vieras
On niin kalliita noi koirahoitolat, eikö teistä ny joku kattois kahta piskiä viikon verran !!!!
4 pientä lasta löytyy meiltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Profiilissa on
Ja lapsiperheen koiria, olettaisin?
meille sopis, kun kerran todennäkösesti ollaan siellä kesä. ja hevostilalle pääsisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Etelä-pohjanmaalla asustellaan, ketään lähistöltä
Meillä kaks lasta, kesäponi ja markkia missä juosta ja temmeltää! Maaseudun rauhaan siis pääsee jos tänne tulee!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 pientä lasta löytyy meiltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Profiilissa on
Saaks kysyy miks asutte välillä helsingis?Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:meille sopis, kun kerran todennäkösesti ollaan siellä kesä. ja hevostilalle pääsisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Etelä-pohjanmaalla asustellaan, ketään lähistöltä
Missä päin e-p:tä ? Kuulostaa ihanalta paikalta, mun 7v hevostyttökin haluis varmaan jäädä sit teilleAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Meillä kaks lasta, kesäponi ja markkia missä juosta ja temmeltää! Maaseudun rauhaan siis pääsee jos tänne tulee!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 pientä lasta löytyy meiltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Profiilissa on
Kauhajoki, hyvää iltaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin e-p:tä ? Kuulostaa ihanalta paikalta, mun 7v hevostyttökin haluis varmaan jäädä sit teilleAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Meillä kaks lasta, kesäponi ja markkia missä juosta ja temmeltää! Maaseudun rauhaan siis pääsee jos tänne tulee!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 pientä lasta löytyy meiltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Profiilissa on
No ei se kovin kaukana ole meiltä, otan suhun yhteyttä @postilla tässä kun kerkeänAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Kauhajoki, hyvää iltaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Missä päin e-p:tä ? Kuulostaa ihanalta paikalta, mun 7v hevostyttökin haluis varmaan jäädä sit teilleAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Meillä kaks lasta, kesäponi ja markkia missä juosta ja temmeltää! Maaseudun rauhaan siis pääsee jos tänne tulee!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 pientä lasta löytyy meiltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Profiilissa on
ukko opiskelee espoossa ja minä toivottavasti ens syksynä yliopistossa. vain siksi.Alkuperäinen kirjoittaja Inka:Saaks kysyy miks asutte välillä helsingis?Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Los tehottomuus-:meille sopis, kun kerran todennäkösesti ollaan siellä kesä. ja hevostilalle pääsisAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Etelä-pohjanmaalla asustellaan, ketään lähistöltä