Hakutulokset

  1. A

    mihin tai kuka ottaa vanhoja sohvia vastaa?

    kun kellekkään ei tahdo kelvata...
  2. A

    Onko kotisi tyyli joku näistä:

    \ wau!!! kerro lisää? kuvia?
  3. A

    Onko kotisi tyyli joku näistä:

    \ Haluutko kertoo tarkemmin? Kun mulla on sellanen tunne että tykätään suunnilleen samanlaisesta....millaset verhot esim.? Luulenko oikein jos veikkaan että marimekon vanhaa tai finlaysonia?
  4. A

    Onko kotisi tyyli joku näistä:

    a) ikea b) disain c) keräilyeriä naapurien ja sukulaisten nurkista d) vanhaa, antiikkia e) ihan oma tyyli, niin millainen?
  5. A

    Periaatteet joista olet "joutunut" joustamaan?

    tai luopumaan lapsen kasvatuksessa. Esim. meillä ei KOSKAAN syötäisi olkkarissa.... ei lueta kirjoja syödessä... lahjottaisi karkilla... mentäisi siis sieltä mistä aita on matalin.... näistä meillä on joustettu huomattavan usein ja vain siksi koska aina ei vaan jaksa! :D
  6. A

    Jokos TÄMÄ oli täällä näytillä??

    KATSO-lehdessähän tuo on otsikoissa... lastis tekee tutkintaa tuosta :laugh:
  7. A

    G: 5 asiaa mitä oot tehnyt tänään?

    1.soittanut puhelimella 2.käynyt kaupassa 3.dildoillut :D 4.maksanut kasan laskuja 5.käynyt suihkussa muita? :D
  8. A

    Gallup: Lapsettomuuden syyt vai onko tiedossa?

    Erittäin paha endo (leikattu monesti) ja miehellä paljon simppoja mutta A-ryhmää ei ollut kun ihan vähän :/ Mulla oli pitkät ja raskaat hormonihoidot viime vuonna ja sitten tehtiin icsi ja nyt tässä odotellaan synnytystä alkavaksi milloin vain pikkuihmeelle sopii :heart:
  9. A

    episiotomiasta kysymys

    Itsellä ensimmäisen lapsen kohdalla leikattiin, toiselta ei. Paraneminen toisen jälkeen oli nopeampaa, mutta itse en leikkausta sinänsä kipeänä pitänyt. Tuntui enemmänkin epämiellyttävältä, mutta kipu muuten oli niin sietämätöntä että pikku viiltoja ei edes tainnut tuntea.
  10. A

    neuvolatäti kommentoi

    Meillä kaksoset aloittivat hoidossa ryhmäperhepäiväkodissa vuoden ikäisinä. Hoidossa ovat neljä päivää viikossa. Tuntui pahalta viedä pienet hoitoon, mutta mä en olisi jaksanut enää olla kokopäiväisesti kotona. Mietin asiaa, tunsin syyllisyyttä, mutta aina päädyin siihen tulokseen, että en enää...
  11. A

    Sikiöiden painoerosta, onko kyse fetofetaalitransfuusiosta

    Meillä kanssa monokoriaalinen diamniaalinen raskaus. Lopussa seuranta tiivistä, koska epäiltiin juuri tuota varastamista. Synnytys käynnistettiin rv37. Seurannassa oli nähty A:n olevan pienempi ja hänellä oli myös vähemmän vettä. Seurannasta huolimatta lääkäreille oli yllätys, kun A syntyi...
  12. A

    PAS

    \ Heips! Katsoin et sulla on ollut zumenon lääkitys... mitä sivuvaikutuksia oli? ja plussasitko?
  13. A

    hormonaalinen PAS

    Hei! Millaisia kokemuksia teillä on horm. PAS hoidoista? Itsellä edessä toukokuussa jos täti tulee ajallaan kylään. Eka tuoresiirto oli selvä nega :( ja tuleva jännittää kun ottaa aikaka koville psyykkisesti nää hoidot ja piinaaminen :ashamed:
  14. A

    nuvaringista ripulia!

    Samaa vaivaa on ollut ja kaikkea muutakin pientä.. nyt vielä vika viikkoa rinkulan kanssa ja sitten loppu se lysti mun osalta!
  15. A

    vauvakuumetta??

    Meillä vuoden ikäset kaksoset ja mä olen pitkään jo ajatellut, että haluan vielä yhden. Miehestäkin on pikkuhiljaa alkanut tuntua, että kolmas vois ollakin ihan ok juttu. Vielä en tiedä, koska kolmosen aika on. Itse en haluaisi monen vuoden väliä, mutta katsotaan. Miehelle tämä kolmas olisi...
  16. A

    kaksoset ja yhteinen istukka!

    Meillä oli kaksosilla yhteinen istukka ja suonikalvo. Suunnilleen puolivälistä raskautta huomattiin kokoeroa. Myöhemmin B:llä enemmän vetta ja A:n liikkeet alkoivat vähentyä loppuraskaudesta. Useasti käytiin seurannassa. Virtaukset olivat yleensä hyviä. Fetofetaalitransfuusiota kuitenkin...
  17. A

    Menetkö äänestämään?

    menen äänestämään. Puolue alkaa olla selvillä. nyt vaan ehdokas pitää valita. Valitsen suunnilleen samanikäisen, samat arvot omaavan naisen, jolla on lapsia. Jos ei hyvää naista löydy, niin sitten mies passaa.
  18. A

    unelma talomme meni........

    KUULLOSTI IAHN MEIDÄN TARINALLE.meille kävi samoin 6kk sitten.välittäjä vain ilmoitti että nyt tehtiin jo kaupat toisen paremman tarjouksen tehneen kanssa.aivan käsittämätöntä.
  19. A

    En jaksa lapsiani

    Älä tunne syyllisyyttä siitä, että väsyt ja hermostut. Se on täysin inhimillistä! Mulla suunnilleen saman ikäiset kaksoset ja välillä on ollut tosi vaikeaa jaksaa olla päivisin kolmestaan kotona. Itse kuvittelin/toivoin jaksavani paremmin ja sitten on harmittanut välillä älyttömästi, kun on...
  20. A

    Tarjouksen tekeminen omakotitalosta

    niinpä,mutta nyt täytyy muistaa että asunto-osakeissa on aivan eri säännöt kuin jos ostat kiinteistöt. ja niin se vaan on että mikään paperi-sopimus ei ole kiinteistökaupassa tae ostolle ennen kuin se on lainhuudatettu. niin se vaan on. voi tehdä vaikka millaisia papre sopimuksia mutta jos sitä...

Yhteistyössä