loukkaantunut
Ex-anoppi pitää lapsenlapsiaan eriarvoisessa asemmassa.Hiihtolomalla olivat mummolla.Lapsilla oli paha mieli kotiin tullessaan.mummo oli sanonut 14v tyttärelleni että tämä on ollut lastenkodissa.Tyttö itki.Kerroin että siitä on aikaa jo 13v ja tapahtui kun olin sairaalassa synnyttämässä ja exäni ryyppäsi.Oli reilun viikon lastenkodissa.Lisäksi mummo kehuu exän velipuolen lapsia maasta taivaisiin,mollaa minun lapsia ja haukkuu minua.Myönnän etten ole täydellinen,mutta onko mummon tehtävä aiheuttaa mielipahaa lapsille?Mummo painostaa vanhinta tyttöä lukioon että saisi ystävilleen kehua,miten hänen lapsenlapsi pärjää!Sanoi että makaa tämän opiskelun.Haluaa siis lahjoa lapset...
En haluaisi lapsia enää päästää sinne.Mummo on käynyt ulkomailla lasten kanssa,nytkin suunnittelee matkaa.Laitoin viestin ettei enää lapset lähde mihinkään reissuun lasten kanssa.
En haluaisi lapsia enää päästää sinne.Mummo on käynyt ulkomailla lasten kanssa,nytkin suunnittelee matkaa.Laitoin viestin ettei enää lapset lähde mihinkään reissuun lasten kanssa.