Luppa on kyllä saanut törkeää kohtelua sairaalassa, ja päälle vielä omat kivut..täältä lähtee iiiiiso voimahali sinnepäin! :hug: :hug:
Muillekin kivuista kärsiville
pallomahoille paljon jaksamista ja supistuksia! :hug:
Täällä
vatsavaivat ovat Vilillä hieman helpottaneet, kun olen antanut nyt säännöllisesti Cuplatonia. Eilinen päivä meni jopa lähes kokonaan ilman vaivoja, mutta yöllä niitä sitten taas oli aika paljon. On kerrassan voimaton olo, kun pikkuinen vaan vääntelehtii, kouristelee ja itkee, eikä itse voi asiaa helpottaa millään tavalla, kun mikään konsti ei auta.
Meillä on tänään neuvola, jospa sieltä saisi jotain lisävinkkejä. Olen itse koittanut välttää syömästä mitään mikä voisi aiheuttaa Vilille ilmavaivoja, kuulemma äidinkin syömisillä on merkitystä.
Heidsu kyllä ainakin Vili oli mahassa ollessaan selvästi liikkuvaisempi siinä vähän ennen syntymää, varsinkin edellisenä sekä samana päivänä, kun alkoi tulla napakoita supistuksia. Olen kuullut että joillain vaavi rauhoittuu juuri ennen syntymäänsä, mutta täällä oli kyllä juuri toisinpäin.
Paino on mulla jo lähes sama kuin ennen raskautta, kaksi kiloa enää jäljellä. Vatsakin on jo lähes normaalin kokoinen. Raskausarpia mulle ei tullut ollenkaan. Ainut mikä jää erilaiseksi, on tissit. Sen näkee jo että entiset kiinteät rinnat ovat muisto vain. Mutta mieluummin roikkutissit kuin lapsettomuus, niin turhamainen en sentään ole.
Tuosta tulikin mieleen, että aika tyhmää jotenkin minusta, kun hedelmöityshoidoilla vauvan saaneetkin joutuvat käydä
isyyden tunnustuksessa. Sehän on tietty vain lain vaatima muodollisuus, mutta silti tuntuu tavallaan aika hassulta. Kun mies joutuu tunnustamaan isyytensä, vaikka minähän siinä en vauvan biologinen vanhempi ole.
Tuo isyyden tunnustus on meillä 8.6, se jotenkin jo jännittää etukäteen. Että joutuu siellä vastailemaan kysymyksiin, vaikka on itse tonnikaupalla vauvansaannista maksanut. No ehkä jännitän sitä turhaan, voihan se olla että meille sattuu ihan asiallinen lastenvalvoja, joka ei tee tunkeilevia kysymyksiä. Olen vaan kuullut että monelle on tehty.
Miten teillä, joilla on avoliitossa alkunsa saaneitä lapsia, on tuo
isyydentunnustamistilaisuus mennyt, onko lastenvalvoja ollut ihan asiallinen, vai jotenkin tunkeileva?
Odotellaan tässä miestä kotiin autoa katsastamasta, sitten lähdetään neuvolaan.
Suzyanne ja Vili Vilperi, 1 vk 6 pv