Näin mullakin.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mulla on kuunneltu sydän äänet ja otettu verikoe (taudit+veriryhmä) ja juteltu.. mukaan saa ison kasan lippusia ja lappusia..
Millä viikolla teillä on ollut eka neuvola? Mulla oli jo 5+ joten eihän silloin mitään voi edes kuulua!Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Näin mullakin.Alkuperäinen kirjoittaja vicy:mulla on kuunneltu sydän äänet ja otettu verikoe (taudit+veriryhmä) ja juteltu.. mukaan saa ison kasan lippusia ja lappusia..
Kovasti onnea :flower: Miksi epäilet ettet olisi vielä niin pitkillä viikoilla? Tuohon alipainoon en osaa vastata. Seuraavat painoa ja olettaisin että ei haittaa vaikka ei nousisikaan, mutta jos laskee niin sitten voit joutua johonkin ravintoterapeutille.. tai jotain.Alkuperäinen kirjoittaja ippunen:Neuvolassa laskivat että olisin n. viikolla 8. Itse epäilen etten vielä niin pitkällä.. Kiitos vastauksista, kiva tietää vähän etukäteen! Mitä luulette, tuleeko alipainosta jotain sanomista? Olen luontaisesti hyvin hoikka, ja paino ei vain nouse vaikka syön hyvin ja terveellisesti..
Juu näin ne kai tekee. Se sun ultra on kai niskapoimu ultra? Saat varmaan uuden ajan sinne jos viikkoja ei ole silloin vielä tarpeeksi. Mut sehän on vaan kiva päästä kurkistelemaan pikkuista :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ippunen:mulla on niin pitkä kierto, tosi pitkä.. siks epäilen ettei niin pitkällä kun eikös ne laske sen aina "normaalikierron" mukaan =) ?