Hakutulokset

1. A

:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

Meillä voidaan hyvin, sekä äiti että tyttö. Kuusiviikkois neuvolassa oli 6040g ja 62cm. Eli oikein mukavankokoinen paketti käsitellä... Luen kyllä teidän kirjoituksia, mutta jostain syystä tämä kirjoittelu tuntuu jäävän. Alhambra ja tyttö 7vk
  2. A

:wave: Täytyy käydä ilmoittautumassa. Usein käyn lukemassa kuulumisia, mutta täällä myös meinaa kommentointi jäädä... Päivät menee nyt niin vauhdilla, toisin kuin ne raskausajan viimeiset päivät. Meillä neiti täytti tänään kolme viikkoa. On tyytyväinen tyttö ja antaa äidin nukkua yöt hyvin...
  3. A

Kissinminttu: Meidän neitikin vielä puuttui listasta. Eli tyttö 4185g ja 55cm, pipo 36 rv 41+1 Täällä voidaan hyvin. Rakastuin tyttöön heti ja tunne vaan syvenee. Vaavi tankkaa aika usein, mutta on tosi tyytyväinen ja suloinen. Maitoa tulee enemmän kuin jaksaa juoda. Lonkkia täytyy käydä...
  4. A

<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

Ja vielä unohdin :ashamed: Terveisiä Auroralta :wave: Onnea kaikille vauvan saaneille. En vielä jaksanut tarkasti lukea. Ja jaksamista teille, joilla nyytti vielä masussa :hug:
  5. A

Täältä tulee tuplasti vauvauutisia!!!! Minulle syntyi tyttö 26.5 klo 21.58. Pituus 55cm ja paino 4185g rv 41+1. Synnytys oli nopea ja kivunlievitys hyvä, palautuminen nopeaa. Ja mikä uskomattominta, me päädyimme Auroran kanssa vierihoito-osastolla kämppiksiksi! Alunperin siitä täällä...
  6. A

Täällä vielä odotellaan. Kiitos kaikille onnentoivotuksista! Mies on viemäs lapset hoitoon. Supistukset nyt 5-10 minuutin välein ja verensekaista limaa tullut lisää. Vielä hetken odottelen... Aurora: Vierihoito-osastolla varmaan nähdään, ehkä vallan kämppiksinä ;)
  7. A

Taitaa olla oma vuoro tulossa :D Supistellut aamun ja nää on erilaisia suppareita. Nyt kymmenen minuutin välein ja pyhkiessä tulee vanhaa verta. Alhambra + Napero rv 41+1 :heart:
  8. A

(.) Täälläkin neljännen kerran todistettu, että yli menee :headwall: :headwall: :headwall: Niin se vaan on, että toisten raskausaika on luonnostaan pidempi kuin toisten. Aurora: On sulla jännää! Voimahali :hug: JA kaikille muille myös, joilla vaikeaa, sektio tai tutkimukset edessä...
  9. A

Jokohan Kissinmintulla käärö kopassa? Onnea vauvan saaneille! :flower: Mä olen nukkunut yön todella hyvin. Ei taida olla toivoakaan, että pian syntyis, kun ei vaivoja. Menottais kyllä. rv 40+5
  10. A

Älkääs nyt 21.5 lasketun ajan omaavat vielä etuilko. Mun pitäis ehtiä kaks päivää ennen teitä :kieh: Kun nyt Piiati, PilkkuPantteri ja muut 41viikkolaiset ehtivät ensin. Multa kaikki sympatiat teille. Tiedän, miten pitkiä päivät on tuossa vaiheessa, kun olen kolmea odottanut 41-42 viikoille...
  11. A

:wave: Täälläkin yksi yökukkuja :wave: Illalla supisteli taas viiden minuutin välein pari kolme tuntia. Mut ei ne synnytyssupistuksia ole. Odotin kyllä, josko lähtisivät voimistumaan, mutta ei. Ei vaan ole vielä aika... Suzyanne: Meillä tämä nuorin on ollut vaativampi vauva/lapsi...
  12. A

Vastaus olikin jo tullut! Helpottavaa Kissinminttu! :hug:
  13. A

Kissinminttu: Onko vaavi liikkunut enemmän vai oletko käynyt polilla? Syli täynnä kultaa ja villahousu: Mulla myös kaikki synnytykset alkaneet kovilla aamuyön supisteluilla. Eli ihan samalla tavalla niitä odottelen. Ja jos mitään ei tule, siirtyy odottelu taas seuraavaan päivään. Aurora...
  14. A

:hug: :hug: :hug: kaikille teille, jotka olette kipeitä ja kärsimättömiä. :hug: :hug: :hug: Täällä supistus silloin tällöin. Uneenkin tunsin menkkamaista jomotusta ja jonkun supparin. Mutta muuten olo loistava. Yritän olla kuulostelematta näitä harjoitussuppareita. Sitten rupeen...
  15. A

Neuvolassa käyty. Kaikki arvot ok, verenpaine hiukan noussut. Th meinas, että on niin valmis, ettei usko, että kauaa menee. Alhaalla on ja kiinnittynyt. Itse olen kyl valmistautunut odotteleen vielä viikon verran :/ Olo hyvä. RV 40+1
  16. A

Onnea Toukotytsy ja Mamcelli! :flower: Ihanasti olit uutisen kirjoittanut :heart: Hyvä Nikunaku, että ottivat nyt asian tosissaan. Itsekin välillä mietin, että miten mahdan saada järjestymään asiat kolmen lapsen kans. Onneks edellinen synnytys kesti kuitenki kolme tuntia, että eiköhän...
  17. A

Aurora: Meidänhän piti mennä yhtäaikaa ;) Toivotaan, että käynnistyy. Mä menen sitten j-o-s-k-u-s...
  18. A

Vai olet Luppa sinä vieläkin täällä :hug: Auroralla jännä päivä. Josko vaikka käynnistävät. RockMummylle myös :hug: . Luulis tosiaan, että jatkuvat supistelut jotain muutoksia aiheuttais, mutta ei näitä käsitä :headwall: Täällä poksuu viikot 40, mutta ei mitään merkkejä, että...
  19. A

Huomenna laskettu aika, mutta ohi mennään :headwall: , kuten aina ennenkin. Eikä sitten mitään tuntemuksia, ei limaa, ei kivuliaita supistuksia. Hyvät unet ja hyvä vointi...
  20. A

Luppa: Onnea matkaan! Jokainen supistus tuo vauvan syntymän lähemmäksi. Seinäjoella synnyttäneet: Kuulin, että vierihoito-osastolla on remontti. Miten teillä siellä meni, kotiutettiinko nopeasti? Kun itse haluaisin kyllä olla sen 2-3 vrk:tta siellä, eikä niin että vuorokauden kuluttua kotiin...

Yhteistyössä