paska äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska olen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska olen

Vieras
oon paska,ryyppään..en aina mut usein..huudan lapsilleni,kaksi lasta on nyt..en jaksa leikkiä niiden kanssa.
inhoan niiden kitinää ja huutoa..ja valittamista.

oon antanu piiskaa,siis pyllylle lyönny ja joskus niskaan..huudan lapsilleni silloin kun ne ei tottele ja on inhottavia.

eli oon paska,eikö niin?

osaan olla myös mukava...

semmonen vaan olen,voinko muuttua??ja haukkukaa..jos olen erilainen kun sinä,jos sinulla on paremmat hermot?

Ei mulla hermot sen paremmat lie, mut huutoon ja kiinnipitämiseen on jääny. Ootko väsynyt? Ittellä on se, että mitä väsyneempi on sitä vähemmästä pimahtaa. Kyllä voit muuttua, mutta se vaatii työtä ja varmaan apuakin. Eli pitäs ennalta ehkäistä niitä juttuja jossa käämit palaa... JOs pennut pitää meteliä niin kuulosuojaimet päähän...

hmm.. taidan tuntea sinut. Ja suoraan sanottuna olet paska äiti ja säälin lapsiasi. Itse tuon kaikien kokenut ja luvannut, ettei itsestäni tule samanlaista kuin äidistäni.. eikä tullut!! Luojan kiitos!

Ihmisten pitäisi hakea apua, olen itse elänyt sellaisessa paskaperheessä missä vedettiin viinaa ja vituttaa vieläkin se käytös ja ne ihmiset, siitä sekoilusta nyt puhumattakaan.

Hakekaa apua niiden lasten takia.

Hyi, olet inhottava ja halveksun toimintaasi. Miksi et anna lapsiasi johonkin parempaan kotiin jos aidosti niitä rakastat. Pyydä apua perheellesi jos oikeasti välität lapsistasi, niiden ei ole hyvä sun kanssasi. Tottakai sä osaat olla kivakin, eihän kukaan läpensä paska ole. Mutta kai sä nyt tajuat, ettei yksikään lapsi ansaitse tuollaista. Te tarvitsette apua.

[QUOTE="vieras";23953389]Hyi, olet inhottava ja halveksun toimintaasi. Miksi et anna lapsiasi johonkin parempaan kotiin jos aidosti niitä rakastat. Pyydä apua perheellesi jos oikeasti välität lapsistasi, niiden ei ole hyvä sun kanssasi. Tottakai sä osaat olla kivakin, eihän kukaan läpensä paska ole. Mutta kai sä nyt tajuat, ettei yksikään lapsi ansaitse tuollaista. Te tarvitsette apua.[/QUOTE]

aika inhottavasti sanottu että anna lapsesi pois. ehkä a.p on väsynyt. EHKÄ HÄN PURKAA TÄNNE KUN EI JAKSA? en usko että kyseessä on joku aina ryyppäävä alkoholisti. jos hän saisi tukea ja apua niin hän jaksaisi huolehtia lapsistaan räyhäämättä ja kurittamatta. ehkä kyseessä on todella vilkkaat leikki-ikäiset? kai kaikki on joskus huutaneet lapsilleen kun sana ei mene perille ja on väsynyt??

Ihan olen samaa mieltä. -

Itse olen saman kokenut.. ja paljon sain pelätä. Ikinä en toivoisi samaa omille lapsilleni tai muillekkaan!

Ei kyllä jäänyt minulle kovin hyvät lapsuudenmuistot, vaikka musta tulikin suhteellisen täysjärkinen yksilö, kauheeta stressaamista pikkupojasta lähtien, sitten pitää aikuistua niin helvetin aikaisin kun sinusta tulee se huoltaja kun toinen ei pysty edes itsestään pitämään huolta, saati muista.

Kyllähän nää hommat heijastuu sitten koulunkäyntiin ja muuhunkin jaksamiseen.

[QUOTE="lll";23953481]aika inhottavasti sanottu että anna lapsesi pois. ehkä a.p on väsynyt. EHKÄ HÄN PURKAA TÄNNE KUN EI JAKSA? en usko että kyseessä on joku aina ryyppäävä alkoholisti. jos hän saisi tukea ja apua niin hän jaksaisi huolehtia lapsistaan räyhäämättä ja kurittamatta. ehkä kyseessä on todella vilkkaat leikki-ikäiset? kai kaikki on joskus huutaneet lapsilleen kun sana ei mene perille ja on väsynyt??[/QUOTE]

Juu on tullut huudettua, mutta aina ollaan sovittu. Asia josta vaan pitäisi oikeasti huolestua on se jos käy lapseen käsiksi! Piiskaa/lyö niskaan... silloin kannattaisi varmaankin ottaa yhteyttä neuvolaan ja kertoa että tarvitsisi vähän apua...

