Moikka
täällä tapahtunu vaikka mitä. Ihan pikasesti kerron vaan kuulumisia. Aika menee niin nopeasti. Tehtiin eilen suursiivous keittiön kaappeihin.Kamala homma.
Käytiin tänään kirppiksellä myymässä.Oli sellanen ilmainen piha kirppis. Oli aika paljon pokkaa meidän viereisellä myyjällä.
Myytiin tosi halvalla pois juttuja tyyliin kaikki makso 10 cent ja kalliimmat 1 e. Se viereisen "pöydän" /parkkipaikan myyjä kävi ostaa meiltä halvalla ja myi niitä omassa päydässään kalliimmalla.
Tiedän,että monet tekee niin.....mutta että ihan siinä meidän vieressä ja meidän nähden.
Suunnitellaan sitä
kirppistapaamista meillä on sillo 1.8 ristiäiset ja seuraavana vkl se 1 v hääpäivä. Mutta sen jälkeen sopii hyvin.Ja tottakai me otetaan
Jasmin ja Leevi teidän kyytiin.
RockMummy: Jasmin ja Leevi asuu melkein meidän naapurissa. Sastamalassa eli Vammalassa asutaan.oisko n. 55 km Tampereelta Rauma-Pori suuntaan.Tai jotain. B) Hesasta tänne muuttaneena on vähä hakusessa maantieteellinen sijainti.
Pitäiskö munki opetella ton facebookin käyttö.Jotenki en ole ollenkaan ollu innostunut siitä.
Rintojen pumppauksesta. Mä kun pumppaan silloin ku rinnat on täynnä joten nyt en osaa sanoo juuta enkä jaata. Tänään kävi niin etten aamulla tyhjentäny rintoja ja illemmalla tui pitempi tauko imetyksessä.Maito nousi rintoihin 2-3 kertaa sinä aikana.Sit tuntu,että tissi halkeaa ja se alkoikin vuotaa. Toisesta rinnasta tuli 250ml ja toisesta vaan 100ml.Mut jos mä alkaisin ns. tyhjää tissiä pumppaa ni maitoa ei nouse ihan heti.
Matkakin lähenee,hui.Pitää alkaa oikeesti miettii mitä mä ja vauva tarttetaan mukaan. Ai niin
Rockmummy en tiiä koska ergoa saa alkaa käyttää. :ashamed: toivottavasti jo nyt koska otan sen matkalle.
Pianissimo: samaa mäkin ihmettelin miten ihmeessä mä saan ergossa sen taka (ylä) vyön kiinni.Se kun on tossa missä rintaliivit menee,mut en millään saa sitä yhdellä kädellä kiinni.Mä viimeks sillai hölmösti puin sen päälle niinku paidan.
Mut ette arvaa mitä teen.Meen rentoutuu ulos.Mies osti hobbarista alesta sellasen ilmatäytteisen porealtaan.Voi vitsi oli ihan luksusta. Eilen klo 01 yöllä ku oltiin saatu kirppiskamat kasaan mentiin miehen kanssa lillumaan sinne lämpimään veteen ja juotiin siiderit. Ihana ku ilma oli viileä,mutta vesi lämmin ( 36 asteista)
joskus ku mulla on aikaa ja energiaa ni kirjotan sen porealtaan ohjekirjasta otteita.Oli meinaan melko lailla jenkeille suunniteltu ohjekirjanen ja siitä vaan suomennettu. Esim. porealtaassa lämpimässä vedessä kylpeminen voi aiheuttaa epämuodostumia sikiölle.
Ja sinun pitää keskutella lääkärisin kanssa ennen porealtaan käytön aloitusta jos olet ylipainoinen tai sinulla on verenpainetta tms.
mut nyt sinne altaaseen.
:wave: