Hakutulokset

1. I

Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

En ookkaan kirjotellut viikoihin, kun ei vaan oo jaksanut.. lueskellut oon kyllä. Ihania masuja alkaa jo olemaan, ja isojakin! =) Itselläkin sen verran masu kasvanut, että muutaman varovaisen onnittelunkin olen jo saanut... kaikki siis hyvin, ja rekenneultraa odotellaan johon vielä melkein...
  2. I

Kuka hoitais meidän koiria kesällä viikon verran :D?

Kyllä tännekkin pari koiraa kelpais chihun seuraksi äippälomalaiselle :D
  3. I

onko normaalia että tunnen kainalossa imusolmukkeet?

kyllä se voi olla ihan normaalia, kannattaa tarkkailla niitä.. ja jos huolestuttaa niin mee näyttämään lääkärille.. Mulla kans vuosi sitten ilmestyi takaraivoon juuri tollasia pallukoita ja hätääntyneentä menin lekuriin joka totesi normaaleiksi imusolmukkeiksi joita tuollain ilmestyy ja häviää :)
  4. I

Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

Pikainen tervehdys tänne! Oltiin äsken nt-ultrassa ja kaikki näytti hyvältä ja olevan kunnossa. Kovasti vauveli heitti kuperkeikkaa ja vilkutteli. Ihan uskomatonta miten niinkin pienellä voi olla jo aivot ja kaikki ja pituutta vasta 5cm :heart: Innolla oottelen muiden kertomuksia...
  5. I

Päällepäsmäri ystävä

Jos on hyvä ystävä kyseessä niin sanoisin ihan kaunistelematta ja suoraan, jos ei muuten tajuaisi..
  6. I

Heippa tänne, Tuosta vesirokosta olen itsekkin kuullut että jos on sairastanut niin ei pitäisi tarttua, itseasiassa kävin juuri lääkärissä ja kysyin tätä varmuudeksi kun työskentelen päiväkodissa. Joku kyseli myös tuntuuko kohtu, itse en ainakaan sitä tunne tai "tunnista"... Aika...
  7. I

Heippa tänne, paljon taas tullut tekstiä :) Arianrhod ihana maha! Ite olen tosi hoikka ja ei huomaa mitään eroa, tällainen lituska vaan vieläkin, vaikka yhessä vaiheessa lupaavasti iltaisin turposi, nyt ei mitään. Voi kun mahan kasvamista jo odottaakin :D MAM2 ja sokruli halaukset myös...
  8. I

Pahoittelut täältäkin mamamaalta :hug: Miksi pitää tällaista tapahtua... :(
  9. I

Ihania ultrakuulumisia Roona82 :) Tuollaisia on ihana lukea aina :heart: Millä tavalla teidän alien sätki ja liikkui? Ihan kunnollako jo? Meillä ultra 9+0 en hirveästi nähnyt liikettä, vaikka se tätsy sanoikin että liikkuu... Se jäi vähän kummastuttamaan :o Ja nyt vielä enemmän.. mutta kai se...
  10. I

Minun on ihan pakko vielä kertoa, että minulla ei ole myöskään ollut mitään repäisykipuja, vihlontaa, rintojen kipeytymistä.. ei mitään! Ei kuvotusta, palelua, lämmönnousua.. aamuisin oksennan ensimmäisen mehulasillisen ja useimmiten se on siinä! Silti kaikki hyvin.. :) ippu ja ötökkä 9+5
  11. I

Voinko käyttää raskaana..

Voikohan Jomo Icea käyttää raskausaikana? niskat ihan jumissa..
  12. I

Usvatähti ja Dada: Ei kannata huolestua oireettomuutta, itsehän olin myös alussa tosi huolissaan kun oli vain lievää pahoinvointia, ja ultrassa olikin sitten kaikki hyvin vaikka kovasti jaksoin uskoa ettei näin voi olla :heart: Lisäksi olen usealta kaverilta ja tutulta saanut vahvistusta että...
  13. I

Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Heips, Tulin ilmoittelemaan elossaolostani, kun en ole jaksanut moneen päivään (viikkoon?) kirjoitella. :) Olen kyllä lueskellut juttuja joka päivä, mutta jotenkin ollut hirmuinen huoli omasta tilasta koko aika etten ole alkanut sitten kirjoittelemaan. Ei siis mitään huolestuttavia merkkejä...
  14. I

Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Heipsis taas tänne =) Tepa75: Minäkään en ole menossa alkuraskauden ultraan, ihan vain tuosta syystä että on niin kallista, Diacoriin soittelin ja kyselin hintoja niin tulisi maksamaan n.200e. Pakko sinnitellä vielä pari viikkoa :( Tänäänpä olikin hauskaa kun jouduin poistumaan kesken...
  15. I

Kysymys ekasta neuvolakäynnistä

noloa myöntää mut mä en ole noista ultrista lainkaan perillä että mikä on niskapoimu ym. Mutta se on siis se ensimmäinen ultra, ja ilmeisesti sitten jos en olekkaan niin pitkällä kun luullaan niin tulee uusi aika? En pistä vastaan jos saan ylim. käynnin ;)
  16. I

Voiko olla raskaana, vaikka menkat onkin?

Mulla tuli ruskeaa menkkamaista vuotoa viikon vaikka olin raskaana, ystävälläni tuli ihan kunnon vertakin..
  17. I

mulla on niin pitkä kierto, tosi pitkä.. siks epäilen ettei niin pitkällä kun eikös ne laske sen aina "normaalikierron" mukaan =) ?
  18. I

oi ois kyllä ihanaa kuulla ne sydänäänet :heart: kun ultrakin vasta kuun lopussa ja varhaisultraan en aio mennä.
  19. I

Neuvolassa laskivat että olisin n. viikolla 8. Itse epäilen etten vielä niin pitkällä.. Kiitos vastauksista, kiva tietää vähän etukäteen! Mitä luulette, tuleeko alipainosta jotain sanomista? Olen luontaisesti hyvin hoikka, ja paino ei vain nouse vaikka syön hyvin ja terveellisesti..
  20. I

Kuunnellaanko siellä siis sydänääniä tai vastaavaa? Vai jutellaanko vain.. mitä siellä tapahtuu? :)

Yhteistyössä