Ei kyllä jäänyt minulle kovin hyvät lapsuudenmuistot, vaikka musta tulikin suhteellisen täysjärkinen yksilö, kauheeta stressaamista pikkupojasta lähtien, sitten pitää aikuistua niin helvetin aikaisin kun sinusta tulee se huoltaja kun toinen ei pysty edes itsestään pitämään huolta, saati muista.

Kyllähän nää hommat heijastuu sitten koulunkäyntiin ja muuhunkin jaksamiseen.

Minustakin taisi juuri sen vanhempian ryyppäämisen takia tulla se järkevämpi joka ei halua, että lapsi joutuu sitä ryyppäämistä kestämään.. siitä kiitos, ei mistään muusta.

"sitten pitää aikuistua niin helvetin aikaisin kun sinusta tulee se huoltaja kun toinen ei pysty edes itsestään pitämään huolta, saati muista." Tuo on niin totta, huolehdin aina pikkuveljeni leikkimään, jottei hänen tarvitsisi sitä tappelua nähdä/kuunnella, musiikkia vaan kovemmalle!

ei tuossa muuten,siis jos välillä huutaa.. varmaan kaikilla on huonoja päiviä:mutta tuo niskaan lyöminen ! älä tee sitä voi tulla paha vamma .et halua semmoista lapsillesi. kerro neuvolassa tms niin saatte tukea ja apua tilanteeseen

oon paska,ryyppään..en aina mut usein..huudan lapsilleni,kaksi lasta on nyt..en jaksa leikkiä niiden kanssa.
inhoan niiden kitinää ja huutoa..ja valittamista.

oon antanu piiskaa,siis pyllylle lyönny ja joskus niskaan..huudan lapsilleni silloin kun ne ei tottele ja on inhottavia.

eli oon paska,eikö niin?

osaan olla myös mukava...

semmonen vaan olen,voinko muuttua??ja haukkukaa..jos olen erilainen kun sinä,jos sinulla on paremmat hermot?

Olet sitten varmaan siskoni?

[QUOTE="lll";23953481]aika inhottavasti sanottu että anna lapsesi pois. ehkä a.p on väsynyt. EHKÄ HÄN PURKAA TÄNNE KUN EI JAKSA? en usko että kyseessä on joku aina ryyppäävä alkoholisti. jos hän saisi tukea ja apua niin hän jaksaisi huolehtia lapsistaan räyhäämättä ja kurittamatta. ehkä kyseessä on todella vilkkaat leikki-ikäiset? kai kaikki on joskus huutaneet lapsilleen kun sana ei mene perille ja on väsynyt??[/QUOTE]

No voi voi, oliko inhottavasti sanottu. Kuule, minä ajattelen tässä niitä avuttomia puolustuskyvyttömiä lapsia, joiden äiti ei anna aikaansa leikkiäkseen, huutaa ja piiskaa, ryyppää. Kuinka pitkään tässä pitäisi lässyttää äidin väsymystä ja katsoa lapsien kärsimistä. Valitettavasti joo Suomessa äidin oikeus lapsiin on niin vahva, että kaikkea katsotaan läpi sormien ja odotetaan koska se reppana ryhdistäytyy. Tuona aikana lapset kiintyisivät perheeseen , jossa heidän on hyvä ja tasapainoinen olla. Jossa heillä on rajat mutta rakkautta. Heille ei kohtuuttomasti huudeta, heidän kanssaan leikitään ja annetaan aikaa ja ennenkaikkea heihin ei kajota piiskalla, eikä vanhemmat ryyppää. Minusta lapset (AIVAN JOKAINEN) ansaitsee tällaisen kodin. Ja jos äiti oikeasti rakastaa lapsiaan ja ymmärtää mikä heille on parasta, mutta ei millään voi itseään tsempata siihen suuntaan, hänen on haettava apua. Sitä apua ei ole mikään perhetyöntekijä kerran viikkoon, tuskin edes sijaisperhe sillointällöin, kyllä he tarvitsevat ihan kunnon toimenpiteitä, että lapset ihan oikeasti pääsee tuollaisesta kohtelusta pois. Ja kun äiti on saanut itsensä kuntoon, voidaan asiaa katsoa uudestaan uudelta kannalta, näin usein tehdään. Multa ei todellakaan heru mitään sympatiaa äidille joka kohtelee lapsiaan kuin paskaa, mutta ei tee asioille mitään. Kaikki sääli ja sympatia menee nyt niille lapsille, joille toivoisin jotain niin paljon parempaa.

Yhteistyössä