Onko kotisi tyyli joku näistä:

e eli ihan oma tyyli.
periaatteessa sellasta kohtuuhintaista kalustetta ja uutena on tähän mennessä saatu kaikki ostettua (toisin kuin yhteiseloa miehen kans aloitellessa...).
vähän tuo sisustushomma remontin jäljiltä kesken, mutta paljon karsittu turhaa krääsää pois jo ennen remppaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:48 nytkypylly kirjoitti:
ihan oma tyyli on, sekoitus montaa eri tyyliä, lähinnä kaikkea mistä juuri me itse tykätään ja mikä meidän mielestä sopii yhteen!! =)
Haluutko kertoo tarkemmin? Kun mulla on sellanen tunne että tykätään suunnilleen samanlaisesta....millaset verhot esim.? Luulenko oikein jos veikkaan että marimekon vanhaa tai finlaysonia?
 
C, paljon on kaverilta ostettua (meillä on aika samanlainen maku, mutta siinä missä hän kyllästyy nopeaan, minä käytän kauemmin), marimekon unikot on äidin lapsuuskodista, jonkin verran tavaraa myös käytettynä ostettua. Paljon on myös omannäköistä, täällä kauhisteltiin joku aika sitten kun "tuunasin" sohvaa ja olkkarin verhoja käsipyyhkeillä. :D
 
C, paljon on kaverilta ostettua (meillä on aika samanlainen maku, mutta siinä missä hän kyllästyy nopeaan, minä käytän kauemmin), marimekon unikot on äidin lapsuuskodista, jonkin verran tavaraa myös käytettynä ostettua. Paljon on myös omannäköistä, täällä kauhisteltiin joku aika sitten kun "tuunasin" sohvaa ja olkkarin verhoja käsipyyhkeillä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:59 Inkivääri kirjoitti:
C, paljon on kaverilta ostettua (meillä on aika samanlainen maku, mutta siinä missä hän kyllästyy nopeaan, minä käytän kauemmin), marimekon unikot on äidin lapsuuskodista, jonkin verran tavaraa myös käytettynä ostettua. Paljon on myös omannäköistä, täällä kauhisteltiin joku aika sitten kun "tuunasin" sohvaa ja olkkarin verhoja käsipyyhkeillä. :D
wau!!! kerro lisää? kuvia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:53 AINO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:48 nytkypylly kirjoitti:
ihan oma tyyli on, sekoitus montaa eri tyyliä, lähinnä kaikkea mistä juuri me itse tykätään ja mikä meidän mielestä sopii yhteen!! =)
Haluutko kertoo tarkemmin? Kun mulla on sellanen tunne että tykätään suunnilleen samanlaisesta....millaset verhot esim.? Luulenko oikein jos veikkaan että marimekon vanhaa tai finlaysonia?
ahaaaa.. no on marimekkoa, unikkoa, ikeaa aika paljonkin, ja olkkariin just haen jotain täydellistä uutta kangasta, nykyiset ei oo ollenkaan meidän tyyliset.. me on ostettu aina juuri sellaista mistä oikeesti tykätään kun on siihen törmätty =) paljon eri värejä ja paljon sellaisia valintoja joitan sukulaiset paheksuu :D kuten nuo keittiön kaakelit, joita viis vuotta sitten kaikki piti ihan kaameina :D tai voihan pitää vieläkin, mutta ehkä nyt retro on enemmän in.. meillä on tämmöinen valmistalo, joten pikkuhiljaa tästä tehdään omannäköistä! lastenhuoneen ylpeys on tyttöjen vaatelaatikostot, jotka on päälystetty marikankailla :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:04 AINO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 19:59 Inkivääri kirjoitti:
C, paljon on kaverilta ostettua (meillä on aika samanlainen maku, mutta siinä missä hän kyllästyy nopeaan, minä käytän kauemmin), marimekon unikot on äidin lapsuuskodista, jonkin verran tavaraa myös käytettynä ostettua. Paljon on myös omannäköistä, täällä kauhisteltiin joku aika sitten kun "tuunasin" sohvaa ja olkkarin verhoja käsipyyhkeillä. :D
wau!!! kerro lisää? kuvia?

Kuvia ei ole, mutta voinhan sanoin koettaa kuvailla. Tarkoittiko sitä käsipyyhejuttua? Osoitteessa www.ihanaliving.fi on ihania käsipyyhkeitä, niistä (vahmennasta mallistosta, mutta nytkin näyttää olevan kivoja) olen tehnyt muun muassa sohvan käsinojien päälliset, tuoliin tyynyn suojaamaan istuinosaa, yhden kiedoin luonnonvalkoisen verhon "pannaksi" ja muutamasta olen tehnyt sitten vaan tyynynpäällisiä.

Meillä esimerkiksi olkkarissa on vaalean beige sohva (kaverilta ostettu) jossa luonnonvalkoinen fleece pingotetty "pyllynaluseksi" ja käsinojat on tosiaan verhottu tumman pellavan värisillä kukikkailla käsipyyhkeillä. Matto on valkoinen (kaverilta ostettu), verhot luonnonvalkoiset (anopilta saatu), yhdessä verhossa saman värinen panta kuin sohvan käsinojat. Vaalean beige nojatuoli (itse ostanut, juhuu) jossa edellämainituista käsipyyhkeistä tehty tyyny pyllyn alla, ja vaaleanpunainen ja valkoinen fleece torkkupeittoina (niissä pyyhkeissä kun on mm pinkkejä kukkia). Jalat voi laittaa tuolin edessä olevalle beige unikko -kuviolliselle pikkurahille, saatu mieheltä lahjaksi. Pöytänä ruskea rahi josta saa levitettyä patjan, saatu Sotkan hyvityksenä ilmaiseksi. Ruskea kirjoituslipasto pitää sisällään cd-levyt ja videokasetit, itse ostanut joskus vuonna 1 ja 2. Tv (miehen veljen vanha, muutti pois suomesta) on sellaisen koivunvärisen puisen siron tv-tason päällä, varmaan Iskun mallistoa mutta kaverilta ostettua. Akvaario saatu miehen työkaverilta ja sen alla oleva pöytä ostettu päiväkodin tädiltä. Ja silti minusta meillä on nätti olkkari, vaikka suurin osa onkin muualta kuin suoraan kaupasta.

Jaksoitko lukea? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 20:39 viiviliina kirjoitti:
Kaikkee muuta mut ei tota antiikkia... Rokokoo saa mut ahdistumaan ;)

Mä voin laittaa kuvia meitin kämpästä jos joku muukun laittaa--*jää odottamaan* :D :whistle:
http://www.nelonen.fi/unelma_kamppa/upload_images/20061028223710466575607.jpg
 

Yhteistyössä