uu, oisko sitä? jaa-a, vaikee mennä sanomaan.. ehkä sit riittää pikkarinsuojat?Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?
sekin voi ollaAlkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:Kevättä ilmassa.
mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?
joo, kuulemma! Mulla tää on tosin jatkun jo pitempään, että tenaa jo harkitsen!Alkuperäinen kirjoittaja mitä:mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?
Voi vitsit, sillä on siis hiivapaketti housuissaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
siis tuleeko sitä tosi paljon? entä yhtenä päivänä vai monta päivää? tarkoittaako se silloin, että tulet helposti raskaaksi vai päinvastoin? (yritetään raskautta ja mulla ei oo "limoja" näkynyt)Alkuperäinen kirjoittaja hä:joo, kuulemma! Mulla tää on tosin jatkun jo pitempään, että tenaa jo harkitsen!Alkuperäinen kirjoittaja mitä:mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?
sama se kunhan on tuoretta tavaraa housuissa!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voi vitsit, sillä on siis hiivapaketti housuissaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
Ei hemmetti, en hae kurkun kuvaa, en hae kurkun kuvaa...Alkuperäinen kirjoittaja joo:sama se kunhan on tuoretta tavaraa housuissa!Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Voi vitsit, sillä on siis hiivapaketti housuissaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Hiiva?
No sitähän mä tässä harkittenkin!!Alkuperäinen kirjoittaja mammutti:Sulla on tullu pissat housuun. Kannattaa käyttää vaippaa.
Ok, sori, ei sit mitään.Alkuperäinen kirjoittaja hä:kiitti vispilä, enhän mä tota ois muuten hoksannu! Ei mulla kyllä haise..
kerro kerro toki ihmeessä kun asiaan päästiin!Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ok, sori, ei sit mitään.Alkuperäinen kirjoittaja hä:kiitti vispilä, enhän mä tota ois muuten hoksannu! Ei mulla kyllä haise..
Yyh, tosta voiski kertoa oman tarinansa, hiivahajuista. Mut paras kai jättää väliin. :x
emmä mitään kateutta kelleen haluu! saat nää mun märät pikkarit?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
Kevät hukassa! :headwall:
:x Perun puheeni!Alkuperäinen kirjoittaja hä:emmä mitään kateutta kelleen haluu! saat nää mun märät pikkarit?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
niin mä ajattelinkin!Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet::x Perun puheeni!Alkuperäinen kirjoittaja hä:emmä mitään kateutta kelleen haluu! saat nää mun märät pikkarit?Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Kevättä ilmassa, ja haluut aiheuttaa kateutta?
No sehän on sitä ihanaa limaa joka venyy ja paukkuu sormien välissä. Siitä tuntee ovulaation jos ei sitä muuten tunneAlkuperäinen kirjoittaja mitä:mitä toi oikein on? tuleeko jotain limaa kun ovuloi? anteeksi tyhmyyteni en edes tiedä koska minulla on ovulaatio.Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Oisko se sitä kuuluisaa ovislimaa?