Hakutulokset

1. Kx3

mikä mulla on, koko ajan pikkarit märkänä?

ja *repskops* noista kevättä ilmassa - ja hiivapaketti-jutuista!! :laugh:
  2. Kx3

mikä mulla on, koko ajan pikkarit märkänä?

Raskaus voi aiheuttaa kyllä tosi runsasta valkovuotoa. Mulla ainakin jossain vaiheessa teki niin.
  3. Kx3

Näkeekö jostain milloin on liittynyt facebookiin?

Muitten seinillä ainakin näkyy selatessa liittymispäivän kohdalla ilmoitus siitä, että on liittynyt facebookiin. Jos ei omalla seinällä ilmoitus näy, pyydä kaveria kattomaan sun seinääsi ja kertomaan...?
  4. Kx3

Jaksaako joku kertoa mielipiteensä? Liittyy ovulaatioon...

Voi hyvin olla näin, jos lämmöt on pysyny kerran alhaalla.
  5. Kx3

Nyt olen sen itsekkin kokenut

Tuntuu kertomasi perusteella, että mummolla on niin paljon käsittelemättömiä asioita, ettei pysty näkemään omaa käytöstään kenenkään muun näkökulmasta. Kuten sanoit, ei varmasti tiedostakaan tekevänsä väärin. Surullista!
  6. Kx3

:hug: teille molemmille ap ja "järkkyä"!! Tosi ikävään välikäteen olette joutuneet. Aikuiset on tosi idiootteja usein erotilanteessa. Työni kautta tiedän tämän liiankin hyvin. Lasten etu unohtuu niin kovin helposti. Ja pidä vaan ap lastesi puolta, vaikka se ei helppoa olekaan. Oot varmasti hyvä...
  7. Kx3

Jos olisin sinä, en päästäisi lapsia enää mummolle. Ei tee hyvää lasten itsetunnolle kuunnella paskaa äidistään. Mummolla ei selvästi ole asiat hyvin itsellä (siis psyykkisesti) eikä hän näytä tajuavan mitä pahaa tekee lapsille toiminnallaan. Juu, älä lähde mukaan riitelemään. Siinä teet oikein.
  8. Kx3

Joo ei ole lasten asia kuinka rankka elämä on mummolla itsellään ollut. Eihän se ole lasten vika!
  9. Kx3

No on kyllä typerä mummo!! En päästäisi lapsia tuollaisen luo, vaikka kuinka sukua onkin. Aivan idiootti mummo on!!
  10. Kx3

Nyt käydään pohjalla..

Maksuhäiriömerkintä tulee ja luottotiedot menee viimeistään sillon, kun laskut menee ulosottoon. Sitten elämä on tosi hankalaa. Yritä vaan viimeiseen asti sopia perintätoimiston kanssa, ettei tulisi merkintöjä.
  11. Kx3

Nyt käydään pohjalla..

Jos et pysty noudattamaan maksusuunnitelmaa, niin soita hyvä ihminen uudestaan sinne perintätoimistoon ja tee uusi maksusuunnitelma! Ei ne halua sun laskuja pistää ulosottoon. Ne ottaa kyllä mieluummin rahat vaikka kuinka pienissä erissä. Yrität vaan aina ajoissa sopia, jos et pysty...
  12. Kx3

Millaiset työajat esim Britanniassa ja Usassa on?

USA:ssa viedään hyvin usein lapset hoitoon 6 vkon ikäisenä, koska ei ole vaihtoehtoja. Heillä on lakisääteinen 6 viikon äitiysloma, josta ei tarvitse maksaa palkkaa. Joillakin on tietty paremmat ehdot sovittuna työpaikan kanssa, mutta useimmilla ei. Ja tuo 6 viikkoa on tietysti yhteensä aika...
  13. Kx3

tunnistatkos vauvan sukupuolt naamasta?

Sille, joka sanoi, että poika ei ois koskaan noin sulonen, esitän vastalauseen! Yksikään tyttö ei oo niin sulonen kun mun poika. ;)
  14. Kx3

Mitä maksaa yksityisellä gynekologilla käynti?

Kysyin just ja ultran kanssa n. 70 euroa Kanta-Hämeen alueella.
  15. Kx3

Vauvan kätisyys?

Katsoin just Duodecimin sivuilta ja siellä sanottiin 5-vuotisneuvolasta, että kätisyys on vakiintunut. Kyllä siihen mun tietääkseni useampi (siis ainakin 2) vuosi menee.
  16. Kx3

Vauvan kätisyys?

Kätisyys ei näy vielä pitkään aikaan. Meidänkin lapsi (nyt 8 kk) käytti jossain vaiheessa enemmän vasenta ja nyt taas oikeeta. Kätisyys ei välttämättä ole vielä eskarissakaan kaikilla vakiintunut.
  17. Kx3

ilmakumipyörät englanniksi?

Air chamber wheels on ilmakennopyörät. En tiedä mikä on virallinen nimitys ilmakumipyörille.
  18. Kx3

Supistus alkuraskaudesta - keskenmeno?

Ja sekin vielä, että orgasmi lisää endorfiinin tuotantoa ja siten kohottaa äidin mielialaa. Sen myötä stressin kokeminen vähenee ja vauvallakin on entistä parempi olla.
  19. Kx3

Niin ja orgasmi raskauden aikana (ellei ole riskiraskaus, esim. todettu ennenaikaisen synnytyksen vaara) oikeastaan lisää sikiön hyvinvointia. Orgasmi nimittäin saa aikaan verenvirtauksen lisääntymistä kohdun alueella ja siten tuo sikiölle lisää happea.
  20. Kx3

Jos keskenmeno on tullakseen, se tulee, vaikka oisit kuinka varovainen. Jos raskaus taas on "elinkelpoinen", ei sitä saa omalla toiminnallaan keskeytettyä oikeen millään. Luin pari vuotta sitten jopa tarinan naisesta, joka oli tehnyt laskuvarjohypyn tietämättä olevansa raskaana. Varjo ei auennut...

Yhteistyössä