Nikunaku, mistä lähtien tuota Ergoa voi käyttää? Ajattelin alkaa selaamaan huuto.netiä nyt kun ei tuosta meidän vaunuilusta tule hereillä mitään niin vois kokeilla kantoreppua poitsun kanssa, jos vaikka pääsisi joskus jonnekin! J Mä en tiedä miks hitossa mä en saa sitä kantoliinaa jotenkin hyvin sidottua (tricot Slen).. Pitää vaikka kattoo sitä yhessä jos/kun nähdään elokuussa!
Pianissimo, varmasti ollut sulla rankkaa kun mies on ulkomailla töissä. Ihan samat fiilikset tuon pulloruokinnan kanssa kun sulla.. Miten teillä on nyt mennyt? Itse olen huomannut että saattaa mennä pari päivää että maitoa ei oikein kunnolla tule ja sit taas toisina päivinä on enemmän.. Outoa. Kun muuten puhuit tuosta ehkäisystä, niin saanko kysyä että minkä vuoksi teille ei luomuna ole odotettavissa toista vauvaa? Oletkin varmaan sen aiemmin kertonut, mutta en nyt yhtään muista näissä vauvadementioissa.. J Toivottavasti ei ole liian henkilökohtainen kysymys.
Kiitos
Pikku prinssille tsempeistä! J
Suzyanne, ihana kuulla että sinullakin ollut paremmat fiilikset nyt! Paljon halauksia sinne! Niin ja mahtavaa että säkin sait sen nahkatakin nyt, on se vaan niin rock! Meilläkin on se kokoa 68, eli kohta voidaan laittaa se päälle! Nyt 62 vaatteet käytössä. Mäkin sain siitä silloin 30% alennusta kun liityin Lindex klubiin..
Onnea
Niisku-rouvalle tulevien ristiäisten ja hääpäivän johdosta!
Nikunaku, tsemppiä sinnekin mielialojen kanssa! Ja tuu ihmeessä meidän kirppistreffeille, olisi tosi mukava nähdä ihan livenä! Katotaan sitä päivää lähempänä, viettäkää ihmeessä ihana hääpäivä tuolloin!
Töihin paluun suhteen on vähän samat suunnitelmat kuin
Ellenillä, eli kesän lopussa takaisin töihin jos kaikki menee niinkuin suunnittelen. Virallisestihan mun pitäis palata töihin maaliskuun alussa, mutta pitämättömiä lomia on 9 viikkoa ja siihen päälle 3-4kk hoitovapaata niin päästään kesän yli! Ja mies aikoo jäädä siitä isäkuukaudelle niin saadaan poika noin 1v 3kk ikäiseksi ennen kuin on pakko viedä hoitoon. Olishan se ihan mukava nähdä pojan ensiaskeleet itse jos nyt oppii kävelemään ennen tuota ikää..
Meidän poitsu oli taas kasvanut, 1kk neuvolas oli 59cm ja 5280g! Pitkä ja hoikka poika siis! Mä kävin sit samalla lääkäris kun se mun jälkivuoto on muuttunut kirkkaanpunaiseksi ja limaiseksi. Lisäksi mulle on jäänyt epparista joku ylimääräinen "kieleke" limakalvoille joka hankaa housejen kanssa tosi kovaa ja vuotaa välillä.. No mulla on sitten kohdunsuulla tulehdus joka vois levitä kohtuun ja munasarjoihin jos ei heti hoideta antibiooteilla. Eli sain nyt kaks antibioottikuuria päällekkäin viikon ajaks.. Hieman ärsyttävää! Ja sen kielekkeen saattaa joutuu poistaa erikseen kirurgisesti.. Blaah. Niin ja tikitkään ei oo viel sulanut prkl, ei pääse petipuuhiin vielä aikoihin vaikka mieli jo alkas tehdä!
Oltiin muuten eilen miehen kaa eka kertaa synnytyksen jälkeen kahestaan ulkona! Oli aivan ihanaa vaikka oli ihan kauheeta kun mies lähti viemään poikaa mummille hoitoon.. Itkuhan siinä pääsi.. Ja kyllä se illan aikanakin kävi monta kertaa mamin pikku possuliini mielessä.. Mut teki kyl hyvää omalle mielelle ja parisuhteelle! Pojukin oli sit nukkunut mummin luona ihan hyvin kun lopulta oli simahtanut klo 23. Herännyt syömään klo 3.00, klo 6.00 ja lopulta klo 9.00. Hirveen syyllinen olo tuli että oonko mä ihan huono äiti kun näin aikaisin jätän lapsen yöksi hoitoon.. Mutta oman mielenterveyden kannalta parempi näin, vauva kun ei vielä vierastakaan ja syö kotona puolet ajasta pullosta niin hyvin hän pärjäsi mummin kanssa. Käytiin siis miehen kanssa syömässä hyvin ja sitten jatkettiin iltaa tuttavapariskunnan kanssa yhessä rokkibaarissa ihan istuskelun merkeissä. Kauheesti en uskaltanut juoda kun oli koko ajan sellainen tosi "vastuullinen" olo, ei osannut vielä ihan täysin rentoutua, mutta oli kuitenkin kivaa. Suosittelen jos vaan raaskitte jättää vauvan tutulle hoitajalle yön ajaksi (ja suostuu syömään pullosta)! Saa mieskin sitä paljon kaipaamaansa huomiota..
Yellow, tuosta tupakoinnista: Mähän poltin ennen raskautta päivittäin ja lopetin kuin seinään kun tein raskaustestin, eli en polttanut koko raskausaikana ollenkaan. Nyt olen sallinut itselleni polttaa silloin kun olen viihteellä, muina aikoina ei tee enää mielikään, onneksi.
Facebookissa olen minäkin, oikein ahkera käyttäjä.
Mielelläni kirjoittelen sielläkin, laittakaa yv:tä jos haluatte kaveriksi!
Jotain muutakin mun piti kommentoida mutta nyt on niin paljon tullut meikäläiseltä tekstiä ettei enää kannata jatkaa, heheh.
Rock Mummy & Oliver 4vk 6pv :wave: