Hakutulokset

1. I

Syyskuun Sydäntenmurskaajat

Paljonpas on tullut uusia mukaan, ihanaa :heart: rakkaimpani: :hug: , kunnioitettava asenne sinulla tosiaan! Tänään aamulla aloin jo stressaamaan, että onko kaikki hyvin kun ei tullut ylösnoustessa huono olo eikä muutenkaan koko päivänä. Mutta kun oltiin käyty vanhempieni luona kahvilla...
  2. I

Olipas tänne tullut taas viestiä =) Syyskuun sydäntenmurskaajat kuulostaa todella ihanalta! :heart: Mulla on neuvola aika jo ensi tiistaina, ja ultra tämänkuun lopussa, huij, toivon niin että pikkuinen toukka ja sydän sieltä löytyy =)
  3. I

Heippis tänne, Tänään alkoikin aamu oikein mukavasti yökkäillen. Töissä olen tuon jatkuvan yökkäilyn takia kertonut parille, ja kävi ilmi että tämä toinen työkavereistakin on raskaana, suurinpiirtein samoilla viikoilla kuin itse, ihanaa kun voi puhua asiasta myös töissä ja on joku "tukena"...
  4. I

Ikä vois olla myös ihan kiva lisä minusta! Minulle voi ainakin laittaa.. 21v :)
  5. I

Täällä yksi ilmoittautuja lisää :) elikkä ippunen 7.9. Js ja esikoinen Uuden vuoden jälkeen plussasin ja sen jälkeen oireina ollut kuvotusta ja pahaa oloa, vielä ei kummempaa, oireita odotellessa..
  6. I

Joko muita SYYSbeibien odottajia?

Täällä taas yksi ilmoittautuu :wave: Plussasin uutenavuotena, laskettuaika syyskuunalusta vissiinkin.. niin ja esikoinen kyseessä :) Ihan innolla toivotaan, että ötökkä pysyy matkassa. Tänään varasin neuvolan ja ultran. Raskausoireita ei oikeestaan ole vielä pahemmin tullut, yökkäilyä...

Yhteistyössä