaksaa tehdä meille kotia ja vielä hankkia leivänkin pöytään) ja näin ollen koko kodinhoito on minun vastuulla+kahden koiran lenkitys. Ja sitten kun vielä väsyttää niin helevetisti, niin pinna on kireällä, kuin viulun kieli :ashamed: Ja tulee äyskittyä ja huudettua lapsille ja lähetettyä omaan huoneeseen, että sais edes ruoan rauhassa tehdä tai p*skalla käydä ilman että joku roikkuu puntissa.. HUOH!
 
Joo
Otan mun babyt jopa vessaan kun käyn paskalla. Esikoinen sit pitää nenästään kiinni ja huitoo ilmaa ja hokee "haisee pahalta, haisee pahalta" .

Ihan oikeasti, hermostun liian helposti :(
 

Yhteistyössä