Hakutulokset

1. Jennyfr

Ehdotelkaa nimiä Taikatuuli Louna Pihlajan ja Sadehelmi Lilja Vellamon siskolle/veljelle

Ja mä varaan tän nimen mun pojalle :laugh:
  2. Jennyfr

Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

TILITYSTÄ!!! Työ jutut ressaa ihan kiitettävästi taas, kiitos kivoille työkavereille jotka ovat vesittäneet kaiken sovitun kun Thunder taistelunorsu (minä) on 4 päivää vapaalla. Kiehuttaa kun saa aikuisille ihmisille vääntää asioita rautalangasta ja vaikka millaisella logiikalla koitat selittää...
  3. Jennyfr

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

Tuli vielä mieleen ku tuolla ylempänä ollut paljon juttua noista sokeriarvoista niin... multa viimeeks kysyttiin neuvolassa että haluanko siihen syyniin kun nyt on vasta kuulemma ne raja-arvot tiukentuneet tosi paljon ja mä roikun jossain siinä uusilla rajoilla että joudunko rasitukseen vaiko...
  4. Jennyfr

Potkuista, meillä ollaan milloin missäkin tarjonnassa :D potkitaan niin et äiti hyppää välillä tuolilta ylös ku kirpaisee niin kivasti :saint: ja myöskin venyttely on ollut hitti-juttu viime aikoina, se vaan on vähän ilkeän tuntuista kun rakas oikaisee koko komean runkonsa suoraksi ja mielellään...
  5. Jennyfr

Turun seudun pallomahat 2009 keväällä

Onnea synnyttäneille! :flower: Jennyfr & Mp 29+0
  6. Jennyfr

Paljon onnea Duellolle pikkuruisesta pojasta :hug: Eemelin äidille onnittelut uudesta sukunimestä :D ja muille sitten onnitteluja synttäreistä :flower: Jennyfr & Mp 27+3
  7. Jennyfr

Kiitos kaikille harrastus vastauksista. Oon kyllä varmaan just niin hullu että selkään on vaan päästävä. Äippälomasta Mulle hoitaja neuvolassa laski ja tulosti valmiiksi kelan sivuilla täytetyn lapun ja käski viedä pomolle. LA kun on 15.5 niin lomalle pääsen 7.4 alkaen. Siellä on huhtikuussa...
  8. Jennyfr

HEI! Väsymyksestä puheenollen... Meidän taloudessa on eletty sen verran kiireisiä aikoja etten kertakaikkiaan ole jaksanut lukea kaikkia tulleita viestejä, saatikka kirjoittaa jotakin. Melkein kuukauden päivät olen roikkunut taustalla. Mahantaputtajista häiritsevät oikeastaan vain sellaiset...
  9. Jennyfr

VANHA Turun seudun mammat ja mahat 2009

Pikku kiukuissani edellisen kirjoitin eli... en siis ole osannut kysyä mitään. En edes tiedä mikä on np-ultra :o mä oon vaan raskaana paimiossa :laugh:
  10. Jennyfr

Mangusti:oon käyny kaikki ultrat salossa. Mitään eivät kerro ellen tajua kysyä ja enhän mä mitään tajua kun esikoista odotan niin en ymmärrä mistään mitään ja ummikkona puksuttelen kylillä. Se nyt ei vielä kai haittaisi jos eivät mulle kerro mutta eivät myöskään ole lähettäneet rakenneultrasta...
  11. Jennyfr

Juu hei vaan Mangusti ja tervetuloa Pimiöön (paimioon). Mulla ei mitään käsitystä mistään maksuista sen enempää kuin mistään muustakaan. Tyksiin ajattelin mennä synnyttämään. Viime ultrasta salossa jäi aika kakkainen maku suuhun.
  12. Jennyfr

Toukokuun Tuhisijat tammikuussa <3 <3 <3

Voi ei! Kirjoitin piiitkäään tekstin ja sitten... Mies kävi koneella ihan ihan nopeesti vaan ja teksti oli poissa |O Noh, meillä nimiä mietitty vähän ja pojasta kaiketi tulee Aku Petteri ja tytöstä Fanny/Frida/Malin Vieno Emilia Varpaijaiset mieheni pitää melko varmasti vaikkei niistä...
  13. Jennyfr

Te kirjoitatte niin paljon etten pysy vauhdissa mukana :D
  14. Jennyfr

Laala Sepä juurikin kävi naurattamaan niissä fysioterapeutin jutuissa että nostaminen/kantaminen raskasta kun sivubisneksenä kengitän hevosia ja ne painaa vähän enemmän kuin sen 2 kg :laugh: Pelkästään jo alasin jolla taotaan kengät painaa 40 kg ja sitä nostelen jatkuvasti auton perästä talliin...
  15. Jennyfr

Kiitos Laala, Pinkeärouva, Iines79, Tinni ja Ninniliina hyvästä ohjeistuksesta :) Lenkkipäivän jälkeen olen harmikseni saanut todeta nämä kivut juurikin liitoskivuiksi. Erityisesti kaiken lainen nouseminen, kuten lattialta ylös on melko kivuliasta toisinaan. Pakko vaan alkaa totutella...
  16. Jennyfr

Laala, Pinkeärouva voisiko joku selventää noita häpyliitoskipuja jotenkin? Oon niin tiedoton kaiken suhteen ja joka kerta kun ollaan neuvolassa niin unohdan kysyä niitä asioita joita mietin. Tänään oltiin miehen kanssa tunnin reippaalla kävelyllä ja loppu matkasta alkoi olla aika ilkeät...
  17. Jennyfr

Mitä tekisit tällasen mummon kanssa?

Sommarcatin kanssa samoilla linjoilla. Mulla vaan tää kirjallinen ilmaisu ei niin hyvää kuin muilla :D
  18. Jennyfr

Mitä tekisit tällasen mummon kanssa?

Terveyskeskuksen kautta vaan johonkin palvelutaloon jossa ympärivuorokautinen valvonta. Jos mummo sattuu vaikka lähtemään karkuun niitä uhkailijoita niin ei sitten pitkälle pötki. Jos hän oikeasti on harhainen niin hänen ei ole turvallista olla kotonaan yksin tai ainakaan ilman kunnon lääkitystä...
  19. Jennyfr

Suzyanne mun mies kanssa vähän hankaa vastaan kun on niin kallis. Koitan kovasti vaan keksiä kaikkia syitä miks sinne olis nyt ihan välttämätöntä mennä :D Ja älä suotta sure masun pientä kokoa, ei munkaan masu mikään huisin iso ole mikä mahdollistaa mulle toisen työn tekemisen...
  20. Jennyfr

:attn: Kenelläkään tietoa mistä kannattaa kysellä jos ihan muuten vaan haluaa extraultraan mennä. Tai uhkailin kyllä jo et käyn TK:ssa valittamassa kipuja yms niin kauan että laittavat mut ultraan ja teen sen takuulla niin useasti kunnes Agentti suostuu vilauttamaan edes vähän :laugh: :laugh:

Yhteistyössä